nowy podatek

Data: 2009-04-17 13:09:08
Autor: vmaxim
nowy podatek
rzad rudego POpapranca smazy nowy podatek .W Radio TokFM dzisiaj rano
obwiescili ze jest planowane wprowadzenie podatku ekologicznego od aut 15
letnich w wysokosci 3000zl rocznie. Glosujcie na tych nieudacznikow beda
fotoradary co 2km i nowe podatki. Powodzenia

Data: 2009-04-17 15:15:44
Autor: Usrobo
nowy podatek
vmaxim pisze:
[...]

eee tam

w polsce nie ma aut powyżej 15 lat ;)
i max stan licznika 135 000 km

michal

Data: 2009-04-17 15:31:48
Autor: BaX
nowy podatek
Data: 2009-04-17 15:40:30
Autor: bratPit[pr]
nowy podatek

[...]

zaiste interesujący sposób walki o poprawę życia: zabrać najbiedniejszym...
'by żyło się lepiej'...echhh
brat

Data: 2009-04-17 15:01:08
Autor: kamil
nowy podatek

"bratPit[pr]" <krakus28no_spam@op.pl> wrote in message news:gsa0sl$1pi$1inews.gazeta.pl...

[...]

"biedaków nigdy nie stać na nic, dlatego są biedakami." A. Sapkowski

Pozdrawiam
Kamil

Data: 2009-04-17 19:17:23
Autor: robert 21
nowy podatek

> [...]
> fotoradary co 2km i nowe podatki. Powodzenia

zaiste interesujący sposób walki o poprawę życia: zabrać najbiedniejszym...

najbiedniejsi nie posiadają samochodów

Data: 2009-04-17 20:45:45
Autor: bratPit
nowy podatek

zaiste interesujący sposób walki o poprawę życia: zabrać najbiedniejszym...
'by żyło się lepiej'...echhh
brat

najbiedniejsi nie posiadają samochodów

rozwinę więc myśl, zabrać najbiedniejszym spośród grupy społecznej -> posiadaczy samochodów,
brat

Data: 2009-04-17 15:51:36
Autor: fiber
nowy podatek
vmaxim pisze:
[...]

Mnie zastanawia natomiast inna sprawa:
Tyle na tej grupie do tej pory było kierowców dobrych, nowych, sprawnych, szybkich aut. I żaden sie nie przyznał że jeździ 15-letnim samochodem. Teraz większość ma jakieś obawy przed zapłaceniem 3000zł rocznie. Gdzie te wasze samochody-igły?

Data: 2009-04-17 14:08:16
Autor: Jacek Rudowski
nowy podatek
On 2009-04-17, fiber <fiber@fiber.pl> wrote:
rocznie. Gdzie te wasze samochody-igły?

Ale wiesz, ze wiek pojazdu nie musi pozostawac w bezposredniej relacji z jego
stanem i owe "igly" moga miec i 20 lat?

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-04-17 19:21:34
Autor: Cavallino
nowy podatek
On 2009-04-17, fiber <fiber@fiber.pl> wrote:
rocznie. Gdzie te wasze samochody-igły?

Ale wiesz, ze wiek pojazdu nie musi pozostawac w bezposredniej relacji z jego
stanem

Ale zazwyczaj pozostaje.
Inaczej nikt by złoma do Polski nie ciągnął, bo by jeszcze jakąś wartość miał.
Zaczęło się na dobre złomowanie złomów w Niemczech i od razu sznureczek Polakom się urwał.
Taki przypadek przypadkowy......

Data: 2009-04-17 15:58:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
nowy podatek
fiber wydusił z siebie te słowy:

[...]

mój jeden z siga, ma 16 lat. Nigdy tego nie ukrywałem.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-17 22:48:36
Autor: Adampio
nowy podatek
Kuba (aka cita) pisze:
  > mój jeden z siga, ma 16 lat. Nigdy tego nie ukrywałem.

Mam jeden z 1975 i jeden z 1979

Data: 2009-04-17 22:51:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
nowy podatek
Adampio wydusił z siebie te słowy:

Kuba (aka cita) pisze:
 > mój jeden z siga, ma 16 lat. Nigdy tego nie ukrywałem.

Mam jeden z 1975 i jeden z 1979

w tych latach jeszcze mojego nie produkowano ;)

Data: 2009-04-17 18:17:04
Autor: 085
nowy podatek
Użytkownik "fiber" <fiber@fiber.pl> napisał w wiadomości news:gsa1mp$ck4$2atlantis.news.neostrada.pl...
vmaxim pisze:
[...]

moj nie jest szybki, bo do tego nie sluzy

sj 413, podwyzszony i poszerzony, nieprzedluzony ;]

p, zul

Data: 2009-04-17 19:16:03
Autor: TataPsychopata
nowy podatek
vmaxim pisze:
[...]

No moja Mercedes naprzykład. Igła to może nie jest ale przegląd właśnie przeszła bez jakiegoś marudzenia diagnosty. A ma już 32 latka.

Data: 2009-04-17 15:52:01
Autor: Kuba \(aka cita\)
nowy podatek
vmaxim wydusił z siebie te słowy:

[...]

ciekawe ile jeszcze wątków o tym samym będzie

From: "zinek" <unknown@op.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: podateczek ekologiczny juz w drodze
Date: Fri, 17 Apr 2009 00:15:26 +0200

Data: 2009-04-18 11:41:59
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "Kuba (aka cita)" <yes.or.no@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsa1i2$4lp$1inews.gazeta.pl...
[...]

Pewnie zawsze będą przy każdym nowym POmylonym POmyśle.
neelix

Data: 2009-04-17 16:21:54
Autor: z
nowy podatek
vmaxim pisze:
[...]

Nie dygajcie :-)
PO i tak bedzie chwalone jak wprowadzi zamiast 3000 tylko 500 zl
A propaganda bedzie zmierzac w kierunku:
"Dobry pan, mogl zabic a tylko pobil"
Druga pochwala bedzie za to ze chlopaki jednak cos robia zeby drogi byly lepsze - nie beda sie tak niszczyc.

PS. Cosmi tu nie gra. Kolezanka Angela to doplaca do nowych samochodow a Donald chce karac stare. Toz to pisowskie prostactwo wylazi z gumowcow.

Data: 2009-04-17 16:29:33
Autor: pluton
nowy podatek

Druga pochwala bedzie za to ze chlopaki jednak cos robia zeby drogi byly
lepsze - nie beda sie tak niszczyc.

Nie zebym sie czepial, ale czemu 15-letni golf bardziej niszczy drogi,
niz dwuletni ?
Czy dlatego, ze tym 15-letnim jezdza miszczowie, ruszajacy z paleniem gum?

pozdraiwam
pluton

Data: 2009-04-17 16:37:34
Autor: Robbo
nowy podatek

Użytkownik "pluton" <zielonadupa@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:gsa3r8$d3o$1news.onet.pl...

[...]

O ekologii nie pomyslales? Wysrubowane normy euro 5 czy jaki to tam numerek one juz mają...
To nie podatek tylko kara za nie kupienie nowego auta :-)

--
rb

Data: 2009-04-17 16:41:20
Autor: BaX
nowy podatek

[...]

To ja proponuje do tego podatek od szerokości opon.

Data: 2009-04-17 16:43:49
Autor: pluton
nowy podatek

[...]

Aaaa, rozumien, tre zrace spaliny z 15-latka niszcza asfalt.

To nie podatek tylko kara za nie kupienie nowego auta :-)

Tu bym sie zgodzil. Tylko dlaczego to auto ma byc z Niemiec,
Holandii, Francji czy innego takiego kraju ?

pozdrawiam
pluton

Data: 2009-04-17 20:08:08
Autor: zkruk [Lodz]
nowy podatek
Robbo wrote:

[...]

z ekologią to nie ma nic wspólnego
conajwyżej z poziomem emisji oznaczanych jako euro 1,2,3,4,5 ....

ale nie rób wody z mózgu - ma się to nijak do ekologii
za 10 lat bez elektrycznego silnika i tony akumulatorów nie da się wyprodukować samochodu... :(

Data: 2009-04-17 22:03:50
Autor: masti
nowy podatek
Dnia Fri, 17 Apr 2009 20:08:08 +0200, zkruk [Lodz] napisał(a):

Robbo wrote:

[...]

conajwyĹźej z poziomem emisji oznaczanych jako euro 1,2,3,4,5 ....

dokładnie. Mój mondeo niby spełnia euro3 ale co z tego skoro żłopie 15 w mieście. Sumarycznie wywala więcej zanieczyszczeń niż kanciak 20 lat temu

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-17 19:22:16
Autor: Cavallino
nowy podatek
[...]

