nowy konkurs dla analitykow gieldowych

Data: 2009-10-14 16:19:53
Autor: Jerzy Olszewski
nowy konkurs dla analitykow gieldowych
Data: 2009-10-14 16:21:52
Autor: skippy
nowy konkurs dla analitykow gieldowych

Użytkownik "Jerzy Olszewski" <jerzyo@it.com.pl> napisał w wiadomości news:hb4mqi$ec0$1atlantis.news.neostrada.pl...
-- ->http://www.rp.pl/artykul/243943,377215.html

 :))))

długopis mam, i jeszcze raz zapraszam na mój quiz:)

Data: 2009-10-14 16:46:42
Autor: viper
> [...]

> -- ->http://www.rp.pl/artykul/243943,377215.html
>
>  :))))

długopis mam, i jeszcze raz zapraszam na mój quiz:)

To i ja swoją zagadkę podam... która gazeta w sobotę przed wybuchem drugiej porażającej afery Tuska napisała że afera polegała na tym że Grad ze swoją bandą urzędasów masowo skupowali firmy córki którym stocznia zalegała kasę i zaraz po sprzedaży majątku dostali trzy razy tyle z powrotem albo lepiej... jeszcze mała podpowiedź, że gdy związki zawodowe z Solidarnością na czele stwierdziły że to jest absurd i nieprawda nikt w wielkie dementi się nie bawił... poszło w Polskę i spoko... o kurde, miało nie byc o polityce... ale to przecież tylko zagadka prasowa...

Data: 2009-10-14 16:52:59
Autor: Jerzy Olszewski
viper pisze:
[...]

A słyszałeś coś takiego: "Nie czas żałować róż, gdy płoną lasy". To nie znaczy wcale, że róże ocalały.

Dobrze jednak, że i o tym przekręcie przypominasz, choć jego waga rzeczywiście jest mniejsza.

Data: 2009-10-14 16:57:11
Autor: pluszowy miś

Użytkownik "viper" <viper2WYTNIJTO@op.pl> napisał w wiadomości news:10c5.00000525.4ad5e452newsgate.onet.pl...

> [...]

bawił... poszło w Polskę i spoko... o kurde, miało nie byc o polityce... ale to

Coś mi się wydaje viper, że jesteś aktywnie zaangażowany politycznie w pewną partię... jak to ktoś napisał w rzepie, nawet jakby Tuska złapali z dymiącym pistoletem nad zamordowaną staruszką, to i tak wszystkie media trąbiłyby dlaczego go złapali i dlaczego wykrył to Kaczyński ... pozdr :)

Data: 2009-10-14 17:16:20
Autor: viper
[...]

teraz już pojechałeś jak łysy grzywką po betonie... nigdy wżyciu w żadnej partii nie byłem i nie będę... jestem jednostką aspołeczną i jestem mamwdupistą... nienawidzę wszystkich polityków... ale faktem jest że najmniej nienawidzę platformersów a najbardziej pisowców he he... a twoja odpowiedz jest w stylu a u was biją murzynów...

Data: 2009-10-14 19:42:15
Autor: Jerzy Olszewski
viper pisze:

[...]

Viper - wiesz, że Cię lubię i dlatego martwisz mnie. Nienawiść do wszystkich to ciężka przypadłość. Zrób coś z tym.

Data: 2009-10-14 19:59:12
Autor: viper
viper pisze:

> [...]
> Viper - wiesz, że Cię lubię i dlatego martwisz mnie. Nienawiść do wszystkich to ciężka przypadłość. Zrób coś z tym.

czy ja wiem... jak się z tego spowiadałem to ksiądz powiedział - dobra dobra, teraz grzechy a chwalił się będziesz później... --

Data: 2009-10-14 22:42:04
Autor: Dieter
nowy konkurs dla analitykow gieldowych
Odnosnie Grada, to kolo w ogole nie nadaje sie na to stanowisko, jest jak dziecko nieporadny.

