nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie

Data: 2009-07-12 14:49:37
Autor: Bugatti
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
Użytkownik "Kanna13"  napisał w wiadomości:

Witam,
zupełnie nowy silnik wykazuje średnie spalanie wg. komputera ok. 11,5 l/100
miasto i 8,5 l/100 trasa. Jazda bez jakiegoś strasznego wysilania silnika.
Czy nie jest to jednak trochę za dużo w stosunku do legendarnie niskiego
spalanie opisywanego wszędzie dla tych silników ?
Czy to, że dopiero jest przejechane trochę ponad 600 km to jest szansa, że
spalanie spadnie?
Drugi samochód benzynowy 1,4/16 100KM na tych samych trasach i przy tym samym
traktowaniu w sensie osiągów spala odpowiednio po 1,5 litra mniej.

To że jest nowe wcale że nie oznacza że ma palić aż tak dużo...
Skoro jest nowe to od czego masz servis...niech sprawdzą.

Choć w sumie osiągnięcie tych wyników dla wytrawnego kierownika to nic szczególnego.
Na torze >20l dla TDI to żadne wow.

--
Bugatti

Data: 2009-07-12 06:00:01
Autor: tadek
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
On 12 Lip, 14:49, "Bugatti" <spame...@maklerzy.pl> wrote:
> [...]

Skoro jest nowe to od czego masz servis...niech sprawdzą.

Choć w sumie osiągnięcie tych wyników dla wytrawnego kierownika to nic

Nalej paliwa pod korek wyzeruj licznik i po "wyjechanym" zbiorniku
zatankuj pod korek. Ilość paliwa którą wlałeś podziel przez ilość km /
ale w setkach np 440 km wpisz jako 4,4/ wyjdzie Ci faktyczne zużycie
paliwa. Porównaj z odczytem z komputera.

Data: 2009-07-12 15:22:09
Autor: Kuba \(aka cita\)
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
tadek wydusił z siebie te słowy:

[...]

Bosz ... a co to za kombinacje z "setkami" 440 -> 4,4?

Podziel kilometry, przez ilość litrów .. zapisz wynik w ułamku zwykłym i co masz?
litrów/100

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-07-12 15:38:47
Autor: Adam Foton
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
Podziel kilometry, przez ilość litrów .. zapisz wynik w ułamku zwykłym i co masz?
litrów/100

Mozesz podac na przykladzie ?
Przejechalem 200km, spalilem 14L.
Z w/w dzielania wychodzi 14,28... co dalej zrobic z ta liczba ?

AF

Data: 2009-07-12 15:45:11
Autor: Marcin
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
Dnia Sun, 12 Jul 2009 15:38:47 +0200, Adam Foton  <usun_literki_k_adamkfotok@gmailk.comk> napisał:

[...]

Pewnie miało być:

Litry / kilometry * 100

Data: 2009-07-12 16:30:23
Autor: Kuba \(aka cita\)
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
Marcin wydusił z siebie te słowy:

[...]

czeski błąd. Oczywiście litry przez kilometry... ale nie razy 100 bo wynik to nic innego jak ułamek, ktory mozna zapisać w sposob dziesiętny jak i zwykły.
W zapisie zwykłym mamy wynik wyrażony w litrach na 100km xx/100 = prawda?

Data: 2009-07-12 16:39:10
Autor: Kuba \(aka cita\)
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
J.F. wydusił z siebie te słowy:

[...]

kuźwa .. już przecież wyprostowałem. Popełniłem czeski błąd. Zostało to już poruszone w wątku, w poscie powyżej, wiec sie odpiętrolinuj :P

Data: 2009-07-12 17:25:39
Autor: Blyskacz
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
Kuba (aka cita) wrote:

Humanista ? :-)
e tam, humanista powinien wiedziec co to "czeski blad" ;)

Popełniłem czeski błąd.
Z tego co mi sie kojarzy to "czeski blad" to zamienienie miejscami literek a nie calych wyrazow...
mspanc

pozdrawiam Blyskacz

--
Samochody dziela sie na Volvo i pozostale :-)
Volvo V70R 2.5 299KM AWD 03' LPG z "popsuta kierownica" ;)

Data: 2009-07-12 19:24:18
Autor: Kuba \(aka cita\)
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
Blyskacz wydusił z siebie te słowy:

Kuba (aka cita) wrote:

[...]

dobrze, ze mam dziś dobry humor, bo jeszcze by mi żyłka pękła ;-)

Data: 2009-07-12 22:00:22
Autor: p47
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:uusj55hh1pa40pn834edo56u5cqgp8m41n4ax.com...
[...]

I to do tego taki, który 4 klasy (no, góra 5-tej) szkoły podstawowej nie ukończył! Straszliwie "zawiły" problem, az trazeba pomocy szukac na usenecie!;- auto przejechało "x" km i spaliło przy tym "y" l paliwa. Jakie jest spalanie na 100km?
;-))

Naprawde nie rozumiem ludzi, którzy nieprzymuszeni, z własnej wolnej woli publicznie obnażają aż taką swoją ignorancję.
Przecież to jest kompromitujace a poza tym pozwala powątpiewać w kwalifikacje intelektualne tak pytajacego!

p47

nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie