nowy, goly zestaw i problemy z odpaleniem, instalacja OS

Data: 2009-09-04 21:18:39
Autor: qwerty
nowy, goly zestaw i problemy z odpaleniem, instalacja OS
Użytkownik "jar.sem" <jarsem@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7rl66$bcq$1@inews.gazeta.pl...
No i sie zaczelo:
Najsampierw pojawia sie to: "AMD Data Change Update New Data to DMI"
Czytam gdzies na forach, ze to przez OC - ale nic nie grzebalem.
Jest na to jakas rada?

Za każdym razem się pojawia?

Druga sprawa to to, ze kiedy probuje instalowac WinXP - odpala sie instalka,
cos tam mieli, mieli, cos tam wgrywa a potem komunikuje mi ze instalacja nie
moze byc kontynuowana, bo nie widzi dyskow.

Bootowanie mam ustawione na HDD.

Czytam w instrukcji ze mozna zrobic kopie czgos tam, zeby Win przy instalacji
zobaczyl dyski. Ale to trzeba na Flopa - a ja go na tym kompie juz nie mam :(

1. NTG
2. Masz wersję BOX Windowsa?
3. Nie lepiej vistę/7?
4. Taki z ciebie leń, że nawet nie przejrzałeś ostatnich postów (dokładnie z 2 września)

Mam tylko nadzieje, ze nie bede musial calosci do esc.pl wysylac.

Wysyłaj, będą mieli z kogo się pośmiać. :)

Data: 2009-09-04 19:31:53
Autor: j-ars.em
qwerty <qwerty01@poczta.fm> napisał(a):
> [...]
> Najsampierw pojawia sie to: "AMD Data Change Update New Data to DMI"
> Czytam gdzies na forach, ze to przez OC - ale nic nie grzebalem.

Za każdym razem się pojawia?
Za kazdym

> [...]
> zobaczyl dyski. Ale to trzeba na Flopa - a ja go na tym kompie juz nie mam > :(

OK
2. Masz wersję BOX Windowsa?
wersja z SP1 (po kazdym reinstalowaniu dociagam reszte SP z microsoftu)
3. Nie lepiej vistę/7?
nie mam kasy na viste, a 7 niesprawdzona i juz sciagac nie mozna
4. Taki z ciebie leń, że nawet nie przejrzałeś ostatnich postów (dokładnie z
2 września)
czytalem ten o nowej plycie i problemie z instalka XP
ciezko czasami ten caly szum odsiac i zrozumiec

> Mam tylko nadzieje, ze nie bede musial calosci do esc.pl wysylac.

Wysyłaj, będą mieli z kogo się pośmiać. :)
Wyluzuj - ja naprawde nie jestem informerem, i swoj komputer potrafie
skonfigurowac ale w podstawowych elementach, a to wydaje mi sie bardziej trudne.
I zaraz sposoby sprawdzam.

Data: 2009-09-04 22:02:33
Autor: qwerty
nowy, goly zestaw i problemy z odpaleniem, instalacja OS
Użytkownik "j-ars.em " <jarsem@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:h7rpv9$a9a$1@inews.gazeta.pl...
Za kazdym

Czyszczenie CMOS nic nie daje? Najnowszy bios?

nie mam kasy na viste, a 7 niesprawdzona i juz sciagac nie mozna

No, ale na komputer miałeś... Pewnie XP pirat...

4. Taki z ciebie leń, że nawet nie przejrzałeś ostatnich postów (dokładnie z
2 września)
czytalem ten o nowej plycie i problemie z instalka XP
ciezko czasami ten caly szum odsiac i zrozumiec

Dlatego, że część to powtórzenie poprzednich. Lepiej wysyłać nowe, zamiast podłączyć się do poprzednich.

> [...]

skonfigurowac ale w podstawowych elementach, a to wydaje mi sie bardziej trudne.

Tutaj nie trzeba informatyka.
http://tinyurl.com/ma59mn

nowy, goly zestaw i problemy z odpaleniem, instalacja OS