nowy e-bok plusa

Data: 2009-10-31 20:15:20
Autor: SYNEK
nowy e-bok plusa
Hejka,

Nie wiem czy bylo...:

https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action

pozdro

Synek

PS Teraz juz wiem dlaczego jak sie logowalem do starego systemu to mialem jedyny aktywny przycisk to bylo "wyloguj" :-/

Data: 2009-10-31 20:37:58
Autor: Tomasz W
nowy e-bok plusa
wreszcie :)
dziala zdecydowanie szybciej nowy e-bok.
TW

Data: 2009-11-01 00:21:50
Autor: Janeo
nowy e-bok plusa
Czy ktoś wie, gdzie mogę zobaczyć szczegółową listę bieżących rozmów i
zużycia pakietów? - bo teraz ni cholery nie mogę znaleźć... :-(
Pozdr. - J

Data: 2009-11-01 09:13:01
Autor: [ piotr sut ]
nowy e-bok plusa
Użytkownik "SYNEK" <havesWYTNIJ@WYKASTRUJinteria.pl> napisał w wiadomości news:hci2ca$a00$1news.dialog.net.pl...

Nie wiem czy bylo...:

https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action

Przecież to (nie) działa od maja/czerwca br.

->piotr

Data: 2009-11-01 09:25:10
Autor: Czarek
nowy e-bok plusa
W dniu 2009-11-01 09:13, [ piotr sut ] napisał/a:

Nie wiem czy bylo...:

https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action

Przecież to (nie) działa od maja/czerwca br.

Sprawdzałeś?

--
Cz.

Data: 2009-11-01 11:00:43
Autor: [ piotr sut ]
nowy e-bok plusa
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:hcjgl0$ti3$4news.dialog.net.pl...

https://ssl.plusgsm.pl/ebok-web/basic/loginStep1.action

Przecież to (nie) działa od maja/czerwca br.

Sprawdzałeś?

Oczywiście.

->piotr

Data: 2009-11-01 11:23:44
Autor: Czarek
nowy e-bok plusa
W dniu 2009-11-01 11:00, [ piotr sut ] napisał/a:
[...]

W maju/czerwcu?
Sprawdź dziś.
--
Cz.

Data: 2009-11-01 11:39:38
Autor: [ piotr sut ]
nowy e-bok plusa
Użytkownik "Czarek" <czarek1@nospampoczta.fm> napisał w wiadomości news:hcjnje$ti3$5news.dialog.net.pl...

 Oczywiście.

W maju/czerwcu?
Sprawdź dziś.

Korzystam z plusonline przynajmniej 2 razy dziennie. Z początku w ogóle nie działało, teraz działa, ale czasami (np. po 15 w dni robocze) potrafi nie działać. Dzisiaj jest dzień wolny od pracy, więc chodzi bez problemów.

->piotr

ps. skonfiguruj czytnik, bo nie można cytować Twoich wypowiedzi.

Data: 2009-11-01 15:17:12
Autor: zly
nowy e-bok plusa
Dnia Sun, 1 Nov 2009 11:39:38 +0100, [ piotr sut ] napisał(a):

Korzystam z plusonline przynajmniej 2 razy dziennie.

Można spytać po co?

--
marcin

Data: 2009-11-01 15:36:51
Autor: [ piotr sut ]
nowy e-bok plusa
Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:1ca94u8ca6dd0.dlgpiki.fixed...
Dnia Sun, 1 Nov 2009 11:39:38 +0100, [ piotr sut ] napisał(a):

Korzystam z plusonline przynajmniej 2 razy dziennie.

Można spytać po co?

Nie.

->piotr

Data: 2009-11-01 15:46:43
Autor: Piotr M
nowy e-bok plusa
Pewnego razu [ piotr sut ] tak oto obwieścił(a):

Korzystam z plusonline przynajmniej 2 razy dziennie.

Można spytać po co?

Nie.

:)
Siedź cicho i nie zadawaj trudnych pytań ;)

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

Data: 2009-11-01 22:50:32
Autor: zly
nowy e-bok plusa
Dnia Sun, 1 Nov 2009 15:36:51 +0100, [ piotr sut ] napisał(a):

Można spytać po co?
Nie.

Wstydzisz się czy jak? Pytam z ciekawości nie ze złośliwości
--
marcin

Data: 2009-11-02 10:11:21
Autor: [ piotr sut ]
nowy e-bok plusa
Użytkownik "zly" <bozupabylazaslona@NOpocztaSPAM.fm> napisał w wiadomości news:8bu9njwc0t72$.dlgpiki.fixed...

Wstydzisz się czy jak? Pytam z ciekawości nie ze złośliwości

Po prostu nie mam ochoty uzewnętrzniać się na grupie. Bez złośliwości.

->piotr

Data: 2009-11-03 00:09:34
Autor: Janeo
nowy e-bok plusa
On 1 Lis, 22:50, zly <bozupabylazasl...@NOpocztaSPAM.fm> wrote:

> Nie.

Wstydzisz się czy jak? Pytam z ciekawości nie ze złośliwości
Po prostu zadajesz głupie pytania :-).
Jest kilka b.poważnych przyczyn, dla jakich co najmniej przez pewien
czas konieczne jest sprawdzać stan rachunku on-line. Nawet po kilka
razy dziennie.
Pozdr. - J

Data: 2009-11-03 14:32:03
Autor: Flo
nowy e-bok plusa
zly pisze:

Wstydzisz się czy jak? Pytam z ciekawości nie ze złośliwości

Włącz BIS i nie kontroluj billingu to zobaczysz.
W Plusie niestety przy nie skonfigurowanym TCP w Blackbarry terminal domyślnie poprzez niektóre aplikacje łączy się po GPRS co może niezłe kwoty nabić gdy myślisz, że z BB korzystasz.

--
Florian Marzejewski
http://bezpieczenstwo-osobiste.com

nowy e-bok plusa