nowy multiroom

Data: 2011-11-08 11:18:08
Autor: pawell32
nowy multiroom
jak zapowiadali n-ka wypu艣ci艂a nowy multiroom z mo偶liwo艣ci膮
pod艂膮czenia do sze艣ciu dekoder贸w.
Jak mo偶na wyczyta膰 z przeciek贸w czy komunikat贸w, wsp贸lna oferta
c+ i n ma ju偶 si臋 pojawi膰 na prze艂omie 2011/2012.
pozostaje pytanie, jak odb臋dzie si臋 po艂膮czenie system贸w.
czy Francuzi pozostan膮 wierni obecnemu systemowi czy przekonaj膮 si臋
do conax`a. jak conax to koniec spliter贸w...

Data: 2011-11-08 11:34:47
Autor: K
nowy multiroom
W dniu 08-11-2011 11:18, pawell32 pisze:
[...]

to jeszcze niech zejda z kwoty za aktywacje (100pln) i obowiazku wymiany dekodera nie turbo (250gb) na turbo (500gb) - kolejna st贸wa. "bo na nie turbo nie da sie uruchomic multiroomu". coz w grudniu konczy mi sie umowa, to zobaczymy co mi ciekawego zaproponuja. moze w ramach abo za 100pln dorzuca anala ;]

Data: 2011-11-08 11:44:30
Autor: pawell32
nowy multiroom
W dniu 2011-11-08 11:34, K pisze:

[...]

nie s膮dz臋, na "nie turbo" z tego co wnioskuje nie p贸jdzie soft, kt贸ry
obs艂uguje multiroom - za wolny.
co do op艂at i tak zrobili krok na prz贸d, bo dodatkowy dekoder
daj膮 w uzyczenie, a nie sprzedaj膮.

nowy multiroom