Zaśmieca.
Samą swoją obecnością.

Data: 2009-04-17 20:45:25
Autor: J.F.
nowy podatek
On Fri, 17 Apr 2009 10:31:43 -0700 (PDT),  pinokio.collodi@gmail.com
Dla mnie ten podatek to jest totalny idiotyzm. Ekologia tfu.. jaaasne.
Jest już protest przeciwko temu podatkowi. Jak ktoś chce to niech
poprze. Ja popieram:
http://wmw24.pl/stop-auto-tax/listy/brak-zgody/

Nie tam.

e-mailem poslowi ze swojego okregu tudziez kandydatowi na europosla.

J.

Data: 2009-04-17 22:03:50
Autor: masti
nowy podatek
Dnia Fri, 17 Apr 2009 19:22:16 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

15 letni deLorean teĹź?

Data: 2009-04-18 00:07:42
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:3107dfe4a3f3e996e5b1fc5ba2e74ceff650.pl.eu.org...
[...]

ZaleĹźy.
Jak traktowany i utrzymany jak oldtimer to niekoniecznie.

Data: 2009-04-17 22:43:52
Autor: masti
nowy podatek
Dnia Sat, 18 Apr 2009 00:07:42 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

a czym się rózni od utrzymanego golfa, warszawy, wołgi czy oltcita?

Data: 2009-04-18 13:04:01
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:

Jak traktowany i utrzymany jak oldtimer to niekoniecznie.

a czym się rózni od utrzymanego golfa, warszawy, wołgi czy oltcita?

Tym, Ĺźe zazwyczaj nikt takich maszyn nie utrzymuje.
Zwłaszcza 15-letnich.

Data: 2009-04-18 14:29:30
Autor: masti
nowy podatek
Dnia Sat, 18 Apr 2009 13:04:01 +0200, Cavallino napisał(a):

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:

Jak traktowany i utrzymany jak oldtimer to niekoniecznie.

a czym się rózni od utrzymanego golfa, warszawy, wołgi czy oltcita?

Tym, że zazwyczaj nikt takich maszyn nie utrzymuje. Zwłaszcza
15-letnich.

kiepska próba uchylenia się od odpowiedzi

Data: 2009-04-19 11:16:05
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:24a06bd6fff16751cbd1cbc256627fb6f650.pl.eu.org...
[...]

Mylisz się.
Po prostu nawiązanie do realiów zamiast brandzlowania się teorią.

Data: 2009-04-21 13:48:55
Autor: masti
nowy podatek
Dnia Sun, 19 Apr 2009 11:16:05 +0200, Cavallino napisał(a):

[...]

bzdura. Mam samochĂłd nowy, salonowy, mam 15 latka i 30-kilkulatka. Wszystkie na chodzie. I co?

Data: 2009-04-21 16:20:40
Autor: Cavallino
nowy podatek
[...]

I nic.
Wszystkie są w tym samym stanie technicznym?

Data: 2009-04-21 17:09:46
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:fd528a3c5a4d4baa948abdb68fa39e1cf650.pl.eu.org...
[...]

No to gratuluję, widać jesteś jednym z tych dla których dodałem "zazwyczaj".
Jak namówisz resztę klientów laweciarzy do takiego samego postępowania, to przyznam Ci rację.

Data: 2009-04-18 23:37:24
Autor: Karolek
nowy podatek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gscc5l$fl1$1news.onet.pl...
[...]

Ja mam juz 15 latka i jakos go utrzymuje.

Karolek

Data: 2009-04-19 11:16:37
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:

[...]

Czytaj powyżej o jakie utrzymanie chodziło.

Data: 2009-04-19 11:38:04
Autor: Karolek
nowy podatek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gseq8a$1oc$1news.onet.pl...

Ja mam juz 15 latka i jakos go utrzymuje.

Czytaj powyżej o jakie utrzymanie chodziło.

Jak oldtimer.
Moze E34 to jeszcze nie oldtimer, ale nie mam zadnych zastrzezen co do jego stanu, wiec nie rozumiem Twojej wypowiedzi.

Karolek

Data: 2009-04-19 11:44:41
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gserf1$333$1news.mm.pl...

[...]

Bo jeĹşdzi?
Czy ktokolwiek kto do niego wsiada ma wraĹźenie Ĺźe to nĂłwka? ;-)

Data: 2009-04-19 21:53:26
Autor: Karolek
nowy podatek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gsersv$625$1news.onet.pl...

Bo jeĹşdzi?

Bo jezdzi tak jak powinien i wszytsko co fabryka zamontowala w tym samochodzie dziala tak jak powinno.
No znalazlyby sie male mankamenty typu podswietlenie przelacznika od szybredachu i przelacznika od trybu pracy skrzyni biegow, no i musze wymienic termistor w czujniku temperatury zewnetrznej bo zaczal mnie oszukiwac, ale i to bedzie przywrocone do stanu pierwotnego.

Czy ktokolwiek kto do niego wsiada ma wraĹźenie Ĺźe to nĂłwka? ;-)

No kierownica i fotel kierowcy nosi slady uzytkowania, zatem za nowke go nikt nie wezmie, lakier tez nie blyszczy sie jak w nowym, ale to chyba nie powod, aby zlomowac samochod?
Inna sprawa, ze nie kupilem auta po to by robic na innych takie czy inne wrazenie, wiec przyjmij do wiadomosci, ze nie wszyscy kieruja sie zdaniem czy wrazeniem innych ludzi, w tym Twoim.
Zatem bede sobie jezdzil jeszcze dlugo moim 15 letnim zlomem na przekor takim dziwnym ludziom jak Ty.

Karolek

Data: 2009-04-19 23:47:41
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gsfvgr$tfd$1news.mm.pl...

[...]

Czyim zdaniem?

[...]

Znalazłoby się zapewne ze 100 innych powodów.
A jak nawet nie u Ciebie, to u innych w tym roczniku.

Inna sprawa, ze nie kupilem auta po to by robic na innych takie czy inne wrazenie, wiec przyjmij do wiadomosci, ze nie wszyscy kieruja sie zdaniem czy wrazeniem innych ludzi, w tym Twoim.

I dlatego ja się cieszę, jak się ich nikt nie pyta, tylko powoduje iż przesiądą się na PKS.

Data: 2009-04-20 00:19:00
Autor: Karolek
nowy podatek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gsg68k$ro6$1news.onet.pl...

Bo jezdzi tak jak powinien i wszytsko co fabryka zamontowala w tym samochodzie dziala tak jak powinno.

Czyim zdaniem?

Diagnosty, moim i wszystkich, ktorzy mieli okazje tym samochodem jechac.
No ale Ty i oszolom futrzak zapewne wiesz lepiej w jakim stanie jest moj samochod.

[...]

Slucham.

A jak nawet nie u Ciebie, to u innych w tym roczniku.

Ale co mnie obchodza inni.
Niech sobie sami dbaja o swoje samochody, a diagnosci niech to weryfikuja.
Nie widze powodu abym ja musial placic, za zly stan techniczny samochodow innych ludzi.
A jak diagnosci lamia prawo, to trzeba scigac diagnostow.

[...]

Jasne, a prawda jest taka, ze bedzie jeszcze wiecej zlomow.
Bo ten ktorego nie bedzie stac na nowke, kupi jeszcze gorszy samochod, aby miec na dodatkowy podatek., a inny bedzie musial oszczedzac na czesciach, aby zaplacic ten podatek i znowu zle.
Wyobraz sobie to, ze ludzie nie marza o tym, aby jezdzic zlomami, jezdza nimi bo nie stac ich na lepszy samochod.
W ostatnich latach bardzo dobrze to widac, bo dzieki temu, ze mozna bylo tanio jak na nasze warunki sprowadzic samochod, to ludzie wymienili dosc szybko stare zlomy typu kaszlaki, duze fiaty, polonezy itp. na o wiele mlodsze i lepsze auta.

Karolek

Data: 2009-04-20 00:25:22
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:

A jak nawet nie u Ciebie, to u innych w tym roczniku.

Ale co mnie obchodza inni.

Wychodzę z tego samego stanowiska i dlatego cieszę się że będzie się rugowało nastoletnie złomy.
Istnienie takowych nie jest mi do niczego potrzebne, a wręcz jest szkodliwe.

[...]

Albo jednak kupi sobie lepszy, od którego będzie musiał zapłacić niższy podatek.
Suma sumarum wyjdzie mu taniej.

I o to chodzi - bo to będzie potencjalny klient, na moje auto za kilka lat. ;-)

Wyobraz sobie to, ze ludzie nie marza o tym, aby jezdzic zlomami, jezdza nimi bo nie stac ich na lepszy samochod.

