nowy budzetowy

Data: 2010-12-04 10:33:15
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
nowy budzetowy
W dniu 2010-12-04 08:44, adam pisze:
Witam,
Zastanawiam sie nad zmiana samochodu (do wydania 35-40k).
Roczne przebiegi to ok 25kkm (70% trasa 30% miasto).
Nowym nabytkiem chcialbym pojezdzic ok.. 5 lat.
Moj faworyt to Grande Punto.
Co mozecie polecic?

Punto, Clio, P207 - o ile wystarczaj膮 Ci te auta wielko艣ciowo. Przy 25kkm rocznie, celowa艂bym w ma艂ego diesla - 1.5dci w clio i 1.6hdi w 207.

PS. Wiem ze najlepszy rozwiazaniem bylby zakup 2 letniego kompaktu, ale
dobrych egzemplarzy na rynku wtornym praktycznie nie ma.

S膮 takie egzemplarze , ale ich cena to oko艂o 15-20% pow. 艣redniej danego rocznika (przy tym samym przebiegu i wyposa偶eniu), dlatego pewnie nie zwracasz na nie uwagi.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wroc艂aw, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-04 11:44:39
Autor: adam
nowy budzetowy
[...]

Celowalem w Punto bo wydaje mi sie najwieksze (mimo ze ma maly bagaznik) oraz 3 lata gwarancji, jednak chyba benzyna, diesel jest sporo drozszy.
Moze jest ktos na grupie kto ma GP i wypowie sie na temat kosztow utrzymania, serwisu itd.
Co do prawie nowych kompaktow, gdyby dodac 20% do sredniej ceny 2 latka to wychodzi cena nowego, wiec gdzie sens?:)
pzdr
Adam

Data: 2010-12-04 12:13:13
Autor: Cavallino
nowy budzetowy
U偶ytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:

[...]

Mam Punto, ale II, 8 letni膮.
Niestety, ma艂o je偶d偶one, wi臋c si臋 nie psuje.
Po gwarancji wymieni艂em tylko wydech (zamiennik w ASO za jakie艣 艣mieszne pieni膮dze 200 z艂 bodaj偶e) i akumulator.

Co do prawie nowych kompaktow, gdyby dodac 20% do sredniej ceny 2 latka to wychodzi cena nowego, wiec gdzie sens?:)

W w艂a艣nie tych 20 zaoszcz臋dzonych %.
A mo偶e chcesz 3 letniego Ceeda crdi kupi膰 (bo zastanawiam si臋 nad zakupem kratkowoza rzutem na ta艣m臋) ?
Kasa kt贸r膮 przeznaczasz na Punto na pewno starczy.

Data: 2010-12-04 12:25:51
Autor: adam
nowy budzetowy

Co do prawie nowych kompaktow, gdyby dodac 20% do sredniej ceny 2 latka to
wychodzi cena nowego, wiec gdzie sens?:)

W w艂a艣nie tych 20 zaoszcz臋dzonych %.

Ale jesli dodam 20% do sredniej ceny uzywanego 2 latka to wychodzi cena nowego kompaktu, wiec nic nie oszczedzam:)

pzdr
Adam

Data: 2010-12-04 12:30:56
Autor: Cavallino
nowy budzetowy
U偶ytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:idd8g1$2s2$1news.onet.pl...

[...]

Oszcz臋dzasz to, 偶e tych 20% nie musisz wydawa膰, nie bardzo wiem czego nie rozumiesz.
Chcia艂by艣 kupi膰 dwulatka za p贸艂 ceny nowego?
No to zawsze mo偶esz pr贸bowa膰 sprzeda膰 swoj膮 n贸wk臋 za 2 lata, za 20 tys. ;-)

Data: 2010-12-04 15:39:10
Autor: adam
nowy budzetowy

Oszcz臋dzasz to, 偶e tych 20% nie musisz wydawa膰, nie bardzo wiem czego nie rozumiesz.
Chcia艂by艣 kupi膰 dwulatka za p贸艂 ceny nowego?
No to zawsze mo偶esz pr贸bowa膰 sprzeda膰 swoj膮 n贸wk臋 za 2 lata, za 20 tys. ;-)

Przeczytaj uwaznie co napisalem ja i Kenickie.
Napisalem ze ciezko kupic 2 letniego kompakta w dobrym stanie za do 40 tys, Kenickie dopisal ze zle szukam ze powienien do tej sredniej (czyli do 40tys) dodac 15-20%,  ale jak dodam 20% to mi wyjdzie cena nowego samochodu, wiec zakup dwulatka nie ma sensu.
Mam nadzieje ze teraz jest jasne;)
pzdr
Adam

Data: 2010-12-04 16:41:56
Autor: Cavallino
nowy budzetowy
U偶ytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisa艂 w wiadomo艣ci news:iddjqf$7r9$1news.onet.pl...

[...]

Kup ode mnie 3 letniego i masz problem z g艂owy.

Kenickie dopisal ze zle szukam ze powienien do tej sredniej (czyli do 40tys) dodac 15-20%,  ale jak dodam 20% to mi wyjdzie cena nowego samochodu, wiec zakup dwulatka nie ma sensu.
Mam nadzieje ze teraz jest jasne;)

Teraz jasne.
Ale sensowny kompakt z niez艂ym silnikiem to raczej 60 ni偶 48 tys, st膮d to nieporozumienie.

Data: 2010-12-04 18:17:43
Autor: adam
nowy budzetowy
ze ciezko kupic 2 letniego kompakta w dobrym stanie za do 40
tys,

Kup ode mnie 3 letniego i masz problem z g艂owy.

Wyslalem info na priv

nowy budzetowy