[oświetlenie] nowy RAVEN - prem iera

Data: 2009-10-11 17:43:30
Autor: Fabian
[oświetlenie] nowy RAVEN - prem iera
czarny_kruk napisał :
Witajcie,

a zatem... niech nowy Raven ujrzy światło dzienne!

Foto i najważniejsze parametry:

http://tinyurl.com/raven1200ti

Zapisy i dalsze szczegóły już niedługo.

pozdrawiam,
czarny_kruk

Piękna i super świeci. :-)
Kupię nawet w pozapreclowej cenie.

Data: 2009-10-11 17:59:07
Autor: Ryszard Mikke
Fabian <fabiank@NOSPAMgazeta.pl> napisał(a):
czarny_kruk napisał :
> Witajcie,
> czarny_kruk

Piękna i super świeci. :-)
Kupię nawet w pozapreclowej cenie.

Szczerze, to bardziej mi się podoba koncepcja pierwszego Ravena - maleństwo z
baterią osobno (i można użyć choćby i paluszków) i wyłącznikiem na kabelku.
Nawet biorąc pod uwagę problemy z tymi koszyczkami na paluszki ;)

rmikke

Data: 2009-10-11 20:06:04
Autor: Mariusz
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hat6da$gem$1inews.gazeta.pl...
[...]

Twórca miał zapewne dylemat... Ja bardziej obawiam się o czas pracy w trybie zbliżonym do max. Ciekawe, jaki aku będzie w środku? 18650? Jeden to trochę mało...

pozdrawiam
Mariusz

Data: 2009-10-11 21:01:17
Autor: czarny_kruk
czarny_kruk napisał :
[...]

Brakuje troche skali na tym renderze. Moglem wrzucic pudelko zapalek jak przy Ravenie1. To mogloby zmienic troche Twoje postrzeganie. To jest naprawde mala, lekka i mocna lampa. Razem ze zintegrowanym akumulatorem wazy mniej niz sama glowica pierwszego Ravena.

pozdrawiam,
Maciek

Data: 2009-10-11 20:16:28
Autor: Ryszard Mikke
czarny_kruk <za@spam.dziekuje> napisał(a):
Ryszard Mikke pisze:

> [...]

Brakuje troche skali na tym renderze. Moglem wrzucic pudelko zapalek jak przy Ravenie1. To mogloby zmienic troche Twoje postrzeganie. To jest naprawde mala, lekka i mocna lampa. Razem ze zintegrowanym akumulatorem wazy mniej niz sama glowica pierwszego Ravena.

Ja Ci wierzę, że jest lżejsza, mocniejsza i w ogóle,
ale to już nie jest lampka dla mnie. Nie ma już wyłącznika
pod kciukiem i tego poczucia bezpieczeństwa, że w razie czego
kupię zwykłe paluszki.

rmikke

Data: 2009-10-12 06:44:15
Autor: kml
Użytkownik "Ryszard Mikke" <rmikke@NOSPAM.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hatees$odu$1inews.gazeta.pl...
Ja Ci wierzę, że jest lżejsza, mocniejsza i w ogóle,
ale to już nie jest lampka dla mnie. Nie ma już wyłącznika
pod kciukiem i tego poczucia bezpieczeństwa, że w razie czego
kupię zwykłe paluszki.

Też tak zastanawiam nad tym czy zintegrowane baterie to jest to.

kml
Last update 04/10/2009 napęd na 1041,71 km oraz nowe foty z Mazowsza.

Data: 2009-10-11 21:31:52
Autor: Aphi
On Sun, 11 Oct 2009 21:01:17 +0200, czarny_kruk wrote:

Brakuje troche skali na tym renderze. Moglem wrzucic pudelko zapalek jak przy Ravenie1.
Chyba nic straconego ? ;-)
Ja np. chętnie bym takie zdjęcie obejrzał.

--
~~~~      Pozdrawiam    Aphi

Data: 2009-10-11 21:49:59
Autor: czarny_kruk
Aphi pisze:
[...]

:D to byla mysl/zdanie do siebie samego ;)

jeszcze zebym znalazl jakies pudelko zapalek w domu...

[oświetlenie] nowy RAVEN - prem iera