A co mnie to obchodzi?

[...]

Nie, zaśmiecili ulice milionami złomów których na zachodzie już nikt nie chciał.
I im szybciej się tą plagę zacznie zwalczać tym lepiej.

Obrona ich to tak, jakbyś zabraniał deratyzacji, bo przecież szczury muszą być, skoro ludzie są biedni.
A to dokładnie tak samo potrzebny kawałek otoczenia jak stare, samochodowe złomy.

Data: 2009-04-20 00:42:33
Autor: Karolek
nowy podatek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gsg8f8$t3$1news.onet.pl...

Ale co mnie obchodza inni.

Wychodzę z tego samego stanowiska i dlatego cieszę się że będzie się rugowało nastoletnie złomy.

Dobrze piszesz, nastoletnie ZLOMY.

Istnienie takowych nie jest mi do niczego potrzebne, a wręcz jest szkodliwe.

Mi tez nie, ale nastoletnie sprawne auta mi w ogole nie przeszkadzaja, a od tego aby eliminowac zlomy sa stacje diagnostyczne i co roczne przeglady.

[...]

Nie kupi, bo jak kupil auto powiedzmy za 10kzl to nawet jak mu dowala 3kzl rocznie podatku to i tak nie spadnie mu z nieba dodatkowe 20kzl na nowe auto.
A ten co mial kupic wyzszej klasy auto uzywane powiedzmy za 30kzl, bedzie musial kupic np. pande :P
Faktycznie "intelignetne" rozwiazanie problemu zlomow na drogach :/

I o to chodzi - bo to będzie potencjalny klient, na moje auto za kilka lat. ;-)

Nie bedzie, bo bedziesz musial to auto zezlomowac idac Twoim tokiem rozumowania.

Wyobraz sobie to, ze ludzie nie marza o tym, aby jezdzic zlomami, jezdza nimi bo nie stac ich na lepszy samochod.

A co mnie to obchodzi?

To nie ma Cie obchodzic, Ty masz to zrozumiec.

[...]

Wolisz plage kaszlakow itp. aut?
Juz mielismy to kiedys, wszechobecne 20, 30 letnie faktyczne zlomy, drutowane jak sie tylko da, aby tylko kulal sie dalej.
IMHO ostatnio to sie ladnie oczyscilo i srednia wieku z cala pewnoscia mocno sie zmniejszyla.

Obrona ich to tak, jakbyś zabraniał deratyzacji, bo przecież szczury muszą być, skoro ludzie są biedni.
A to dokładnie tak samo potrzebny kawałek otoczenia jak stare, samochodowe złomy.

Kiepskie porownanie.

Karolek

Data: 2009-04-20 10:46:56
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:

Mi tez nie, ale nastoletnie sprawne auta mi w ogole nie przeszkadzaja, a od tego aby eliminowac zlomy sa stacje diagnostyczne i co roczne przeglady.

Też nie, bo nastoletnie i starsze niekoniecznie muszą spełniac jakiekolwiek normy spalin.
Przynajmniej te bez katalizatora.
Więc mogą smrodzić skolno ugodno i nikt ich za to nie wyhaczy.

Albo jednak kupi sobie lepszy, od którego będzie musiał zapłacić niższy podatek.
Suma sumarum wyjdzie mu taniej.

Nie kupi, bo jak kupil auto powiedzmy za 10kzl

Te za 10 tys zwykle nie stanowią problemu, one spełniają już jakieś normy.
Problem stanowią takie po kilkaset czy kilka tys zł.

A ten co mial kupic wyzszej klasy auto uzywane powiedzmy za 30kzl, bedzie musial kupic np. pande :P

Dokładnie o to chodzi.

I o to chodzi - bo to będzie potencjalny klient, na moje auto za kilka lat. ;-)

Nie bedzie, bo bedziesz musial to auto zezlomowac idac Twoim tokiem rozumowania.

Niby dlaczego?
Spełnia wszystkie obecne normy, podatek będzie miminalny, plus ulga dla aut już zarejestrowanych.

Wyobraz sobie to, ze ludzie nie marza o tym, aby jezdzic zlomami, jezdza nimi bo nie stac ich na lepszy samochod.

A co mnie to obchodzi?

To nie ma Cie obchodzic, Ty masz to zrozumiec.

Ja to rozumiem, ale mam to gdzieś.
Nie stać ich=nie jeżdżą.
PKS jest dla takich.

Nie, zaśmiecili ulice milionami złomów których na zachodzie już nikt nie chciał.
I im szybciej się tą plagę zacznie zwalczać tym lepiej.

Wolisz plage kaszlakow itp. aut?

Setkrotnie mniej liczną?
Zdecydowanie.

Juz mielismy to kiedys, wszechobecne 20, 30 letnie faktyczne zlomy,

I teraz mamy tak samo, tyle że 10 razy więcej.
Zmieniły się tylko marki, na bardziej badziewiarskie, niemieckie schrotty.

[...]

Nie - to dokładna analogia z mojego puntu widzenia.
A inne mnie nie interesują.

Data: 2009-04-20 17:22:54
Autor: Karolek
nowy podatek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gshcv6$b3o$1news.onet.pl...

Też nie, bo nastoletnie i starsze niekoniecznie muszą spełniac jakiekolwiek normy spalin.
Przynajmniej te bez katalizatora.
Więc mogą smrodzić skolno ugodno i nikt ich za to nie wyhaczy.

Ale moga tez spelniac i wyzsze normy jak zagazowane :P

Nie kupi, bo jak kupil auto powiedzmy za 10kzl

Te za 10 tys zwykle nie stanowią problemu, one spełniają już jakieś normy.
Problem stanowią takie po kilkaset czy kilka tys zł.

Te po kilkaset zazwyczaj umieraja smiercia naturalna :>

A ten co mial kupic wyzszej klasy auto uzywane powiedzmy za 30kzl, bedzie musial kupic np. pande :P

Dokładnie o to chodzi.

Wole jednak swoja E38 zamiast nowej pandy.

Nie bedzie, bo bedziesz musial to auto zezlomowac idac Twoim tokiem rozumowania.

Niby dlaczego?
Spełnia wszystkie obecne normy, podatek będzie miminalny, plus ulga dla aut już zarejestrowanych.

Ale bedzie juz stary, a przeciez ludzie nowe maja kupowac.

To nie ma Cie obchodzic, Ty masz to zrozumiec.

Ja to rozumiem, ale mam to gdzieś.
Nie stać ich=nie jeżdżą.
PKS jest dla takich.

Masz wyjatkowo radykalne poglady :/

Wolisz plage kaszlakow itp. aut?

Setkrotnie mniej liczną?
Zdecydowanie.

8 lat temu tez mi sie lepiej jezdzilo, ale jednak chyba wole obecny stan rzeczy.

Juz mielismy to kiedys, wszechobecne 20, 30 letnie faktyczne zlomy,

I teraz mamy tak samo, tyle że 10 razy więcej.
Zmieniły się tylko marki, na bardziej badziewiarskie, niemieckie schrotty.

No i wiek tych aut sie stanowczo zmniejszyl, a jakosc wzrosla.

Kiepskie porownanie.

Nie - to dokładna analogia z mojego puntu widzenia.
A inne mnie nie interesują.

Zbyt radykalne poglady.... stanowczo.

Karolek

Data: 2009-04-20 17:59:21
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gsi41k$1sdd$1news.mm.pl...

[...]

Ale moga tez spelniac

To za mało.

Te za 10 tys zwykle nie stanowią problemu, one spełniają już jakieś normy.
Problem stanowią takie po kilkaset czy kilka tys zł.

Te po kilkaset zazwyczaj umieraja smiercia naturalna :>

Nie, jeśli są zasilane stałym strumieniem następnych z niemieckich schrotów.

A ten co mial kupic wyzszej klasy auto uzywane powiedzmy za 30kzl, bedzie musial kupic np. pande :P

Dokładnie o to chodzi.

Wole jednak swoja E38 zamiast nowej pandy.

Tyle że to co Ty wolisz to ja mam w głębokim poważaniu.

Spełnia wszystkie obecne normy, podatek będzie miminalny, plus ulga dla aut już zarejestrowanych.

Ale bedzie juz stary

Jak będę go sprzedawał, to Twoim sposobem rozumowania będzie jeszcze prawie nowy.

To nie ma Cie obchodzic, Ty masz to zrozumiec.

Ja to rozumiem, ale mam to gdzieś.
Nie stać ich=nie jeżdżą.
PKS jest dla takich.

Masz wyjatkowo radykalne poglady :/

Wiem.
Czasem tak trzeba.

