nowy Battlefield i online

Data: 2009-07-16 08:43:00
Autor: Catalyst
nowy Battlefield i online

"Catalyst" <c3a2ta2ly2st@interia.pl> wrote in message news:h3juf6$gj5$1inews.gazeta.pl...
Zastanawia mnie jedno - o ile wspólne potyczki X360/PS3 -> PC nie ma większego

Wczoraj pograłem trochę więcej w nowego battla i wrażenia są takie: silnik jest ten sam co w Bad Company (tak mi sie zdaje), dźwięki super, klimat pola walki tak samo. Troche nerwią mnie archaiczne giwery (wole nowoczesne wynalazki) - nie znosze snajperek które trzeba manualnie przeładowywać.

Fajnie się lata samolotami, fajnie się gra wogóle. Jak ktoś w to gra to poproszę inv do friendsów żeby się spotkać na polu walki :)

mój GT to catalyster

nowy Battlefield i online