[oświetlenie] nowy RAVEN - zapo wiedz

Data: 2009-09-26 18:49:21
Autor: Michał Pysz
[oświetlenie] nowy RAVEN - zapo wiedz
Jezeli takze chcecie poczuc przyjemnosc z jazdy w nocy z predkosciami nie rozniacymi sie od dziennych, badz "odrobine" poprawic swoje bezpieczenstwo, to kilka (doslownie!) sztuk tej lampy bedzie na sprzedaz dla pl.rec.rowery, z pelna gwarancja i w cenie "nieco" lepszej od Betty.

A jak z zasilaniem w nowym ravenie?
Złączka będzie kompatybilna z poprzednią?
A może planujesz dołączać do lampki jakieś fajne zasilanie!?
Bo raven I na paluszkach to biedny był ;-) dopiero po podłączeniu do akku sigmy dawało radę.

mp.

Data: 2009-09-27 15:34:08
Autor: czarny_kruk
Michał Pysz pisze:
A jak z zasilaniem w nowym ravenie?
Złączka będzie kompatybilna z poprzednią?
A może planujesz dołączać do lampki jakieś fajne zasilanie!?

lampa bedzie na jak to trafnie okresliles "fajne zasilanie" :)
tym razem nie 4AA, tylko *lzej* i *ekonomiczniej*.

Data: 2009-09-27 19:06:03
Autor: Mikołaj \"Miki\" Menke
Dnia 27.09.2009 15:34 użytkownik czarny_kruk napisał :
Michał Pysz pisze:
[...]

2x18650? W tej chwili kombinuję jak zrobić pojemnik na 2 albo 4 takie ogniwa. Jeśli nie uda mi się załapać na Ravena 2 to może chociaż na jakiś pojemnik?

Gadu-gadu: 2128279 Mobile: +48607345846

Data: 2009-09-27 10:26:40
Autor: Filip Jaromczyk
nowy RAVEN - zapowiedz
Witam, jak coś to się pisze na tą lampkę!

Data: 2009-09-27 20:16:33
Autor: czarny_kruk

polecam http://www.turboferret.co.uk/ :)

Data: 2009-09-27 20:59:07
Autor: Michał Pysz
[oświetlenie] nowy RAVEN - zapo wiedz

polecam http://www.turboferret.co.uk/ :)
oo niezłe.... chyba sobie zamówię komplecik na 4 sztuki z pokrowcem.

mp.

Data: 2009-09-27 20:29:04
Autor: Michał Pysz
[oświetlenie] nowy RAVEN - zapo wiedz
lampa bedzie na jak to trafnie okresliles "fajne zasilanie" :)
tym razem nie 4AA, tylko *lzej* i *ekonomiczniej*.
no to fajnie ;-)

Czekamy w takim razie na premierę i zapisy, choć z tego co piszesz to masz już komplet chętnych.
Mam na szczęście Ravena I więc jak się nie załapię to biedy nie będzie :-) aczkolwiek chętnie obejrzę nowy sposób zasilania, moze go zastosuje do Ravena I.

mp.

Data: 2009-09-27 20:39:26
Autor: stefandora
Michał Pysz wrote:

Czekamy w takim razie na premierę i zapisy, choć z tego co piszesz to masz już komplet chętnych.

Tiaaa... Ale nie ma jeszcze zapisów....

--
Dorota,
Szprota.

Data: 2009-09-27 20:57:50
Autor: Michał Pysz
[oświetlenie] nowy RAVEN - zapo wiedz

no nie ma ale wspomniał, że z meili wynika, że już wszystko zajęte. Nie wiem jak to rozumieć?!?

:-)

mp.

Tiaaa... Ale nie ma jeszcze zapisów....

Data: 2009-09-27 21:20:17
Autor: czarny_kruk
stefandora pisze:
Michał Pysz wrote:

Czekamy w takim razie na premierę i zapisy, choć z tego co piszesz to masz już komplet chętnych.

Tiaaa... Ale nie ma jeszcze zapisów....

Bo zapisow jeszcze nie ma! :)
Faktem jest jednak b.wysokie zainteresowanie, a przewidziana ilosc w dobrej cenie nie jest duza.

pozdrawiam,
czarny_kruk

Data: 2009-09-28 01:38:03
Autor: kmxc
nowy RAVEN - zapowiedz
On 27 Wrz, 20:29, Michał Pysz <michal.p...@wp.pl> wrote:
> [...]

