nowy podatek

Data: 2009-04-17 20:50:48
Autor: CeSaR
nowy podatek
rzad rudego POpapranca smazy nowy podatek

Mam nadzieję że ten podatek będzie wprowadzony. Szybko. I mam nadzieję że reakcja na jego wprowadzenie będzie równie szybka. I zdecydowana.

Data: 2009-04-17 20:59:46
Autor: Normanex
nowy podatek

Użytkownik "CeSaR" <adres@mail.com> napisał w wiadomości news:gsaj40$i9j$1news.onet.pl...
rzad rudego POpapranca smazy nowy podatek

Mam nadzieję że ten podatek będzie wprowadzony. Szybko. I mam nadzieję że reakcja na jego wprowadzenie będzie równie szybka. I zdecydowana.
A ty co następny komunista "PISior"
Jezu co sie dzieje z naszym społeczeństwem!!!
Połowa daltonistów druga połowa imbecyli.
Ludzie reagujemy na takie zachowania,
Trzezba czytać.
A nie dorabiac kurwie majtki Panowie i Panie.
Mocherowe berety niech zamilaczą. Precz z mocherem dawno wyszedł z mody
P.S
Co znaczy, ze bedzie wprowadzony szybko Twoim zdaniem?
A czy wogóle będzie? Nie bądz populistą!!!1

Data: 2009-04-17 21:09:23
Autor: CeSaR
nowy podatek
A ty co następny komunista "PISior"

Komunista i pisior jednym tchem - niezła kombinacja. Daleko mi do jednych i drugich.

Jezu co sie dzieje z naszym społeczeństwem!!!
Połowa daltonistów druga połowa imbecyli.

Do której połowy się zaliczasz?

Ludzie reagujemy na takie zachowania,
Trzezba czytać.

Otóż to. Najlepiej jeszcze ze zrozumieniem.

Mocherowe berety niech zamilaczą.

Zamilaczą? Fajnie się zapowiada :-)

Co znaczy, ze bedzie wprowadzony szybko Twoim zdaniem?
A czy wogóle będzie? Nie bądz populistą!!!1

Skoro nie wiesz o co mi chodzi to po co komentujesz?

Zdroofka życzę

Data: 2009-04-17 22:17:21
Autor: mis
nowy podatek
Skoro nie wiesz o co mi chodzi to po co komentujesz?

Daliście się nabrać na tanią i prostacką kampanię wyborczą czy coś w ten polityczny deseń :) z tym: "ustawy o podatku ekologicznym, który ma zastąpić akcyzę" chodziło o opłaty od sprowadzanych, pierwszy raz rejestrowanych w Polsce samochodów, a nie roczny podatek drogowy !!! Ktoś połączył te dwie sprawy i wyszła mu sensacja :)

mis

Data: 2009-04-18 11:38:01
Autor: CeSaR
nowy podatek