nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie

Data: 2009-07-13 16:05:46
Autor: krzysiek82
nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie
Kanna13 pisze:
Witam,
zupełnie nowy silnik wykazuje średnie spalanie wg. komputera ok. 11,5 l/100 miasto i 8,5 l/100 trasa. Jazda bez jakiegoś strasznego wysilania silnika.
Czy nie jest to jednak trochę za dużo w stosunku do legendarnie niskiego spalanie opisywanego wszędzie dla tych silników ?
Czy to, że dopiero jest przejechane trochę ponad 600 km to jest szansa, że spalanie spadnie?

Nie czytałem wszystkich odpowiedzi bo mi się nie chciało, ale rozwiązanie jest jedno zatankuj do pełna zobacz ile przejedziesz. Jeśli faktycznie spala tyle co komp pokazuje jedz do serwisu. (zakładając, że twoja noga to nie cegła)

Komputer może pokazywać dziwne wartości na początku, z czasem się on jednak uczy i zaczyna wskazywać coraz bardziej realne wartości.

--
krzysiek82

nowy 1,9 tdi 105 KM spalanie