nowy podatek

Data: 2009-04-17 17:41:39
Autor: MarcinJM
nowy podatek
vmaxim pisze:
rzad rudego POpapranca smazy nowy podatek .W Radio TokFM dzisiaj rano
obwiescili ze jest planowane wprowadzenie podatku ekologicznego od aut 15
letnich w wysokosci 3000zl rocznie. Glosujcie na tych nieudacznikow beda
fotoradary co 2km i nowe podatki. Powodzenia

Juz podaje obejscie tego pomyslu:
Kupujesz auto, nie rejestrujesz, piszesz umowe na "slupa" i jezdzisz.
Jak sprzedajacy doniesie, ze sprzedal tobie, to ty pokazesz umowe, ze sprzedales ten samochod, nie jestes jego wlascicielem.

I po problemie.

Niestety, zycie w tym kraju jest nadzwyczajne i wymaga nadzwyczajnych srodkow, zeby nie zostac z gola dupa w srodku lasu.

Szkoda, ze my, kierowcy nie potrafimy sie zjednoczyc w walce o swoje (a wlasciwie wszytkich) prawa. Nas najlatwiej oskubac.
Ja nie zaplace ani grosza, najwyzej zarejestruje auto na litwie, na ukrainie, czy byle gdzie.

MarcinJM

Data: 2009-04-17 18:35:43
Autor: Tomasz Nowicki
nowy podatek
Dnia Fri, 17 Apr 2009 17:41:39 +0200, MarcinJM napisał(a):

Ja nie zaplace ani grosza, najwyzej zarejestruje auto na litwie, na ukrainie, czy byle gdzie.

Ta, zesrała się bida i płacze. Zapłacisz i jeszcze się będziesz kłaniał.
Albo pojedziesz Ikarusem. A potem pójdziesz do urny i znowu wrzucisz kartkę
na Dunalda, bo taki przystojny i mu dobrze z oczu patrzy

T.

Data: 2009-04-18 11:46:58
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:r0n8gmdr0ua5$.1mc0jd5fcdzkr$.dlg40tude.net...
[...]

To są wilcze oczy, więc dobrze nie patrzy.
neelix

Data: 2009-04-20 14:44:40
Autor: Tomasz Nowicki
nowy podatek
Dnia Sat, 18 Apr 2009 11:46:58 +0200, neelix napisał(a):

To są wilcze oczy, więc dobrze nie patrzy.

Jak patrzy na Angelę, to tak wiernie jak psina

T.

Data: 2009-04-20 17:35:53
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "Tomasz Nowicki" <tipsybrown@spamhole.com> napisał w wiadomości news:zdt51cjbj8b9$.qi52cqkhjnj8$.dlg40tude.net...
Dnia Sat, 18 Apr 2009 11:46:58 +0200, neelix napisał(a):

To są wilcze oczy, więc dobrze nie patrzy.

Jak patrzy na Angelę, to tak wiernie jak psina

To dlaczego na nas patrzy wilczymi?
neelix

Data: 2009-04-20 18:42:29
Autor: Alex81
nowy podatek
In article <gsi4si$irf$1@atlantis.news.neostrada.pl>, aneelix@wp.pl says...
> Jak patrzy na Angelę, to tak wiernie jak psina
To dlaczego na nas patrzy wilczymi?
Bo Polak Polakowi wilkiem? :>

--
Pzdr