nowy komp...czy to juz czas..?

Data: 2009-10-27 08:24:00
Autor: Michass
nowy komp...czy to juz czas..?
Witam Szanownych Grupowiczów;
Chcialbym poznac opinie na temat sensowności wymiany sprzetu;
Teraz mam athlon 3000 + 2gb ram + 6800agp + chief360
chcialbym wymienic na jakiegos Amd 420/435  + GA-M61PME  + 2GB ram.... po
swietach jakis 9600/8800 ale raczej bez zmiany zasilacza; moglbym na to
wydac max 600zl bez grafiki

kompa obecnie uzywam do Office/Internetu/Filmow/ teraz juz raczej starszych
gier typu COD/Wiedzmin/Warcraft, mam Windowsa XP w orginale i
raczej srednio chce go zamienic na jakis inny system

(do nowych gier mam x360+lcd)

Data: 2009-10-27 08:41:23
Autor: Piotr M
nowy komp...czy to juz czas..?
Pewnego razu Michass tak oto obwieścił(a):

kompa obecnie uzywam do Office/Internetu/Filmow/ teraz juz raczej starszych
gier typu COD/Wiedzmin/Warcraft, mam Windowsa XP w orginale i
raczej srednio chce go zamienic na jakis inny system

I chcesz używać do czegoś więcej czy obecnie coś Ci nie chodzi tak jakbyś
chciał?

--
pzdr, Piotr M
"Najczęstsze kłamstwo w Internecie?