nowy podatek

Data: 2009-04-17 15:51:36
Autor: fiber
nowy podatek
vmaxim pisze:
rzad rudego POpapranca smazy nowy podatek .W Radio TokFM dzisiaj rano
obwiescili ze jest planowane wprowadzenie podatku ekologicznego od aut 15
letnich w wysokosci 3000zl rocznie. Glosujcie na tych nieudacznikow beda
fotoradary co 2km i nowe podatki. Powodzenia

Mnie zastanawia natomiast inna sprawa:
Tyle na tej grupie do tej pory było kierowców dobrych, nowych, sprawnych, szybkich aut. I żaden sie nie przyznał że jeździ 15-letnim samochodem. Teraz większość ma jakieś obawy przed zapłaceniem 3000zł rocznie. Gdzie te wasze samochody-igły?

Data: 2009-04-17 14:08:16
Autor: Jacek Rudowski
nowy podatek
On 2009-04-17, fiber <fiber@fiber.pl> wrote:
rocznie. Gdzie te wasze samochody-igły?

Ale wiesz, ze wiek pojazdu nie musi pozostawac w bezposredniej relacji z jego
stanem i owe "igly" moga miec i 20 lat?

--
Jacek "AMI" Rudowski

Data: 2009-04-17 19:21:34
Autor: Cavallino
nowy podatek
On 2009-04-17, fiber <fiber@fiber.pl> wrote:
rocznie. Gdzie te wasze samochody-igły?

Ale wiesz, ze wiek pojazdu nie musi pozostawac w bezposredniej relacji z jego
stanem

Ale zazwyczaj pozostaje.
Inaczej nikt by złoma do Polski nie ciągnął, bo by jeszcze jakąś wartość miał.
Zaczęło się na dobre złomowanie złomów w Niemczech i od razu sznureczek Polakom się urwał.
Taki przypadek przypadkowy......

Data: 2009-04-17 15:58:21
Autor: Kuba \(aka cita\)
nowy podatek
fiber wydusił z siebie te słowy:

[...]

mój jeden z siga, ma 16 lat. Nigdy tego nie ukrywałem.

Kuba (aka cita) gg:1461968   www.cita.pl
Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)
HONDA VTX 1800S |  Omega A R6 3,0 24V  |  i zwykle jakies TDI

Data: 2009-04-17 22:48:36
Autor: Adampio
nowy podatek
Kuba (aka cita) pisze:
  > mój jeden z siga, ma 16 lat. Nigdy tego nie ukrywałem.

Mam jeden z 1975 i jeden z 1979

Data: 2009-04-17 22:51:36
Autor: Kuba \(aka cita\)
nowy podatek
Adampio wydusił z siebie te słowy:

Kuba (aka cita) pisze:
 > mój jeden z siga, ma 16 lat. Nigdy tego nie ukrywałem.

Mam jeden z 1975 i jeden z 1979

w tych latach jeszcze mojego nie produkowano ;)

Data: 2009-04-17 18:17:04
Autor: 085
nowy podatek
Użytkownik "fiber" <fiber@fiber.pl> napisał w wiadomości news:gsa1mp$ck4$2atlantis.news.neostrada.pl...
vmaxim pisze:
[...]

moj nie jest szybki, bo do tego nie sluzy

sj 413, podwyzszony i poszerzony, nieprzedluzony ;]

p, zul

Data: 2009-04-17 19:16:03
Autor: TataPsychopata
nowy podatek
vmaxim pisze:
[...]

No moja Mercedes naprzykład. Igła to może nie jest ale przegląd właśnie przeszła bez jakiegoś marudzenia diagnosty. A ma już 32 latka.

nowy podatek