nowy laptop

Data: 2009-12-13 05:51:47
Autor: Kinga A.
nowy laptop
Mógłby mi ktoś pomóc wybrać laptopa ?
Ma być mobilny, długo pracować na baterii. Z tego wzgłędu odpadają
wszelkie 17-ki. Na placu boju pozostają laptopy 15 cali lub  mniejsze.
Może mi ktoś doradzić przyzwoity model ? Fajni ebyłoby, jakby się do
tego dało dokupić stację dokującą  a do niej podłączyć 19" monitor do
pracy w domu....
Na ile długa praca na baterii wyklucza procesorey core 2 duo ?
(fajnie, jaby ten laptop mógł trochę więcej niż tylko office) Grafika
nie musi być ekstra wydajna, grać nie będę.

Fundusz: 4000- 4200 za laptop +stacja dokująca + monitor 19"
Opcja nr 2: 4000 -4200 za sam laptop.

Data: 2009-12-13 06:18:32
Autor: Szymon von Ulezalka
nowy laptop
On 13 Gru, 13:51, "Kinga A." <kinga....@gmail.com> wrote:
[...]

moze weź cos na prockach CULV (badz ULV) intela? wydajnosciowo sa duzo
lepsze niz atomy, a duzo wiecej baterii toto nie zre. obejrz sobie np
model della vostro v13- ewentualnie zakup sobie jakiegos (uzywanego)
d630, dokup stacje dokujaca i voila (badz wez jakiegos e5400/6400- oba
14 cali, dobra konstrukcja /ten drugi ma porzadniejsza obudowe/).

pozdrawiam
szymon

Data: 2009-12-13 15:12:53
Autor: Jacek Kalinski
nowy laptop
W artykule <f59b32db-4088-4a85-8218-fafc678cca31@l13g2000yqb.googlegroups.com>, Kinga A. napisał(a):

[...]

HP ProBook 4510s (VQ511ES) - okolo 5h na baterii. Oczywiście zależy
z jakich funkcji będziesz korzystał w podróży (bo takie jak wifi, bluetooth i inne oczywiście zmniejszają czas pracy na baterii).
I zależy jak dużo podrużujesz, bo waży 2.6kg. Także tutaj uściślij jaka
waga jest maksymalna lub jak dużo będziesz go nosił.

Fundusz: 4000- 4200 za laptop +stacja dokująca + monitor 19"
Opcja nr 2: 4000 -4200 za sam laptop.

Laptop + stacja dokująca: około 3220 brutto. Zostanie Ci trochę na 19".

Jacek

Data: 2009-12-13 19:17:12
Autor: Chichotek
nowy laptop
Był 13 grudzień (niedziela) gdy o godz. 14:51 *Kinga A.* napisał(a):

Może mi ktoś doradzić przyzwoity model ?

Lenovo ThinkPad T400 lub T500, mozna dokupić powiekszoną baterie 9 komorowa
i razem z tą standardową 6 komorowa mieć w okolicach 10 godzin pracy. 3 lata
gwarancji to dodatkowy bonus, niestety cena to minimum 4500zł.

--
Pozdrawiam, Chichotek
P5Q Pro, E8400@Scythe Ninja, Szafir HD4870 512MB, 4x2GB A-Data Vitesta 800+,

Data: 2009-12-13 10:59:59
Autor: Szymon von Ulezalka
nowy laptop
Lenovo ThinkPad T400 lub T500, mozna dokupić powiekszoną baterie 9 komorowa
i razem z tą standardową 6 komorowa mieć w okolicach 10 godzin pracy. 3 lata
gwarancji to dodatkowy bonus, niestety cena to minimum 4500zł.

to juz chyba lepiej wziac jakiegos Della E, cena podobna a nie jest w
chinach robiony ;) (tylko trza biosa aktualizowac :/)

Data: 2009-12-13 12:14:04
Autor: Kinga A.
nowy laptop
On 13 Gru, 19:59, Szymon von Ulezalka <sz.gruszczyn...@googlemail.com>
wrote:
> [...]

to juz chyba lepiej wziac jakiegos Della E, cena podobna a nie jest w
chinach robiony ;) (tylko trza biosa aktualizowac :/)

Zastanawiałam się nad Lenovo ThinkPad R500. Warto ? Jakie ma wady/
zalety

Data: 2009-12-14 00:45:58
Autor: Lisciasty
nowy laptop
On 13 Gru, 21:14, "Kinga A." <kinga....@gmail.com> wrote:
Zastanawiałam się nad Lenovo ThinkPad R500. Warto ? Jakie ma wady/
zalety

Zasadniczą wadą jest fakt iż jest to Lenovo.

Pzdr.
L.

Data: 2009-12-14 14:04:55
Autor: kris
nowy laptop

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:fd081a64-f488-4b09-b524-bdc1fd41888am38g2000yqd.googlegroups.com...
On 13 Gru, 21:14, "Kinga A." <kinga....@gmail.com> wrote:
Zastanawiałam się nad Lenovo ThinkPad R500. Warto ? Jakie ma wady/
zalety

Zasadniczą wadą jest fakt iż jest to Lenovo.

