nowy budzetowy

Data: 2010-12-04 12:12:16
Autor: nom
nowy budzetowy

Użytkownik "adam" <adabi@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:idcrg4$psa$1news.onet.pl...
Witam,
Zastanawiam sie nad zmiana samochodu (do wydania 35-40k).

A może zainteresuje Cię samochód, który:
- ma 585l pojemności bagażnika,
- 4 poduszki powietrzne i ABS z EBV, MSR, ASR, MBA,
- wielowahaczowe zawieszenie,
- elektrycznie sterowane i podgrzewane lusterka zewnętrzne,
- regulowana w dwóch płaszczyznach kierownica,
- reflektory projekcyjne,
- średnie zużycie paliwa 6,4l/100km przy silniku 1,4/80KM.
 to za 39.900zł
Dodatkowo w pakiecie za 2000zł: klimatyzacja, komputer pokładowy, zdalne sterowanie centralnego zamka i 6 głośników.
:-)

Data: 2010-12-04 12:17:22
Autor: nom
nowy budzetowy

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:idd7qq$kl$1news.onet.pl...
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idd7mi$fkc$1pippin.nask.net.pl...
Logan?

Skoda Octavia Tour :-)

Silnik z VW stary, ale jary 1.4/75KM lekko zmodyfikowany o 8Nm i 5KM. :-)

Data: 2010-12-04 12:23:59
Autor: Cavallino
nowy budzetowy
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:idd81e$ftc$1pippin.nask.net.pl...

[...]

To jest I czy II?

Silnik z VW stary, ale jary 1.4/75KM lekko zmodyfikowany o 8Nm i 5KM. :-)

Na taką krowę to i tak o wiele za mało.
Powiedzmy o 50%.
W Loganie już bardziej ujdzie.

Data: 2010-12-04 12:27:09
Autor: nom
nowy budzetowy

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoNIE-LUBIE-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:idd8cb$2f9$1news.onet.pl...
Użytkownik "nom" <nom73@usunto.gazeta.pl> napisał w wiadomości
Skoda Octavia Tour :-)

To jest I czy II?

II, do Fabii taki silnik to jeszcze ujdzie, no chyba, że komuś nie potrzeba nic mocniejszego. :-)

Data: 2010-12-04 12:58:56
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
nowy budzetowy
W dniu 2010-12-04 12:17, nom pisze:

[...]

I średnie zużycie 6,4L/100 w ciężkim dupowozie ze stanowczo za małym silnikiem?
Nie wiem co palisz, ale to musi być dobre. Dawaj namiary na dilera.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

Data: 2010-12-04 13:24:09
Autor: nom
nowy budzetowy

Użytkownik "Marcin "Kenickie" Mydlak" <eikcinek@34xob.lp> napisał w wiadomości news:iddae9$npb$1news.dialog.net.pl...
I średnie zużycie 6,4L/100 w ciężkim dupowozie ze stanowczo za małym silnikiem?
Nie wiem co palisz, ale to musi być dobre. Dawaj namiary na dilera.

Walneli się w ulotce, w danych technicznych jest 7l/100km. :-)
Masa własna 1255kg.
Nie jest aĹź tak Ĺşle, w Octavi I  był kiedyś silnik skodowski 1.4MPI/44kW (60KM). :-)
Ja mam taki "zagazowany" w Fabii i nie narzekam, przy obecnych warunkach atmosferycznych i tak nie przekraczam 40km/h. :D

Data: 2010-12-04 18:49:16
Autor: Rafał Grzelak
nowy budzetowy
On Sat, 4 Dec 2010 13:24:09 +0100, nom wrote:

Ja mam taki "zagazowany" w Fabii i nie narzekam, przy obecnych warunkach atmosferycznych i tak nie przekraczam 40km/h. :D

No i juz wiadomo dlaczego zima wszystko tak sie korkuje!
 :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-12-04 19:11:55
Autor: nom
nowy budzetowy

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@dupa.com> napisał w wiadomości news:dnlixhkhdv3w.dlg40tude.rg...
[...]

Tak, korki to moja wina!
PS. od tygodnie jestem chory i nie wychodzę z domu, a samochód zasypany śniegiem stoi przed oknem. :-)

Data: 2010-12-05 00:37:52
Autor: Rafał Grzelak
nowy budzetowy
On Sat, 4 Dec 2010 19:11:55 +0100, nom wrote:

Tak, korki to moja wina!
PS. od tygodnie jestem chory i nie wychodzę z domu, a samochód zasypany śniegiem stoi przed oknem. :-)

Tak wlasnie myslalem, bo od ostatniego poniedzialku jakby luzniej na
miescie. :D

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-12-05 15:05:24
Autor: nom
nowy budzetowy

Użytkownik "Rafał Grzelak" <spam@dupa.com> napisał w wiadomości news:4snwd23jsnqd$.dlg40tude.rg...
Tak wlasnie myslalem, bo od ostatniego poniedzialku jakby luzniej na
miescie. :D

w poniedziałek to ja jeszcze w pracy byłem :P

nowy budzetowy