Mam na szczęście Ravena I więc jak się nie załapię to biedy nie będzie
:-) aczkolwiek chętnie obejrzę nowy sposób zasilania, moze go zastosuje

Witam
No właśnie... Zainteresowanie jak zwykle zbyt duże:-))) Nie jestem
pewien czy dobrze zrozumiałem - będzie ograniczona ilość sztuk dla
użytkowników precla w specjalnej cenie, ale czy to oznacza, że będzie
również kilka sztuk w cenie ...hmm.. innej dla na przykład "zwykłych
zjadaczy chleba nie preclujących"?
Będę wdzięczny za odpowiedź.
Pozdrawiam wszystkich:-)

KM

Data: 2009-09-28 12:18:43
Autor: czarny_kruk
nowy RAVEN - zapowiedz
kmxc pisze:
[...]

Witaj,

dobrze zrozumiales. Przewiduje kolejne sztuki, ale w wyzszej cenie.

Prosze zerknac na oferte oswietlenia Dinotte, Lupine, AyUp, Hope etc. i ich ceny.

pozdrawiam!

Data: 2009-09-29 02:52:09
Autor: kmxc
nowy RAVEN - zapowiedz
On 28 Wrz, 12:18, czarny_kruk <z...@spam.dziekuje> wrote:
kmxc pisze:

> [...]

dobrze zrozumiales. Przewiduje kolejne sztuki, ale w wyzszej cenie.

Prosze zerknac na oferte oswietlenia Dinotte, Lupine, AyUp, Hope etc. i

Dziękuję za odpowiedź. Czy mógłbym prosić o wpisanie na "listę
oczekujących"? Mam nadzieję, że "cena specjalna" będzie dla mnie
osiągalna :-(. W każdym razie zdaję sobie sprawę, iż Twoje dzieło
zasługuje na to, by dać za nie odpowiednią sumę. Byłem pod ogromnym
wrażeniem Ravena I, chociaż nie miałem go w ręku. Zdjęcia i opis
wystarczył do tego, by nisko się pokłonić i w niemy sposób wyrazić
swoje ogromne uznanie....
Pozdrawiam serdecznie.
KM

Data: 2009-09-29 12:52:01
Autor: czarny_kruk
nowy RAVEN - zapowiedz
kmxc pisze:

[...]

Listy zapisow jeszcze nie ma, z prostego powodu - nie znam jeszcze dokladnych cen oraz terminow dostarczenia kilku podzespolow wykonywanych na zamowienie (pcb, przyciski, sterowniki).
Dziekuje za zainteresowanie i mile slowo.

pozdrawiam.

Data: 2009-09-29 13:12:29
Autor: Wojtek Paszkowski
nowy RAVEN - zapowiedz
"czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> wrote in message news:h9sosi$8mr$2news.dialog.net.pl...

[...]

a jakieś aku li-ion razem z holderami i ładowarkami tyż planujecie ściągać? Jak nie na Ravena, to przynajmniej na jakieś zasilanko 3-4 ogniwowe bym się najprawdopodobniej z chęcią pisał (pewnie jeszcze parę osób by się znalazło).

pzodr

Data: 2009-09-29 13:27:34
Autor: czarny_kruk
nowy RAVEN - zapowiedz
Wojtek Paszkowski pisze:
[...]

Bedzie zasilanie do Ravena i ladowarki do nabycia, podobnie jak kilka innych akcesorii.

NIE jest to polprodukt lub zestaw "zrob to sam" jak lampy na chociazby wspomnianej stronie z holderami do accu luminousdiy.com .

pozdrawiam.

Data: 2009-09-29 13:35:28
Autor: Wojtek Paszkowski
nowy RAVEN - zapowiedz
"czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> wrote in message news:h9sqv7$8mr$5news.dialog.net.pl...

Bedzie zasilanie do Ravena i ladowarki do nabycia, podobnie jak kilka innych akcesorii.

jakie napięcie planowane?

pozdr

[oświetlenie] nowy RAVEN - zapo wiedz