nowy mbank i polityka haseł - czy leci z nami pilot?

Data: 2015-08-17 22:42:32
Autor: xbartx
nowy mbank i polityka haseł - czy leci z nami pilot?

Jako, że prawie w ogóle nie używam mbąka to nie wiem co się tam wyprawia. Dzisiaj musiałem jednak znowu skorzystać i w końcu pójdę i zamknę to konto.
Jak migrowali mnie na nowy system to musiałem zablokować konto, bo moje hasło zawierało niedozwolone znaki - spację. Więc zablokowałem konto i utworzyłem nowe prawilne hasło. Dzisiaj się loguję i co? Mam info, że moje hasło zawiera niedozwolone znaki specjalne?! Nie wiem co się popieprzyło, czy w między czasie zmieniła się polityka dla haseł ale to lekko chore aby w tak krótkim czasie tak przy tym grzebać. Hasło na pewno miałem dobre, bo się nim logowałem i automatycznie zapisałem w lastpass, więc nie ma siły aby je zapomniał ale źle zapisał. Najlepsze, że wpisując je nawet 5 razy pod rząd nie zablokuje się konta, bo cały czas jest info, że hasło zawiera niedozwolone znaki - trzeba byle co wpisać 3 razy zablokować konto i nadać nowe hasło. Dobrze, że chociaż odblokowanie konta działa szybko i sprawnie, bo tego nie ruszają od początku jak to wprowadzili ;)

Xenocide

nowy mbank i polityka haseł - czy leci z nami pilot?