nowy Battlefield i online

Data: 2009-07-15 13:39:54
Autor: Catalyst
nowy Battlefield i online

"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:h3juf6$gj5$1inews.gazeta.pl...
Zastanawia mnie jedno - o ile wspólne potyczki X360/PS3 -> PC nie ma większego

Po zakupie "batka" zostało mi 400 msp - na co to roztrwonić?

:)

Data: 2009-07-15 13:54:45
Autor: Goomich
nowy Battlefield i online
"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> naskrobał/a w
Po zakupie "batka" zostało mi 400 msp - na co to roztrwonić?

Wino, kobiety i ¶piew.

--
Pozdrawiam   Krzysztof Ferenc
goomich@usun.to.wp.pl   UIN: 6750153

Data: 2009-07-15 16:17:15
Autor: doslaw
nowy Battlefield i online
Catalyst pisze:

[...]

jam ma gorzej, bo po zakupie dodatkow do burnouta zostalo mi 300, a za to nawet filmu z VoD nie zassam ;)

Data: 2009-07-16 13:36:35
Autor: PW
nowy Battlefield i online
Catalyst pisze:

[...]

Teraz Ikaruga jest za 400 ;)

--
PW

Data: 2009-07-16 14:11:43
Autor: Catalyst
nowy Battlefield i online

"PW" <pewu@anty.konto.pl> wrote in message news:h3n3c3$h72$2inews.gazeta.pl...
Catalyst pisze:

[...]

Hue to nie dla mnie za starym bykiem już na takie schizolskie strzelanki :D

nowy Battlefield i online