Wolisz plage kaszlakow itp. aut?

Setkrotnie mniej liczną?
Zdecydowanie.

8 lat temu tez mi sie lepiej jezdzilo, ale jednak chyba wole obecny stan rzeczy.

No widzisz, a ja odwrotnie.

No i wiek tych aut sie stanowczo zmniejszyl, a jakosc wzrosla.

Powtarzam - ilość złomów jest problemem.
Te które mamy czym starsze tym lepsze - bo częściej się psują i mniej jeżdżą.

Wolno Ci sobie to oceniać jak chcesz.

Data: 2009-04-20 21:51:45
Autor: Karolek
nowy podatek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gsi67h$ai6$1news.onet.pl...

Ale moga tez spelniac

To za mało.

Bo?
Jeszcze jakies cudowne wymagania stawiasz przed autem oprocz rocznika?

Te po kilkaset zazwyczaj umieraja smiercia naturalna :>

Nie, jeśli są zasilane stałym strumieniem następnych z niemieckich schrotów.

Ale nie sa, sprowadza sie coraz nowsze i lepsze samochody, a nie odwrotnie.

Wole jednak swoja E38 zamiast nowej pandy.

Tyle że to co Ty wolisz to ja mam w głębokim poważaniu.

Wybacz, ale nie jestes sam w tym panstwie.

Ale bedzie juz stary

Jak będę go sprzedawał, to Twoim sposobem rozumowania będzie jeszcze prawie nowy.

Nie, moim sposobem rozumowania, to bedzie w miare nowy szmelc.

Masz wyjatkowo radykalne poglady :/

Wiem.
Czasem tak trzeba.

Slepa uliczka kolego.

8 lat temu tez mi sie lepiej jezdzilo, ale jednak chyba wole obecny stan rzeczy.

No widzisz, a ja odwrotnie.

Twoje prawo.

No i wiek tych aut sie stanowczo zmniejszyl, a jakosc wzrosla.

Powtarzam - ilość złomów jest problemem.
Te które mamy czym starsze tym lepsze - bo częściej się psują i mniej jeżdżą.

Zdefiniuj ten problem, bo ja jakos go nie dostrzegam.

Zbyt radykalne poglady.... stanowczo.

Wolno Ci sobie to oceniać jak chcesz.

Ano i wolno mi jezdzic jakim zlomem chce, na tym polega wolnosc.
Ja Tobie tez nie bronie kupowac tandetnych, nowych, taczek.

Karolek

Data: 2009-04-21 00:32:40
Autor: Cavallino
nowy podatek
[...]

Tak w miejsce sprowadzonych rok temu 20 latków, sprowadza się obecne 20 latki.
A jeśli nie - to czego się podatku boisz?
Te nowe i lepsze nie będą obłożone dużym podatkiem.

Wole jednak swoja E38 zamiast nowej pandy.

Tyle że to co Ty wolisz to ja mam w głębokim poważaniu.

Wybacz, ale nie jestes sam w tym panstwie.

Wybacz, ale nie ma żadnego przełożenia na to że musi mi się podobać to, co podoba się innym.

Masz wyjatkowo radykalne poglady :/

Wiem.
Czasem tak trzeba.

Slepa uliczka kolego.

Nie Tobie to oceniać.
Zresztą nikomu innemu też nie.
Martw się o swoje uliczki.

Powtarzam - ilość złomów jest problemem.
Te które mamy czym starsze tym lepsze - bo częściej się psują i mniej jeżdżą.

Zdefiniuj ten problem, bo ja jakos go nie dostrzegam.

Zaśmiecenie dróg starymi złomami w rodzaju nastoletnich VW i BMW.
Im ich mniej, tym lepiej.

Zbyt radykalne poglady.... stanowczo.

Wolno Ci sobie to oceniać jak chcesz.

Ano i wolno mi jezdzic jakim zlomem chce, na tym polega wolnosc.

Ano do czasu na szczęście. ;-)

Data: 2009-04-21 09:01:33
Autor: Karolek
nowy podatek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gsit8v$m3r$1news.onet.pl...

Ale nie sa, sprowadza sie coraz nowsze i lepsze samochody, a nie odwrotnie.

Tak w miejsce sprowadzonych rok temu 20 latków, sprowadza się obecne 20 latki.

Bzdura.
Podawame byly kiedys statystyki i niestety mijasz sie z prawda.

A jeśli nie - to czego się podatku boisz?

Ja sie go nie boje, ja po prostu wole wydac te pieniadze np. na paliwo zamiast oddawac je panstwu na zmarnotrawienie i jeszcze pod klamliwym szyldem.

Te nowe i lepsze nie będą obłożone dużym podatkiem.

A czemu w ogole beda te nowe oblozone podatkiem?

Wybacz, ale nie jestes sam w tym panstwie.

Wybacz, ale nie ma żadnego przełożenia na to że musi mi się podobać to, co podoba się innym.

Musisz przelknac to co sie podoba wiekszosci, albo mozesz oposcic nasz kraj.

Slepa uliczka kolego.

Nie Tobie to oceniać.
Zresztą nikomu innemu też nie.
Martw się o swoje uliczki.

Bede ocenial to co chce.
Nie pomyslales kiedys, ze jakis milioner moze pomyslec tak jak Ty, ale po prostu podwyzszy poprzeczke do swojego poziomu, tak ze nikt oprocz garstki ludzi w kraju nie kupi samochodu.
I tez bedzie sie taki smial, ze jak Cie nie stac na auto to PKSem mozesz jechac.

Zdefiniuj ten problem, bo ja jakos go nie dostrzegam.

Zaśmiecenie dróg starymi złomami w rodzaju nastoletnich VW i BMW.
Im ich mniej, tym lepiej.

A co takiego zlego robia te stare zlomy?

Ano i wolno mi jezdzic jakim zlomem chce, na tym polega wolnosc.

Ano do czasu na szczęście. ;-)

Jestem innego zdania :>
Ja bym nalozyl mega podatek na tych co kupuja nowe taczki zamiast samochodow wyzszej klasy, po co maja zasmiecac ulice pandami czy innymi tandetnymi samochodami.
No i czemu panstwo polskie chce napedzac biznes zagranicznym koncernom samochodowym... zebysmy jeszcze mieli jakis wlasny przemysl to mialoby to moze jakis minimalny sens.

Karolek

Data: 2009-04-20 23:54:49
Autor: MarcinJM
nowy podatek
Cavallino pisze:
Ale bedzie juz stary

Jak będę go sprzedawał, to Twoim sposobem rozumowania będzie jeszcze prawie nowy.

A Twoim sposobem rozumowania bedzie starym zlomem, wiec okreslenie "bede go sprzedawal" jest jakims nieporozumieniem.
Sadzilem, ze popedzisz z nim prosto na zlom.
Hipokryta.
Jak ktos kupowac uzywane auto, to kupowac zlom, jak cavalino sprzedawac zlom, to ktos kupowac uzywane auto, w doskonalym stanie oczywiscie...
Krol jest nagi.

Z mojej strony EOT

MarcinJM
PS. nazywanie prawie 40 letniego faceta smarkaczem jest...zabawne

Data: 2009-04-21 00:34:24
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:gsir33$af9$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino pisze:
Ale bedzie juz stary

Jak będę go sprzedawał, to Twoim sposobem rozumowania będzie jeszcze prawie nowy.

A Twoim sposobem rozumowania bedzie starym zlomem,

Nie będzie, sprzedam go ZANIM ten fakt będzie miał miejsce.
Miałbym jeździć złomem? ;-)

Data: 2009-04-24 09:08:17
Autor: Krzysiek Kielczewski
nowy podatek
On 2009-04-19, Cavallino <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> wrote:

Wychodzę z tego samego stanowiska i dlatego cieszę się że będzie się rugowało nastoletnie złomy.
Istnienie takowych nie jest mi do niczego potrzebne, a wręcz jest szkodliwe.

Za to będziesz miał na drodze jeszcze więcej wyklepanych przystanków, bo
"co prawda bity, ale młodszy rocznik więc mniejszy podatek".

Krzysiek Kiełczewski

Data: 2009-04-24 20:05:43
Autor: z
nowy podatek
Krzysiek Kielczewski pisze:

Za to będziesz miał na drodze jeszcze więcej wyklepanych przystanków, bo
"co prawda bity, ale młodszy rocznik więc mniejszy podatek".

I tu jest właśnie sedno problemu.
Będzie liczył się rocznik a nie stan techniczny. I znowu będą narzekania że w Polsce jeździ tyle złomu.
Nie tędy droga.