O tym kto jest inwestorem ci co bardziej dociekliwi wiedzieli juz kilka miesiecy temu, na nastepny dzien po tym jak Rudy pochwalil sie nazwa inwestora "z Kataru". Tak wiec amatorzy z internetu wiedzieli kim jest inwestor, a minister 38 milionowego kraju i Ryzy ze swoja swita specjalistow do dzisiaj nie wiedza komu opierdolil majatek, na ktory zasuwalo iles pokolen Polakow. Kto nami w ogole rzadzi? Ale to na pewno wina PISu i ich wojen politycznych.
D.

"Co zaś do JE Aleksandra Grada, to ten człowiek pobił wszelkie rekordy hucpiarstwa. Facet, który parę miesięcy temu publicznie przysięgał, że "nabywca stoczni jest absolutnie wiarygodny" - dziś twierdzi,
http://wiadomosci.wp.pl/kat,1329,title,Afere-stoczniowa-wymyslily-CBA-i-media,wid,11587455,wiadomosc_prasa.html

że ""Aferę stoczniową wymyśliły CBA i media" !!!!!!!

P.Grad robi wrażenie, jakby do dziś nie wiedział, kto jest tym "wiarygodnym inwestorem". Tym razem wymienił nawet nazwę "Stichting Particulier Fonds Greenrights" - tyle, że firma ta nie ma nic wspólnego z Katarem!!!

Jak napisałem w obszernym artykule w "Najwyższym CZAS!"ie:

"Najdowcipniejsze w tym wszystkim jest to, że Katarczycy w ogóle nie byli ani przez moment inwestorem - i nie zamierzali kupić tych stoczni! Właściwym nabywcą, na rzecz którego działał katarski QInvest była "fundacja" (??) "Stichting Particulier Fonds Greenrights" (???) działająca w imieniu "United International Trust N.V" zarejestrowanej na... Antylach Holenderskich, najprawdopodobniej spółki komandytowej z panami o nazwiskach: Eliasz Reifman, Ron Al Dor, Guy Bernstein, Jakób Elinav, Gad Goldstein, Hadas Gazit Kaiser, Uzi Netanel, Naamit Salomon, Ido Schechter"

JKM.

Data: 2009-10-15 06:33:27
Autor: XXL
nowy konkurs dla analitykow gieldowych
Dieter <dieter@autograf.pl> napisał(a): Odnosnie Grada, to kolo w ogole nie nadaje sie na to stanowisko, jest jak dziecko nieporadny.

...minister 38 milionowego kraju i Ryzy ze swoja swita specjalistow do dzisiaj nie wiedza komu opierdolil majatek, na ktory zasuwalo iles pokolen Polakow. Kto nami w ogole rzadzi?
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Nie jestem ani szczególnym zwolennikiem ani przeciwnikiem min. Grada ale
przynajmniej resort skarbu zaczął w końcu prywatyzować duże państwowe firmy
(ENEA, kopalnia Bogdanka, PGE).
Ponieważ jak widzę masz bardzo krótką pamięć to przypomnę Ci, że minister
skarbu w rządzie PIS-u W.Jasiński sprywatyzował w ciągu swojej kadencji....
zero firm !!!
L.Balcerowicz nazwał go największym szkodnikiem gospodarczym od 1989r.

p.s. Jeżeli jesteś tak zniesmaczony rządami "Ryżego i jego świty" to jeszcze
raz namawiam Cię na zgłoszenie się do konkursu na ministra finansów.
W swoim CV napisz, że jesteś wybitnym specjalistą od astrologii finansowej.
Jestem pewien, że powali to wszystkich na kolana i Cię wybiorą  :-)

Data: 2009-10-15 10:37:39
Autor: Jerzy Olszewski
  XXL pisze:
[...]

ENEA już chwilowo nie jest:

-- -- Cytat-- -
Warszawa, 15.10.2009 (ISB) - Ministerstwo Skarbu Państwa (MSP) chce ponownie zaprosić inwestorów do negocjacji na temat sprzedaży większościowego pakietu akcji spółki energetycznej Enea na przełomie listopada/ grudnia br. i liczy na zakończenie tego procesu do połowy 2010 r., poinformował wiceminister skarbu Jan Bury.

