nowy Citroen C4

Data: 2010-06-02 10:41:29
Autor: Michał Przestrzelski
nowy Citroen C4
ttt <tl6@nospamwp.pl> napisał(a):
Pod koniec tego roku Citroen chce wprowadzić nowe C4. Zostały już opublikowane zdjęcia.

Czy to tylko wrażenie, że w C4 będzie "stara" kierownica?

http://www.samar.pl/__/__la/pl/__ac/sec,4/new/58071/__Nowy-Citroen-C4.html

Jak dla mnie zdecydowanie za mało Citroenowy. Ten samochód niczym się nie wyróżnia. Podobnie jak nowe C5. Ok., może jest ładny, zgrabny ale gubi się w tłumie. Myślę, że miłośnicy marki nie tego się spodziewają. Ale jak rozumiem samochód ma być dla jak największej rzeszy (nomem omen :) ) odbiorców a nie dla miłośników marki. Ma konkurować ceną, jakością i wyposażaniem a nie podobać się wąskiej grupie odbiorców. Widać takie czasy :(

--
Michał

Data: 2010-06-02 11:52:04
Autor: Waldek Godel
nowy Citroen C4
Dnia Wed, 2 Jun 2010 10:41:29 +0000 (UTC), Michał  Przestrzelski
napisał(a):

Myślę, że miłośnicy marki nie tego się spodziewają. Ale jak rozumiem samochód ma być dla jak największej rzeszy (nomem omen :) ) odbiorców a nie dla

o, to to....

miłośników marki. Ma konkurować ceną, jakością i wyposażaniem a nie podobać się wąskiej grupie odbiorców. Widać takie czasy :(

a to już niekoniecznie - fakt, wciąż jest 87% gospodyń z Gdańska które i
tak nie zobaczą różnicy, ale jednak ludzie są znudzeni identycznością i
bezpłciowością współczesnych projektów, a auta wyróżniające się z tłumu
sprzedają się coraz lepiej. Tymczasem Citroen idzie tam, skąd wszyscy już
wychodzą.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-06-02 12:45:29
Autor: Cavallino
nowy Citroen C4
Użytkownik "Michał Przestrzelski" <michal.przestrzelski@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

A dlaczego wąskiej?
Ja mimo że fanem marki nie jestem, zawsze doceniałem indywidualność designu Citroena.
I nie znam nikogo kto by twierdził, że to brzydkie auta.
To na pewno nie był cecha negatywna, a wręcz przeciwnie.

Już raz taki manewr zrobili - z ZX (którego notabene miałem kiedyś), myślałem że C4 to powrót do oryginalnej stylistyki tak na dłużej, nawet chciałem takie auto kupić (problem był taki, że chciałem 5 drzwiowego, a on już nie był taki fajny).
A tu taki zawód, Citroen wypuszcza bylejakie auto.

Data: 2010-06-02 10:58:36
Autor: Michał Przestrzelski
nowy Citroen C4
Cavallino <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał(a):
> [...]

A dlaczego wąskiej?
Ja mimo że fanem marki nie jestem, zawsze doceniałem indywidualność designu Citroena.

Bo Ty doceniałeś a im chodzi aby jeszcze takie samochód kupić. I to jest pewnie problem :)

Michał

Data: 2010-06-02 13:03:18
Autor: Cavallino
nowy Citroen C4
[...]

Nie bardzo rozumiem, dlaczego uważasz, że prędzej kupię auto które jest bylejakie, niż takie którego design jak twierdzisz "doceniam".
Było wręcz przeciwnie - gdyby C4 był BARDZIEJ Citroenowski w wersji 5D to bym go kupił.

Data: 2010-06-02 12:45:51
Autor: Gabriel'Varius'
nowy Citroen C4
Użytkownik Michał Przestrzelski napisał:
[...]

Czyli np. Alfa idzie caly czas pod prad. I cale szczescie, ze tak sie dzieje bo nadal sa piekne auta na ulicy.

                Oskar Wilde

Data: 2010-06-02 10:56:57
Autor: Michał Przestrzelski
nowy Citroen C4
Gabriel'Varius' <gglab@USUN.TO.Z.ADRESU.poczta.onet.pl> napisał(a):
Czyli np. Alfa idzie caly czas pod prad. I cale szczescie, ze tak sie
dzieje bo
 nadal sa piekne auta na ulicy.

Zgadza się! Alfy dalej nie pomylisz z czymś innym. Za to C funf którego mam zamiar stać się niebawem posiadaczem moja Żona non stop myli z Audi a wersję kombi z Moneo kombi. I jakoś się jej nie dziwie bo faktycznie są podobne. Alfy pomylić się nie da.  C funf&#8217;a ratuje nieco, oryginalne wnętrze i hydro zawieszenie ale też tylko w modelach z wyższej półki i nie aż tak przyjemne jak w Xantia którą wiernie mi służy od 6 lat. --
Michał

--

nowy Citroen C4