Data: 2009-04-21 08:00:56
Autor: arek.pp
nowy podatek
On Apr 19, 11:47 pm, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

I dlatego ja się cieszę, jak się ich nikt nie pyta, tylko powoduje iż
przesiądą się na PKS.

Niezłe poglądy...na szczęście ciebie sie jeszcze o to nikt nie pyta....
Rozumiem, że przeszkadzaja ci inni, bo stac cie na nowsze auto i sie
wkurwiasz, ze taki duzy ruch, trzeba przyhamowac na twoim ulubionym
lewym pasie itp ...
ale ty innym tez przeszkadzasz, wiec moze sam nie zasiadaj za
kółkiem:)
Na razie o stanie technicznym decyduje diagnosta i niech tak
zostanie....

Moze kiedys bedziesz pisac na forum społecznym w topiku o planowanej
eutanazji starych osób - bo brak młodych i ma komu na nas pracowac....
i jakis koles bedzie reprezentowac analogiczne poglady...

Chłopie! - oby cie nie było stac na nowe auto, i
jezdziłbys...musiałbys jezdzic 20 latkiem! Twoje choragiewkowe poglady
wskazywałyby inny kierunek!

Data: 2009-04-21 17:10:41
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik <arek.pp@op.pl> napisał w wiadomości news:fad4d70b-b6b5-4d92-bef0-25975cf19cfaz14g2000yqa.googlegroups.com...
[...]

Masz coś merytorycznie do powiedzenia, czy tylko popyskować sobie zamiarujesz?

Data: 2009-04-21 08:24:28
Autor: arek.pp
nowy podatek
On Apr 21, 5:10 pm, "Cavallino" <cavallinoBEZ-SP...@konto.pl> wrote:

Masz coś merytorycznie do powiedzenia, czy tylko popyskować sobie
zamiarujesz?

Pyskujesz i zasmiecasz to forum to TY - od paru lat wieczna pyskówka
miedzy toba i innymi..
Napisałem, ze:
1. Masz faszystowskie poglady na temat przegnania ludzi do PKSu
2. Tak samo ty innym, jak i inni tobie przeszkadzaja hipokryto!
i tyle

A merytorycznie do auta podchodzi zazwyczaj DIAGNOSTA a nie pieniacz
pierdzistołek - całymi dniami na forum... Kierowca wielki...

PLONK i prosze o PLONK

Data: 2009-04-21 19:18:34
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik <arek.pp@op.pl> napisał w wiadomości news:78e5e081-7b71-4773-81eb-f7fddb25a679c12g2000yqc.googlegroups.com...
[...]

Jest na to rada.
Nie zaczynać ze mną osobistych wycieczek.

Napisałem,

I właśnie na tym polega błąd.

Data: 2009-04-21 21:14:15
Autor: z
nowy podatek
Cavallino pisze:

Jest na to rada.
Nie zaczynać ze mną osobistych wycieczek.

Proszę bardzio. :-)

Jestem za zakazaniem mieszczuchom posiadania samochodów. Mają komunikację miejska to im powinno wystarczyć. Skończy się zatrute powietrze w miastach a zezwolenia na samochody wydawać tylko tam gdzie to jest konieczne.
Luksusów się im zachciało. Nie mogą się przejść 3 km jak normalny człowiek do roboty. Takie jest moje zdanie i nikt nie zabroni mi takiego mieć. Każdą próbę dyskusji ze mną będę traktował jako osobistą wycieczkę i nawracaniaemnie na idiotyczny tok myślenia.
I nie zaczynać ze mną bo to ja mam rację.

I co gotuje się troszeczkę, krew się burzy, jak można takie brednie wypisywać? Jak ktoś śmie mi mówić co mam robić?

Data: 2009-04-21 23:08:47
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

I co gotuje się troszeczkę, krew się burzy, jak można takie brednie wypisywać?

Ależ pisz sobie, kto Ci broni.

Data: 2009-04-21 23:25:09
Autor: z
nowy podatek
Cavallino pisze:
Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

I co gotuje się troszeczkę, krew się burzy, jak można takie brednie wypisywać?

Ależ pisz sobie, kto Ci broni.

Liczyłem na jakiś argument, wytknięcie sprzeczności w rozumowaniu, wskazanie ubocznych skutków, olśnienie lepszą metodą prowadzącą do zamierzonego celu ...
Podejmij temat, może jednak znajdziesz chwilkę między pracą, rodziną, telewizją, internetem, podróżami samochodem... A jeśli dopiero podrywasz laski na ilość postów w necie to tym bardziej chwilka się znajdzie.
Bądź twardzielem i nie pękaj.

Data: 2009-04-21 23:26:12
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsldjm$lm4$1inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:
Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:

I co gotuje się troszeczkę, krew się burzy, jak można takie brednie wypisywać?

Ależ pisz sobie, kto Ci broni.

Liczyłem

No i się przeliczyłeś.

Data: 2009-04-20 07:12:58
Autor: MAD
nowy podatek
Bo jeździ?
Czy ktokolwiek kto do niego wsiada ma wrażenie że to nówka? ;-)

A co ma czyjeś wrażenie tutaj do rzeczy.
Jak wsiadasz do nowej Pandy to też nie masz dobrego wrażenia
jeżeli wcześniej siedziałeś w np 5-letnim Audi.
Stan techniczny się liczy a nie subiektywne wrażenia!!!

Data: 2009-04-20 10:48:13
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "MAD" <marekkuras@wp.pl> napisał w wiadomości news:gsh0qr$nq5$1atlantis.news.neostrada.pl...
[...]

Ale 5 letnie Audi nie jest problemem, tylko 20 letnie.

Stan techniczny się liczy a nie subiektywne wrażenia!!!

Dla mnie osobiście liczą się najbardziej właśnie moje wrażenia.
Zwłaszcza węchowe, które są obrażane przez ten świetny stan techniczny milionów złomów którymi zasilono ostatnio nasze ulice.

Data: 2009-04-20 17:35:31
Autor: MarcinJM
nowy podatek
Cavallino pisze:
Dla mnie osobiście liczą się najbardziej właśnie moje wrażenia.
Zwłaszcza węchowe, które są obrażane przez ten świetny stan techniczny milionów złomów którymi zasilono ostatnio nasze ulice.

Badanie zapachu nie stanowi jeszcze przedmiotu badan technicznych.
Rozumiem, ze nochalem potrafisz okreslic rowniez zawartosc CO2?
Gratuluje. Zatrudnij sie jako analizator spalin.

MarcinJM
PS: Propan-butan w zasadzie nie ma zapachu, wiec nie bardzo wiem jak moze on draznic twoje nozdrza.

Data: 2009-04-20 18:00:10
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "MarcinJM" <marcin@inetia.pl> napisał w wiadomości news:gsi4s2$iq5$1atlantis.news.neostrada.pl...
Cavallino pisze:
[...]

I dlatego przyklaskuję pomysłowi wycięcia całej populacji złomów.

Rozumiem, ze nochalem potrafisz okreslic rowniez zawartosc CO2?

Nie.
Za to potrafię określić czy śmierdzi czy nie.

Data: 2009-04-20 20:38:14
Autor: MarcinJM
nowy podatek
Cavallino pisze:
[...]

Wg. jakiej klasyfikacji?

Rozumiem: wszystko ponizej rocznika twojej wspanialej maszyny?

Wiesz, serdecznie ci zycze, zeby nie bylo ci stac na w miare nowy samochod, moze wtedy zauwazylbys, ze poza malutkim, cavallinowym swiatkiem jest jeszcze inny, w ktorym inni ludzie maja dokladnie takie same prawa cieszyc sie dobrami konsumpcyjnmi. A czasem i wieksze, czestoc to ludzie starsi, ktore cale swoje zycie pracowali po to, zebys ty mogl teraz sie cieszyc tym co masz.

Ja jezdze starymi zlomami z prostej przyczyny: bo je bardzo lubie.
Zona jezdzi nowym berlingo, dzisiaj na jego przegladzie na moje: "podoba mi sie C2 w najmocniejszej wersji" zaproponowala, ze kupimy je dla mnie.
Tylko, ze ja nie chce, wole swojego troopera, seicento i garbusa. I bede wszelkimi silami bronil swego prawa do wyboru. A jeszcze prawdopodobnie dokupie triumpha tr3 do do kolekcji, bo strasznie na niego choruje. A mialem i malucha, i wartburga, i xsare, i innego garbusa, i rovera, i patrola. Jeszcze nissana sunny.

A ty sie woz swoim plastikowym "ekologicznym" gownem, tylko prosze: nie dorabiaj do tego ideologi godnej smarkacza z gimnazjum.

