[oświetlenie] nowy RAVEN - zapowiedz

Data: 2009-09-28 16:36:44
Autor: Moper
[oświetlenie] nowy RAVEN - zapowiedz
"czarny_kruk" <za@spam.dziekuje> wrote in message news:h9lc3o$27v$1news.dialog.net.pl...
Witajcie,

za oknami jakby juz jesien i zaczyna robic sie ciemno, w zwiazku z czym z przyjemnoscia przedstawiam pierwsze zdjecia zupelnie nowego modelu lampy Raven. Na poczatek w terenie, porownanie z najlepsza lampa rowerowa na swiecie - Lupine Betty 14. Delikatnie mowiac Betty zostala zmiazdzona. I to nie tylko tym jak swieci:)

Oto link: http://tinyurl.com/nraven

Jezeli takze chcecie poczuc przyjemnosc z jazdy w nocy z predkosciami nie rozniacymi sie od dziennych, badz "odrobine" poprawic swoje bezpieczenstwo, to kilka (doslownie!) sztuk tej lampy bedzie na sprzedaz dla pl.rec.rowery, z pelna gwarancja i w cenie "nieco" lepszej od Betty.

Link do Betty: http://www.lupine.de/web/en/products/lightsets/betty/14/

Szczegolowa specyfikacja oraz zdjecia nowej lampki Raven wkrotce.

Ja też chętnie się dopiszę, a nuż będzie jakaś dogrywka dla końcówki listy :)

Data: 2009-09-29 17:58:46
Autor: Silver
> [...]
>
> Link do Betty: http://www.lupine.de/web/en/products/lightsets/betty/14/
>

> Szczegolowa specyfikacja oraz zdjecia nowej lampki Raven wkrotce.

Również jestem zainteresowany taką lampką, czekam z niecierpliwością na więcej
zdjęć, opis i cene :)
Pozdr

--

[oświetlenie] nowy RAVEN - zapowiedz