Rozwiń temat.
Kilka miesięcy temu kupiłem lenovo G550g i jest bez zarzutów.
Praktycznie nie mam się doczego przyczepic. Zrobiłem tylko za 18euro upgrade Visty do Windows 7 i śmiga az miło.
W najbliższym czasie czeka mnie zakup kolejknego laptopa i pewnie będzie to też Lenovo.
Opinie w necie raczej też mają dobre

Krzysiek

Data: 2009-12-14 22:59:24
Autor: Lisciasty
nowy laptop
On 14 Gru, 14:04, "kris" <k1s2z3y4s5z6t7o8...@poczta.onet.pl> wrote:
Rozwi temat.
Kilka miesi cy temu kupi em lenovo G550g i jest bez zarzut w.
Praktycznie nie mam si doczego przyczepic. Zrobi em tylko za 18euro upgrade
Visty do Windows 7 i miga az mi o.
W najbli szym czasie czeka mnie zakup kolejknego laptopa i pewnie b dzie to
te Lenovo.
Opinie w necie raczej te maj dobre

Wrażenie czysto subiektywne, pomagałem kilku znajomym  w instalowaniu
systemu, sterowników itp. i w porównaniu np. z fujitsu i toshibą to
lenovo wygląda fatalnie, wiem że przy zakupie zawsze dużą rolę odgrywa
cena sprzętu ale czegoś takiego bym nie kupił, wolałbym kupić słabszy
sprzęt ale porządniej wykonany.

Pzdr.
L.

Data: 2009-12-15 11:14:53
Autor: kris
nowy laptop

Użytkownik "Lisciasty" <lisciasty.pl@googlemail.com> napisał w wiadomości news:87c38744-97c9-4c59-9a89-d88140eca5f0z41g2000yqz.googlegroups.com...
[...]

Ja jestem zwykłym uzytkownikiem ale problemów zadnych z instalacją czegokolwiek nie maiłem.
Vista była zainstalowana przy zakupie upgrade do windows7 zrobiłem sam bez problemu.
Instalowanie innych aplikacji równiez bez problemu.
Często gineły dane bramy domyśłnej ale to była wina visty a nie laptopa

>wiem że przy zakupie zawsze dużą rolę odgrywa
cena sprzętu ale czegoś takiego bym nie kupił, wolałbym kupić słabszy
sprzęt ale porządniej wykonany.

Ja przed zakupem obejrzałem kilkadziesiat laptopów chyba i niższej jakosci wykonania Lenovo jak konkurencji nie zauwazyłem.
Ale to moje spostrzeżenia ktos moze mieć inne.
Ja za swojego laptopa dałem ok 2000 w Euro rtv agd i wtedy (sierpień/wrzesień za ta cene nie było lepiej wyposazonego sprzetu(hdmi, dysk 320, pamiec ddr3, podświetlenie ledowe matrycy, vista z mozliwością upgrade do windows 7 itp)

Krzysiek

Data: 2009-12-14 22:35:15
Autor: Chichotek
nowy laptop
Był 14 grudzień (poniedziałek) gdy o godz. 9:45 *Lisciasty* napisał(a):

Zasadniczą wadą jest fakt iż jest to Lenovo.

No tak, zasadniczą wadą zimy jest brak słońca...

Data: 2009-12-14 22:38:50
Autor: Chichotek
nowy laptop
Był 13 grudzień (niedziela) gdy o godz. 21:14 *Kinga A.* napisał(a):

Zastanawiałam się nad Lenovo ThinkPad R500. Warto ? Jakie ma wady

R500 jest cały plastikowy, ma 2 lata gwarancji, taka uboższa wersja T500.
Generalnie nie jest zły, ale jest wiekszy i wyraźnie plastikowy.
Ewentualnie zastanów sie nad Dell Vostro 1520 15,4'' WXGA+ T9550 4GB/320GB
GF9300 BT Win7pro, 3 lata gwarancji NBD

Data: 2009-12-14 10:52:47
Autor: astro
nowy laptop
Uzytkownik Chichotek <zy@yvsrcy> napisal w wiadomosci
Lenovo ThinkPad T400 lub T500, mozna dokupić powiekszoną baterie 9 komorowa

T400 doczekal sie nastepcy: T400s. Niestety tym bardziej nie spelnia
kryteriow cenowych :(
www.notebookreview.com/default.asp?newsID=5097&review=lenovo+thinkpad+t400s
www.notebookcheck.pl/Recenzja-Lenovo-ThinkPad-T400s.23254.0.html
www.inotebook.pl/testy_notebookow/test-notebooka-lenovo-thinkpad-t400s.html
www.mobimaniak.pl/10511/lenovo-thinkpad-t400s-marzenie-korporacyjnego-szczura
A z T500 jestem od kilku miesiecy baardzo zadowolony ;-)
Radoslaw Ziomber
www.astrofizyka.info

nowy laptop