Koniec

MarcinJM

Data: 2009-04-20 20:42:36
Autor: Cavallino
nowy podatek
Cavallino pisze:
[...]

Ale której? ;-)

Nie, mylisz się.
Granica przyzwoitości to jakieś 10-12 lat.

Wiesz, serdecznie ci zycze, zeby nie bylo ci stac na w miare nowy samochod,

Nie raz tak było.
I tak starałem się kupować jak najmłodsze auta.

A ty sie woz swoim plastikowym "ekologicznym" gownem, tylko prosze: nie dorabiaj do tego ideologi godnej smarkacza z gimnazjum.

Kolejny pyskaty smarkacz, niezdolny do pojęcia faktu, że jego interesy nie są pępkiem świata?
Radzę się przyzwczaić.

Data: 2009-04-20 21:58:57
Autor: Karolek
nowy podatek

Użytkownik "Cavallino" <cavallinoBEZ-SPAMU@konto.pl> napisał w wiadomości news:gsifpk$85a$1news.onet.pl...

Kolejny pyskaty smarkacz, niezdolny do pojęcia faktu, że jego interesy nie są pępkiem świata?

Twoje tez nie sa.

Radzę się przyzwczaić.

Oj zebys Ty nie musial sie czasem do biedy przywyczaic.
I widac nie zdajesz sobie sprawy do czego bedziesz musial sie rownierz przyzwyczaic jezeli wielu ludzi bedzie klepalo biede...

Karolek

Data: 2009-04-21 00:33:41
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "Karolek" <dragnospam@o2.pl> napisał w wiadomości news:gsik76$189b$1news.mm.pl...

[...]

Ale ja nie twierdzę że są.
Ja tylko mówię że coś mi się podoba i tyle.

I nie naskakuję na nikogo że mu się podoba co innego.
Ale żądam też wzajemności w braku naskakiwania.

Data: 2009-04-21 00:58:43
Autor: z
nowy podatek
Cavallino pisze:

I nie naskakuję na nikogo że mu się podoba co innego.
Ale żądam też wzajemności w braku naskakiwania.

Na prawdę poczytałbyś kiedyś swoje posty na spokojnie.
Wiele osób by się ucieszyło a i Tobie by może pomogło.

Data: 2009-04-21 01:02:04
Autor: Cavallino
nowy podatek
Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsiun4$pni$4inews.gazeta.pl...
Cavallino pisze:

I nie naskakuję na nikogo że mu się podoba co innego.
Ale żądam też wzajemności w braku naskakiwania.

Na prawdę poczytałbyś kiedyś swoje posty na spokojnie.

A Ty swoje.
Możesz zacząć od tego kto komu w tym temacie pierwszy odpowiedział i w jakim tonie.

Data: 2009-04-17 22:50:24
Autor: Adampio
nowy podatek
pluton pisze:
  > Nie zebym sie czepial, ale czemu 15-letni golf bardziej niszczy drogi,
niz dwuletni ?

Chodzi najpewniej o groźne ceło

Data: 2009-04-18 11:43:12
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "z" <zch28@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gsa3a5$bq8$1inews.gazeta.pl...
vmaxim pisze:
[...]

A co ma do teho pis?

Data: 2009-04-21 21:16:41
Autor: z
nowy podatek
neelix pisze:

PS. Cosmi tu nie gra. Kolezanka Angela to doplaca do nowych samochodow a Donald chce karac stare. Toz to pisowskie prostactwo wylazi z gumowcow.

A co ma do teho pis?

Nic ironia taka :-)

Data: 2009-04-17 17:41:39
Autor: MarcinJM
nowy podatek
vmaxim pisze:
[...]

Juz podaje obejscie tego pomyslu:
Kupujesz auto, nie rejestrujesz, piszesz umowe na "slupa" i jezdzisz.
Jak sprzedajacy doniesie, ze sprzedal tobie, to ty pokazesz umowe, ze sprzedales ten samochod, nie jestes jego wlascicielem.

I po problemie.

Niestety, zycie w tym kraju jest nadzwyczajne i wymaga nadzwyczajnych srodkow, zeby nie zostac z gola dupa w srodku lasu.

Szkoda, ze my, kierowcy nie potrafimy sie zjednoczyc w walce o swoje (a wlasciwie wszytkich) prawa. Nas najlatwiej oskubac.
Ja nie zaplace ani grosza, najwyzej zarejestruje auto na litwie, na ukrainie, czy byle gdzie.

MarcinJM

Data: 2009-04-17 18:35:43
Autor: Tomasz Nowicki
nowy podatek
Dnia Fri, 17 Apr 2009 17:41:39 +0200, MarcinJM napisał(a):

Ja nie zaplace ani grosza, najwyzej zarejestruje auto na litwie, na ukrainie, czy byle gdzie.

Ta, zesrała się bida i płacze. Zapłacisz i jeszcze się będziesz kłaniał.
Albo pojedziesz Ikarusem. A potem pójdziesz do urny i znowu wrzucisz kartkę
na Dunalda, bo taki przystojny i mu dobrze z oczu patrzy

T.

Data: 2009-04-18 11:46:58
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:r0n8gmdr0ua5$.1mc0jd5fcdzkr$.dlg40tude.net...
[...]

To są wilcze oczy, więc dobrze nie patrzy.
neelix

Data: 2009-04-20 14:44:40
Autor: Tomasz Nowicki
nowy podatek
Dnia Sat, 18 Apr 2009 11:46:58 +0200, neelix napisał(a):

To są wilcze oczy, więc dobrze nie patrzy.

Jak patrzy na Angelę, to tak wiernie jak psina

T.

Data: 2009-04-20 17:35:53
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:zdt51cjbj8b9$.qi52cqkhjnj8$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 18 Apr 2009 11:46:58 +0200, neelix napisał(a):

To są wilcze oczy, więc dobrze nie patrzy.

Jak patrzy na Angelę, to tak wiernie jak psina

To dlaczego na nas patrzy wilczymi?
neelix

Data: 2009-04-20 18:42:29
Autor: Alex81
nowy podatek
In article <gsi4si$irf$1@atlantis.news.neostrada.pl>, aneelix@wp.pl says...
> Jak patrzy na Angelę, to tak wiernie jak psina
To dlaczego na nas patrzy wilczymi?
Bo Polak Polakowi wilkiem? :>

--
Pzdr
Alex

Data: 2009-04-17 19:10:22
Autor: Wiesiaczek
nowy podatek

Użytkownik "vmaxim" <vmaxim.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs9v1j$nbh$1inews.gazeta.pl...
[...]

Jestem za tym!
Nareszcie chłopki przesiądą się na furmanki, tak jak im to przystoi i nie będą się tarabaniły do centrum Warszawy, które jest przez to zakorkowane.
Tym samym też wzrośnie kultura jazdy, młodzież przesiądzie się na rowery i będzie sielanka! :)

--
Pozdrawiam - Wiesiaczek

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma"

Data: 2009-04-17 19:54:44
Autor: Normanex
nowy podatek

Użytkownik "vmaxim" <vmaxim.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:gs9v1j$nbh$1inews.gazeta.pl...
rzad rudego POpapranca smazy nowy podatek .W Radio TokFM dzisiaj rano
A Ty co kolejny daltonista???
Co sie dzieje w tym kraju.
Te popleczniki "PISiorskie" nas wykończą nawet kolorów nie rozróżniają.

Data: 2009-04-17 20:50:48
Autor: CeSaR
nowy podatek
rzad rudego POpapranca smazy nowy podatek

Mam nadzieję że ten podatek będzie wprowadzony. Szybko. I mam nadzieję że reakcja na jego wprowadzenie będzie równie szybka. I zdecydowana.

Data: 2009-04-17 20:59:46
Autor: Normanex
nowy podatek

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:gsaj40$i9j$1news.onet.pl...
rzad rudego POpapranca smazy nowy podatek

Mam nadzieję że ten podatek będzie wprowadzony. Szybko. I mam nadzieję że reakcja na jego wprowadzenie będzie równie szybka. I zdecydowana.
A ty co następny komunista "PISior"
Jezu co sie dzieje z naszym społeczeństwem!!!
Połowa daltonistów druga połowa imbecyli.
Ludzie reagujemy na takie zachowania,
Trzezba czytać.
A nie dorabiac kurwie majtki Panowie i Panie.
Mocherowe berety niech zamilaczą. Precz z mocherem dawno wyszedł z mody
P.S
Co znaczy, ze bedzie wprowadzony szybko Twoim zdaniem?
A czy wogóle będzie? Nie bądz populistą!!!1

Data: 2009-04-17 21:09:23
Autor: CeSaR
nowy podatek
A ty co następny komunista "PISior"

Komunista i pisior jednym tchem - niezła kombinacja. Daleko mi do jednych i drugich.

