nowy interfejs mbankowy

Data: 2010-11-28 15:36:25
Autor: pwz
nowy interfejs mbankowy
Nikt nie zauważył? Nikt nie pisze? (Czy przegapiłem?)
Strona wejściowa - biało-czerwona. Może być. I tak służy tylko do wklepania 2 ciągów znaków, więc bez różnicy. Tylko po co ktoś zadawał sobie tyle trudu, aby zmienić templatkę na zewnątrz serwisu, aby w środku było tak jak wcześniej? Zupełnie nie pasuje do siebie "wejście" i "środek"...
pwz

Data: 2010-11-28 10:27:28
Autor: Clegan
nowy interfejs mbankowy
On 28 Lis, 15:36, pwz <p...@onet.eu> wrote:
Nikt nie zauważył? Nikt nie pisze? (Czy przegapiłem?)

Dociekanie dlaczego zmieniono stronę logowania w mB to zadanie raczej
dla psychiatry. Prócz zmiany kolorków to jeszcze wrzucili aktualności
na stronę logowania - świetny przykład jak pr wygrywa z
funkcjonalnością.

Data: 2010-11-28 10:56:17
Autor: Tomek z Wawy
nowy interfejs mbankowy
On 28 Lis, 19:27, Clegan <cleg...@gmail.com> wrote:
> [...]

dla psychiatry. Prócz zmiany kolorków to jeszcze wrzucili aktualności
na stronę logowania - świetny przykład jak pr wygrywa z

Na szczęście wszystko się da naprawić - instalujesz AdBlocka i
dodajesz filtr "##div#marketingBlock" i masz stronę logowania jaką
zawsze być powinna :)

Data: 2010-11-28 22:58:07
Autor: Marcin Szumilas
nowy interfejs mbankowy
Quoted:
Tomek z Wawy (tomek_z_wawy@tlen.pl)
in news:b54f8bf1-dade-47be-93a7-2116fc6cdc01a12g2000vbc.googlegroups.com

Na szczęście wszystko się da naprawić - instalujesz AdBlocka i
dodajesz filtr "##div#marketingBlock" i masz stronę logowania jaką
zawsze być powinna :)

O jak miło. :D

MSz

Data: 2010-11-29 07:30:49
Autor: pwz
nowy interfejs mbankowy
W dniu 2010-11-28 19:56, Tomek z Wawy pisze:
Na szczęście wszystko się da naprawić - instalujesz AdBlocka i
dodajesz filtr "##div#marketingBlock" i masz stronę logowania jaką
zawsze być powinna :)

Ooooo, jak przyjemnie :-)   AdBlocka mam, nie pomyślałem o nim w tym kontekście. Od razu milutko się zrobiło :-)   Dzięki.
pwz

Data: 2010-11-29 17:58:09
Autor: kashmiri
nowy interfejs mbankowy
Tomek z Wawy <tomek_z_wawy@tlen.pl> dared to write:
[...]

Dzięki! Teraz jest ładnie.

k.

Data: 2010-11-28 15:48:06
Autor: Kamil Jońca
nowy interfejs mbankowy
pwz <pwz@onet.eu> writes:

[...]
Zmień sobie motyw. Ustawienia i konfiguracja -> Wygląd i działanie -> Wybrać z listy
rozwijanej "BIAŁY"

KJ

można nie mieć nawet żadnego sensownego argumentu, a dzięki odpowiedniej
gestykulacji stworzyć poczucie wiarygodności.
Puls Biznesu

Data: 2010-11-28 19:56:03
Autor: marfi
nowy interfejs mbankowy
Użytkownik "pwz" <pwz@onet.eu> napisał w wiadomości news:ictpdb$14d$1news.onet.pl...
[...]

eMakler ma istotne zmiany.

--
marfi

Data: 2010-11-28 11:05:41
Autor: Tomek z Wawy
nowy interfejs mbankowy
On 28 Lis, 19:56, "marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote:

eMakler ma istotne zmiany.

I wierzysz, że to od jutra ruszy bez generalnego padu na kilka dni? Bo
ja już kilka wdrożeń przeżyłem i żadne nie działało w praktyce od
pierwszego dnia.

Data: 2010-11-28 21:49:02
Autor: Jan Werbinski
nowy interfejs mbankowy
Zmiany, które od lat są w innych darmowych kontach.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-11-29 18:02:22
Autor: kashmiri
nowy interfejs mbankowy
[...]

Ile bierzesz za jedną przepowiednię? Bo mam kilka osobistych pytań.

(Jest właśnie "jutro", od wdrożenia padły przelewy w grupie BRE Banku, klienci dostają przypadkowe przelewy, na forum mbanku złorzeczenie, jak na ten moment dostęp do historii konta jest zablokowany...)

Data: 2010-11-29 08:14:27
Autor: Tomek z Wawy
nowy interfejs mbankowy
On 29 Lis, 14:02, "kashmiri" <nie...@nigdzie.com> wrote:

> [...]
> pierwszego dnia.

Ile bierzesz za jedną przepowiednię? Bo mam kilka osobistych pytań.

Prognozuję tylko z ekonomii i na krótki termin :) A poważnie to w
mBanku nie było wdrożenia bez wtopy to czemu teraz miało być inaczej?
To już taka mBankowa tradycja.

Data: 2010-11-29 04:24:41
Autor: Tomek z Wawy
nowy interfejs mbankowy
On 28 Lis, 15:36, pwz <p...@onet.eu> wrote:
Nikt nie zauważył? Nikt nie pisze? (Czy przegapiłem?)

Mówiłem, że coś zepsują i tym razem dali radę i to po całości.
Przelewy przychodzące księgują wraz z danymi osobowi i tytułami
zupełnie innych osób :) BRE - inaczej nie umiemy. Jak dostaliście dziś
jakieś przelewy to sprawdźcie :) Kto wyśle info samcikowi?

nowy interfejs mbankowy