nowy algorytm liczenia zdolno?ci kredytowej

Data: 2011-02-05 18:38:54
Autor: Rysio
nowy algorytm liczenia zdolno?ci kredytowej
W dniu 2011-02-05 18:36, JerzyR pisze:
?Może ktoś zna szczegóły jak banki (M?ultibank) liczą obecnie zdolność
kredytową?
Ubiegałem się o nową kartę (visa-N) w Multibanku i dostałem odmowę.
Pponieważ mam w Multi inna karte visa credit i spora linie debetowa w
rachunku (kredyt w rachunku) to wydawało mi sie, że bedzie to
formalność, a tu ZONK! Ponoć nie mam zdolności kredytowej w świetle
nowej "Rekomentadcji".
Zastanawialem sie nawet nad zamnkieciem visy credit, tylko czy po
zamknieciu bede miał zdolnosc do karty z takim samym limitem jak do tej
pory?

Kto dzis korzysta z karty VISa kredytowej ? Chyba jakis skonczony baran.

Data: 2011-02-05 18:41:30
Autor: JerzyR
nowy algorytm liczenia zdolno?ci kredytowej
?Kto dzis korzysta z karty VISa kredytowej ? Chyba jakis skonczony baran.
a to dlaczego?

Data: 2011-02-05 18:43:01
Autor: Piotr
W dniu 2011-02-05 18:38, Rysio pisze:

Kto dzis korzysta z karty VISa kredytowej ? Chyba jakis skonczony baran.

A czemu by z KK Visy nie korzystać?

nowy algorytm liczenia zdolno?ci kredytowej