nowy budzetowy

Data: 2010-12-04 10:43:33
Autor: czeslaw
nowy budzetowy
Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idcrg4$psa$1news.onet.pl...
Witam,
Zastanawiam sie nad zmiana samochodu (do wydania 35-40k).
Roczne przebiegi to ok 25kkm (70% trasa 30% miasto).
Nowym nabytkiem chcialbym pojezdzic ok.. 5 lat.
Moj faworyt to Grande Punto.
Co mozecie polecic?
PS. Wiem ze najlepszy rozwiazaniem bylby zakup 2 letniego kompaktu, ale dobrych egzemplarzy na rynku wtornym praktycznie nie ma.
Dzieki, pzdr
Adam

Myślę że oprócz ceny zakupu powinieneś wziąc pod uwagę róznicę miedzy cenami zakupu a cenami po jakich są sprzedawane egrzemplarze 5letnie - czyli porównać utratę wartości i wziąc to pod uwagę przy wyborze marki/modelu.

nowy budzetowy