Jezu co sie dzieje z naszym społeczeństwem!!!
Połowa daltonistów druga połowa imbecyli.

Do której połowy się zaliczasz?

Ludzie reagujemy na takie zachowania,
Trzezba czytać.

Otóż to. Najlepiej jeszcze ze zrozumieniem.

Mocherowe berety niech zamilaczą.

Zamilaczą? Fajnie się zapowiada :-)

Co znaczy, ze bedzie wprowadzony szybko Twoim zdaniem?
A czy wogóle będzie? Nie bądz populistą!!!1

Skoro nie wiesz o co mi chodzi to po co komentujesz?

Zdroofka życzę

Data: 2009-04-17 22:17:21
Autor: mis
nowy podatek
Skoro nie wiesz o co mi chodzi to po co komentujesz?

Daliście się nabrać na tanią i prostacką kampanię wyborczą czy coś w ten polityczny deseń :) z tym: "ustawy o podatku ekologicznym, który ma zastąpić akcyzę" chodziło o opłaty od sprowadzanych, pierwszy raz rejestrowanych w Polsce samochodów, a nie roczny podatek drogowy !!! Ktoś połączył te dwie sprawy i wyszła mu sensacja :)

mis

Data: 2009-04-18 11:38:01
Autor: CeSaR
nowy podatek
Zdroofka życzę
A ja nie

Czyli jednak nic nie rozumiesz.

Data: 2009-04-17 22:10:54
Autor: kogutek
To nie wina rządzących tylko durni obywateli
Jak oni chcą nas po raz kolejny ujaić to należy wykonać akcję wyprzedzającą.
Liczba ludzi posiadających samochody w Polsce to z rodzinami grube miliony. Żeby
zgłosić obywatelski projekt ustawy trzeba raptem 100 000 popierających. Proponuję zgłosić obywatelski projekt ustawy dotyczący wynagrodzeń posłów. Sens mógłby być taki.
Bierzemy obecną pensję posła i dzielimy ją przez najniższą emeryturę. Wychodzi
jakaś liczba. Jeśli nie będzie całkowita to zaokrąglamy ją zgodnie z zasadami
stosowanymi w matematyce. Pensja prezydenta, posła, ministra, premiera itp. to
iloczyn najniższej emerytury i tej liczby. Nie dadzą rady tego zmanipulować,
zawsze ktoś ma najniższą emeryturę. Pensja ma być wypłacana w dwóch ratach.
Połowa co miesiąc na konta a za drugą połowę mają być kupowane obligacje skarbu
państwa polskiego i deponowane gdzieś w Sejmie. Jak w przeciągu kadencji
najniższa emerytura nie wzrośnie więcej niż 5% ponad inflację to obligacje
wracają skąd przyszły i nieudacznicy posłowie nie widzą z tego ani grosza.
Podatek ma być płacony w momencie fizycznej wymiany obligacji na gotówkę, według
normalnych stawek podatkowych obowiązujących w Polsce w dniu wymiany. W
przypadku gdyby jakiś poseł musiał się zrzec immunitetu bo za bardzo narozrabiał
i było by to poświadczone prawomocnym wyrokiem sądu to za przepracowany w Sejmie
czas należało by mu się wynagrodzenie w wysokości najniższej krajowej. Resztę co
wziął musiałby oddać. czasami robię sobie jaja. Ale w tej chwili jestem bardzo poważny. Zróbmy to. Jak
można zgłosić obywatelski projekt ustawy w sprawie wolnego w trzech króli to
niby dlaczego nie mielibyśmy spróbować. Oczywiście jest i haczyk. Wcale nie
muszą przegłosować. Ale można ich w sposób prosty przekonać. Uczestniczący w
akcji związanej z wprowadzeniem takiego prawa zobowiążą się nie głosować w
następnych wyborach na tych co podniosą łapkę na 'NIE". Przy okazji można by ich
załatwić, bo jak się zbiera podpisy to co za problem podpisać się na dwóch
kartkach. Na drugiej kartce by było że wszystkie dotacje do partii politycznych
są możliwe jeśli w poprzedniej kadencji najniższa emerytura wzrosła nie mniej
niż 25% ponad inflację. Zróbmy to. Wśród nas jest wielu potrafiących napisać projekt takiej ustawy.
Żaden problem na jakiejś stronie zrobić wzór karty do podpisów i po jej
zapełnieniu wysłać w jedno miejsce. Na tej stronie grupa osób ( wolontariusze)
umieszczali by liczbę osób jakie się podpisały. Podejrzewam że pierwszy milion
podpisów można by w ten sposób zebrać w przeciągu dwóch miesięcy. Grają z nami w
gumki, zagrajmy i my z nimi. Tylko proszę nie piszcie że się nie da, że nie warto, że za dużo zachodu. Bo
możemy to zrobić. A jak raz coś wspólnie zrobimy i się uda, bo musi się udać, to
trzymamy ich za jaja jak nigdy dotąd. Odrzućmy jakieś żale, nie bądźmy w
stosunku do siebie nieprzyjemni. Oczywiście w tylko tej sprawie. Przy tematach o
światłach mijania możemy napierdzielać się równo.  --

Data: 2009-04-18 09:10:36
Autor: J.F.
On Fri, 17 Apr 2009 22:10:54 +0200,  kogutek wrote:
Jak oni chcą nas po raz kolejny ujaić to należy wykonać akcję wyprzedzającą.

Wybory do europarlamentu sie zblizaja. To jest o tyle dobre ze mozna glosowac nawet na Leppera czy PiS bez
wiekszych szkod :-)

Proponuję zgłosić obywatelski projekt ustawy dotyczący wynagrodzeń posłów. Sens mógłby być taki.

Jak chcesz obnizyc pensje, to zapomniales o potrojeniu budzetu CBA :-)

[...]

No to wzrosnie - na dwa miesiace przed wyborami. A potem sie zrobi dewaluacje zlotowki zeby po wyborach spadla.

I dlaczego bierzesz najnizsza emeryture ? Najnizsza otrzymuja ludzie ktorym albo "pracowac sie nie chcialo",
albo za malo zarabiali. Cala reszta zasadniczo dziala i tak wlasnie w ten sposob - jak
inflacja sie skumuluje, to emerytury sie podnosi. A poslowie maja na
tyle przyzwoitosci ze pensji sobie nie winduja pod sufit.

[...]

Hm, np przez 3 lata uczciwie pracowal, a potem go zlapali pijanego za
kierownica - mowisz ze to sprawiedliwe :-)

[...]

Ale to tylko 100 tys wyborcow :-)

[...]

O tym tez mozna by dlugo dyskutowac czy to dobry pomysl.

Zróbmy to. Wśród nas jest wielu potrafiących napisać projekt takiej ustawy.

Ja tam proponuje inny. Projekt zmiany konstytucji. Obywatel ma prawo po drodze krajowej jechac z predkoscia co najmniej
80km/h. Takze w terenie zabudowanym.

Tylko proszę nie piszcie że się nie da, że nie warto, że za dużo zachodu. Bo
możemy to zrobić.

Zrob to.

J.

Data: 2009-04-18 11:53:15
Autor: neelix

Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości news:89uiu45bpmocksr78q8e7vobcpleqa50494ax.com...
[...]

Rolnicy to jednak spora grupa społeczna. Emeryturki cieniuśkie.
neelix

Data: 2009-04-21 01:59:44
Autor: J.F.
To nie wina rzšdzšcych tylko durni obywateli
On Sat, 18 Apr 2009 11:53:15 +0200,  neelix wrote:
I dlaczego bierzesz najnizsza emeryture ?
Najnizsza otrzymuja ludzie ktorym albo "pracowac sie nie chcialo",
albo za malo zarabiali.

Rolnicy to jednak spora grupa społeczna. Emeryturki cieniuśkie.

No to dochodzi trzecia grupa: "placic wysokiej skladki sie nie
chcialo" :-)

J.

Data: 2009-04-21 10:45:18
Autor: kogutek
On Sat, 18 Apr 2009 11:53:15 +0200,  neelix wrote: >Użytkownik "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał w wiadomości >> I dlaczego bierzesz najnizsza emeryture ?

>Rolnicy to jednak spora grupa społeczna. Emeryturki cieniuśkie.

No to dochodzi trzecia grupa: "placic wysokiej skladki sie nie
chcialo" :-)

J.