"To prawda, że chcieliśmy sprzedać Eneę w tym roku, ale nie można mówić o niezrealizowanym planie prywatyzacji, bo dotyczy on 18 miesięcy. To oznacza, że terminem granicznym jest dla nas połowa 2010 r." - powiedział Bury, cytowany przez czwartkowy "Puls Biznesu".
-- -Koniec-- -

Ponieważ jak widzę masz bardzo krótką pamięć to przypomnę Ci, że minister
skarbu w rządzie PIS-u W.Jasiński sprywatyzował w ciągu swojej kadencji....
zero firm !!!

Obecni zarządcy powinni ministra Jaińskiego wychwalać pod niebiosa. Gdyby wtedy więcej sprywatyzował to skąd Vincent wziął by dzisiaj te 11 mld złotych wydrenowanych ze spółek w postaci dywidendy ?

Na temat tego co jest lepsze dla ubogiego można się bardzo długo spierać. Czy powinien nieszczęśnik czerpać wieloletnie pożytki z posiadanego mienia w postaci stałych rent, czy też jednorazowo sprzedać (w dodatku w momencie dekoniunktury) i doraźne załatać dziury w budżecie po to by móc szybko zmarnować te dochody na premie dla biurokracji ???
Nie jest to wcale takie oczywiste.

L.Balcerowicz nazwał go największym szkodnikiem gospodarczym od 1989r.

A Kowalski z Pcimia nazwał go wybitnym fachowcem :)

Data: 2009-10-15 10:57:01
Autor: totus
Jerzy Olszewski wrote:

Obecni zarządcy powinni ministra Jaińskiego wychwalać pod niebiosa.
Gdyby wtedy więcej sprywatyzował to skąd Vincent wziął by dzisiaj te 11
mld złotych wydrenowanych ze spółek w postaci dywidendy ?

A jak trzeba być wdzięcznym komunistom. Gdyby po '45 tyle nie nakradli to z czego byśmy żyli przez 50 lat. Pobieranie dywidendy to jest oczywiste drenowanie. Idealne przedsiębiorstwo państwowe to takie gdzie bierze się pieniądze podatników, uruchamia się przedsiębiorstwo, dywidendy się nie bierze, bo to drenowanie, i sprzedać nie można. Bo zawsze jest cena za niska. Poza tym po co sprzedawać jak zyski przynosi. Kłopoty te znikają gdy przynosi straty. Wtedy trzeba pomagać słabszym i wszystko jest na miejscu. Ty chcesz mieć takich przedsiębiorstw jak najwięcej, to oczywista oczywistość. Niemcy maja na to swoje określenie - polska gospodarka. Pragnę jeszcze nadmienić, że Vincentowi owe 11 mld jest do niczego nie potrzebne. On ma z czego żyć i gdzie mieszkać. I jak większość nie chce sprzedawać to niech nie sprzedaje i ssie palucha. I jak się Vincent nie podoba to trzeba go wywalić i wziąć mądrzejszego. Nich nie kradnie więcej.

Data: 2009-10-15 11:05:28
Autor: skippy
nowy konkurs dla analitykow gieldowych

Użytkownik "totus"

...Idealne przedsiębiorstwo państwowe to takie...

Może chodzi że: "Idealne przedsiębiorstwo to państwowe"

PS
Nie wracaj komuno, prosze Cie.
Nawet jak masz nazwe Peis.

Data: 2009-10-15 13:14:56
Autor: Dieter
[...]

Odp. No tak, koronny argument oszolomow herbu Ryzego: PIS.

L.Balcerowicz nazwał go największym szkodnikiem gospodarczym od 1989r.

Odp. Co z tego, ze Balcerowicz nazwal kogos szkodnikiem. Dla mnie jego opinia jest tyle samo warta, co Twoja na moj temat. Dlaczego nie dostal Nobla do tej pory?
W swoim CV napisz, że jesteś wybitnym specjalistą od astrologii finansowej.
Jestem pewien, że powali to wszystkich na kolana i Cię wybiorą  :-)

Odp. Specjalisci na Wiejskiej nie uzywaja astrologii finansowej, a i tak nie maja zadnych wynikow. Efekt koncowy sie liczy.

D.

Data: 2009-10-15 10:24:41
Autor: skippy

Użytkownik "Dieter" <dieter@autograf.pl> napisał w wiadomości news:hb5d2t$iho$1news.onet.pl...
[...]