"nowy" Abus Granit - mocowanie

Data: 2010-10-26 13:57:14
Autor: mg
"nowy" Abus Granit - mocowanie

I pytanie: używa ktoś "nowego" HB54 z innym niż USH54 mocowaniem? Jakim?
Jakie wrażenia? Gdzie i jak przypięte do ramy? (jak dla mnie wskazana
LEWA strona ramy, bo po lewej właśnie mam dziurkę do klucza zamka
ramowego i wolałbym mieć wszystko po jednej stronie roweru :-)

Granit X54-plus + TexKF Twin

Nasadka od TexKF Twin na pręt uloka ma przejściówkę, tzn. sama nasadka
ma przekrój okrągły a przejściówka redukuje ją do prostokąta.

Można kupić nakładkę razem z przejściówką.
W katalogu abusa z abus.pl nazywa się to:

  Klema do U-Locka; do ABUS No. 54HB; 13mm;

http://www.abus.pl/katalogi/zapiecia.pdf
(tabela str. 78, )

Data: 2010-10-27 10:56:15
Autor: Marcin Hyła
"nowy" Abus Granit - mocowanie
On 2010-10-26 22:57, mg wrote:

Granit X54-plus + TexKF Twin

Nasadka od TexKF Twin na pręt uloka ma przejściówkę, tzn. sama nasadka
ma przekrój okrągły a przejściówka redukuje ją do prostokąta.

Kurcze, a może ja taką przejściówkę miałem??? I wywaliłem?

Dzięki za info, idę nabyć.

marcin ha
--
Miasta dla rowerów http://www.rowery.org.pl