nowy lancuch - nierowno wyciagniety

Data: 2009-05-13 16:48:05
Autor: de Fresz
nowy lancuch - nierowno wyciagniety
On 2009-05-13 09:20:29 +0200, "Traffic" <trafic@wp.pl> said:

wczoraj wymienilem sobie lancuch na nowy (DID) + nowe zebatki, przod
Sunstar, tyl JT, takze wszystko dobrych firm, ale po malej przejazdzce i
ponownej kontroli naciagu, wyszlo ze lancuch jest nierowno naciagniety,
takie rzeczy nie dziwia w zuzytym lancuhcu ale w nowiutkim ??

Może to tylko plotki, ale słyszałem trochę złego o łańcuchach DIDa pochodzących z czeskiej sieci dystrybucji, pojawiających się tu i ówdzie u nas w necie. Nie wiem czy była jakaś trefna seria, czy może jakaś inna fabryka, niż ta z której trafiają do oficjalnej polskiej sieci dystrybucji, ale fakt, że kilka osób się skarżyło.

Sebastian
Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

nowy lancuch - nierowno wyciagniety