Chcesz koniecznie być mądry, ale nie jesteś. Wiesz dlaczego? Dałeś się
bezmyślnie złapać na niedawno stworzone kłamstwo stające się powoli prawdą. To
dowodzi Twojej bezmyślności. Człowiek bezmyślny nigdy nie będzie mądry. Może być
bogaty, przystojny, zdrowy. Ale mądry nie. A dlaczego uważam Cie za nie mądrego.
Bo jak policzysz ( ja tego nie liczyłem ale w moczu czuję że mam rację) wysokość
składki rolniczej, tej niskiej , i okres czasu jaki jest płacona. Uwzględnisz
procent składany. To jest duże prawdopodobieństwo że wyjdzie z tych obliczeń
dużo wyższa emerytura niż otrzymywana przy płaceniu składki zusowskiej. Są kraje
gdzie najniższa składka jest porównywalna z polską składką rolniczą. Nie są to
jakieś odlegle kraje. Kawałek na zachód trzeba popatrzeć i je znajdziesz. W
wielu tak jest. Popytaj jaka jest najniższa składka na odpowiednik zusu w Anglii
i jaką za to się potem dostaje emeryturę. Szału kwota emerytury nie robi. Ale
jest i tak kilka razy wyższa, w przeliczeniu na jakąś uniwersalną walutę, niż
najniższa emerytura w Polsce. Za równowartość normalnej składki zusowskiej w
Polsce. Po kilkudziesięciu latach można być właścicielem kilku mieszkań.
Oczywiście nie trzeba by ich kupować po przejściu na emeryturę. Pod zastaw
emerytury banki dadzą kredyt. W jednym tym co Ci się najbardziej podoba
mieszkasz. Inne wynajmujesz. Potrzebna Ci wtedy jakakolwiek emerytura. Nie
potrzebna. Na dodatek na stare lata kombinujesz jak sobie jakąś posiadłość za
miastem kupić albo zbudować. Tyle masz kasy na emeryturze z własnych odłożonych
pieniędzy. Zacznij facet chociaż trochę samodzielnie myśleć. Wielu tak zrobiło i
im się udało wyjść na prostą. Może nie jesteś dostatecznie otumaniony przez
propagandę i też Ci się uda. Na początek z 10 minut dziennie powinno wystarczyć.
Jak po miesiącu nie zauważysz efektów to masz pecha. Ale próbuj.   --

Data: 2009-04-18 11:51:15
Autor: neelix

Użytkownik "kogutek" <kogutek44@vp.pl> napisał w wiadomości news:2c8f.00000235.49e8e24enewsgate.onet.pl...
[...]

I co? Większością sejmową pójdzie się pieprzyć.
neelix

Data: 2009-04-19 00:12:44
Autor: waperr
[...]

załóżmy:
1)
a (aktualna pensja posła) = 10 000 pln
b (najniższa emerytura) = 1 000 pln
c = a/b = 10
nowa pensja = b * c = 10 000 pln
jelśli c po przecinku będzie miało 0,(0)1-0,50 to zmaleje ale nieznacznie
jelśli c po przecinku będzie miało 0,51-0,99 to pensja nawet wzrośnie  bo zaokrąglimy w górę !!!
i co to zmieni ??

2)
a (aktualna pensja posła) = 10 000 pln
b (najniższa emerytura) = 1 000 pln
b' (najwyższa emerytura) = 5 000 pln
c = a/b' = 2
nowa pensja b *c = 2 000pln
z jednej strony zależało bby wtedy władzy aby max emerytura/renta nie była wysoka, ale z drugiej może minimalna była by wyższa....

pzdr

Data: 2009-04-19 15:42:50
Autor: kogutek
> [...]

z jednej strony zależało bby wtedy władzy aby max emerytura/renta nie była wysoka, ale z drugiej może minimalna była by wyższa....

Ja nie chcę nic zmieniać w momencie wprowadzenia. Nie chce ich ograbić. Wręcz
przeciwnie, chcę żeby zarabiali bardzo dużo. Ale nie dlatego że są posłami tylko
dlatego że ich praca przynosi efekty dla wszystkich. W Polsce najwięcej jest
najbiedniejszych. Jak jest kampania wyborcza to słyszę teksty ze zrobią że
będzie lepiej. I zawsze wychodzi że jak ich wybierzemy to faktycznie robią
lepiej, ale tylko sobie. I nawet nie kłamią. Bo nie mówią w czasie kampanii ze
zrobią wszystkim lepiej. Teraz wszędzie słyszę ze jest kryzys. firmy tną koszty
gdzie się da. Zwalniają ludzi i tną pensję. A posłowie tego nie czują bo ich
wynagrodzenie jest liczone według algorytmu zapewniającego podwyżkę bez względu
na to się dzieje. W kapitalizmie  zrobili sobie małą socjalistyczną wysepkę.
Oparcie się w liczeniu wynagrodzenia posła na najniższym świadczeniu uzależni
ich wynagrodzenie od realiów życia w państwie w którym ustalają prawo. Żadne
średnie nie mogą wchodzić w grę bo dają się zmanipulować. Ważniejsze może być
podzielenie ich pensji na dwie części. Połowę dostają co miesiąc. Drugą połowę
po skończeniu kadencji. Ta druga część ich wynagrodzenia powinna być oparta na
jakimś uniwersalnym wskaźniku odzwierciedlającym stan państwa. Zaproponowałem
żeby były to obligacje. Ale to nie jest najszczęśliwsze rozwiązania. Na akcjach
nie można bo jak będą wiedzieli jakich firm mają akcje to będą tak robili żeby
akurat te firmy przynosiły największe zyski. Tu nie mam jakiegoś super pomysłu.
Takiego żeby byli zainteresowani rozwojem państwa. Bo w tej chwili zwisa im i
powiewa czy państwo pod ich rządami robi się bogatsze czy biednieje, co by się
nie działo zawsze dostają coraz więcej. A może lokata oprocentowana o wzrost
PKB. Ćwierć miliona które można dostać albo nie dostać po skończeniu kadencji to
ładna marchewka. Według mnie obecny system wynagradzania posłów, senatorów,
prezydenta, premiera i ich świt jest nie do przyjęcia. Dlatego uważam ze należy
go zmienić. Da się to zrobić tylko jako inicjatywę obywatelską. To zróbmy to.
Może ktoś inny ma lepszy pomysł jak zrobić żeby wybrańcy narodu coraz lepiej dla
nas pracowali. Każda propozycja , z wyjątkiem takiej żeby nic nie robić, jest
dobra.      --

Data: 2009-04-17 23:12:02
Autor: stabillo
nowy podatek

[...]

fotoradary kochany to juz za czasow pisu powstawaly, z reszta nikt tak nie pragnie ingerencji w zycie obywatele jak opozycja PO.
 Co do podtaku to oczywiscie to bzdura, co roku sa badania techniczne za ktore sie placi i to tam powinien samochod byc zatrzymany jesli nie spelnia wymogow. Co ma wiek do sprawnosci technicznej? 6 letni fiat to jak 12 letnia toyota, wiec nie rozumiem zasadnosci , szczegolnie  ze mialem obie z tych marek.

Data: 2009-04-18 11:39:31
Autor: neelix
nowy podatek

[...]

A ja ostrzegałem, że PO to nie jest partia dla przeciętnych zwykłych ludzi(ponad 90% społeczeństwa). Trzeba być sprawnym lodziarzem. Sama chęć bycia yntelientnym z nadania wodza to słaby powód, by kłaść głowę POd topór.

neelix

Data: 2009-04-18 14:29:29
Autor: masti
nowy podatek
Dnia Sat, 18 Apr 2009 11:39:31 +0200, neelix napisał(a):

[...]

POd topĂłr.

neelix

a może byś se polazł na psp z tą propagandą?

PS: policzyłes już ile będzie kosztowac cie wymiana żarówek i reflektorów? czy jednak to dla Ciebie za trudne?

Data: 2009-04-18 16:53:21
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:1c8d4d60e647dc93e8529baf30a3f0fcf650.pl.eu.org...
[...]

reflektorĂłw? czy jednak to dla Ciebie za trudne?

Zadzwoń do serwisu Toyoty to się dowiesz. darmo nie wymienią. Ile by nie było to rząd POwinien to sfinansować.
neelix

Data: 2009-04-19 19:16:08
Autor: masti
nowy podatek
Dnia Sat, 18 Apr 2009 16:53:21 +0200, neelix napisał(a):

[...]

a po co mi toyota? Jak widać dodanie paru liczb przekracza Twoje możliwości.

Data: 2009-04-20 17:34:56
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:99239750b0925e5d9375d42e46fe0f8cf650.pl.eu.org...
[...]

Dodawać to będą w serwisie. Mnie każą tylko zapłacić. Kilkaset złociszy wyleci dziurą jaką zrobili nam posłowie PO.
neelix

nowy podatek