nowy Battlefield i online

Data: 2009-07-15 08:54:28
Autor: Catalyst
nowy Battlefield i online
Zastanawia mnie jedno - o ile wspólne potyczki X360/PS3 -> PC nie ma większego sensu z uwagi na różnice w sterowaniu o tyle nie rozumiem dlaczego nie zrobią wspólnego strzelania na 2 najpopularniejsze konsole? Czy serwery bazują na natywnych rozwiązaniach obu firm? Czy PSN/Live nie mogą "się połączyć" wszak serwery i tak utrzymuje EA i zapewne stoją w tym samym pokoju ;)

Wtedy wojny konsolowe nabrały by zupełnie nowego wymiaru - te turnieje PS3 vs XO i zachrypłe głosy nerdów :)

Pozdr

Data: 2009-07-15 09:09:18
Autor: Korsarz
nowy Battlefield i online
Wtedy wojny konsolowe nabrały by zupełnie nowego wymiaru - te turnieje PS3 vs XO i zachrypłe głosy nerdów :)

Wtedy wlasciciele X'ow mieli by fory, bo maja troche lepsze sterowanie na padzie dla gier fps.

Data: 2009-07-15 02:09:58
Autor: sialala
nowy Battlefield i online
On Jul 15, 8:09 am, "Korsarz" <29...@70sdd.eu> wrote:
> [...]
> vs XO i zachrypłe głosy nerdów :)

Wtedy wlasciciele X'ow mieli by fory, bo maja troche lepsze sterowanie na

ale podnioslby sie lament, ze jedni graja za darmo, a drudzy musza
placic...

Data: 2009-07-15 11:12:04
Autor: Catalyst
nowy Battlefield i online

"sialala" <mariuszborkiet@gmail.com> wrote in message news:a8dc201f-3cd8-4101-b4e0-5a5dbe7ee646h11g2000yqb.googlegroups.com...

ale podnioslby sie lament, ze jedni graja za darmo, a drudzy musza
placic...

Ja bym nic nie lamentował :) Fajno by było sobie pograć x-ps3, no nie?

Data: 2009-07-15 11:26:31
Autor: Marcin Gardeła
nowy Battlefield i online
Korsarz wrote:
Wtedy wojny konsolowe nabrały by zupełnie nowego wymiaru - te
turnieje PS3 vs XO i zachrypłe głosy nerdów :)
Wtedy wlasciciele X'ow mieli by fory, bo maja troche lepsze
sterowanie na padzie dla gier fps.

Chyba odwrotnie uwzględniając FragFX.
--
Diobeu
NT650V Deauville '98

Data: 2009-07-15 13:26:28
Autor: doslaw
nowy Battlefield i online
Marcin Gardeła pisze:
Korsarz wrote:
[...]

no wiec juz sie wyrownalo ;)
zalezy co kto lubi i uwaza

a co do sedna, to chyba deal jest w samej grze, lekko inaczej zrobionej pod winNT a pod PS

Data: 2009-07-15 13:39:54
Autor: Catalyst
nowy Battlefield i online

"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:h3juf6$gj5$1inews.gazeta.pl...
Zastanawia mnie jedno - o ile wspólne potyczki X360/PS3 -> PC nie ma większego

Po zakupie "batka" zostało mi 400 msp - na co to roztrwonić?

:)

Data: 2009-07-15 13:54:45
Autor: Goomich
nowy Battlefield i online
"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> naskrobał/a w
Po zakupie "batka" zostało mi 400 msp - na co to roztrwonić?

Wino, kobiety i śpiew.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2009-07-15 16:17:15
Autor: doslaw
nowy Battlefield i online
Catalyst pisze:

[...]

jam ma gorzej, bo po zakupie dodatkow do burnouta zostalo mi 300, a za to nawet filmu z VoD nie zassam ;)

Data: 2009-07-16 13:36:35
Autor: PW
nowy Battlefield i online
Catalyst pisze:

[...]

Teraz Ikaruga jest za 400 ;)

--
PW

Data: 2009-07-16 14:11:43
Autor: Catalyst
nowy Battlefield i online

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:h3n3c3$h72$2inews.gazeta.pl...
Catalyst pisze:

[...]

Hue to nie dla mnie za starym bykiem już na takie schizolskie strzelanki :D

Data: 2009-07-16 08:43:00
Autor: Catalyst
nowy Battlefield i online

"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:h3juf6$gj5$1inews.gazeta.pl...
Zastanawia mnie jedno - o ile wspólne potyczki X360/PS3 -> PC nie ma większego

Wczoraj pograłem trochę więcej w nowego battla i wrażenia są takie: silnik jest ten sam co w Bad Company (tak mi sie zdaje), dźwięki super, klimat pola walki tak samo. Troche nerwią mnie archaiczne giwery (wole nowoczesne wynalazki) - nie znosze snajperek które trzeba manualnie przeładowywać.

Fajnie się lata samolotami, fajnie się gra wogóle. Jak ktoś w to gra to poproszę inv do friendsów żeby się spotkać na polu walki :)

mój GT to catalyster

nowy Battlefield i online