nowy podatek

Data: 2009-04-18 11:39:31
Autor: neelix
nowy podatek

U¿ytkownik "vmaxim" <vmaxim.WYTNIJ@gazeta.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:gs9v1j$nbh$1inews.gazeta.pl...
rzad rudego POpapranca smazy nowy podatek .W Radio TokFM dzisiaj rano
obwiescili ze jest planowane wprowadzenie podatku ekologicznego od aut 15
letnich w wysokosci 3000zl rocznie. Glosujcie na tych nieudacznikow beda
fotoradary co 2km i nowe podatki. Powodzenia

A ja ostrzega³em, ¿e PO to nie jest partia dla przeciêtnych zwyk³ych ludzi(ponad 90% spo³eczeñstwa). Trzeba byæ sprawnym lodziarzem. Sama chêæ bycia yntelientnym z nadania wodza to s³aby powód, by k³a¶æ g³owê POd topór.

neelix

Data: 2009-04-18 14:29:29
Autor: masti
nowy podatek
Dnia Sat, 18 Apr 2009 11:39:31 +0200, neelix napisał(a):

Użytkownik "vmaxim" <vmaxim.WYTNIJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

A ja ostrzegałem, że PO to nie jest partia dla przeciętnych zwykłych
ludzi(ponad 90% społeczeństwa). Trzeba być sprawnym lodziarzem. Sama
chęć bycia yntelientnym z nadania wodza to słaby powód, by kłaść głowę
POd topór.

neelix

a może byś se polazł na psp z tą propagandą?

PS: policzyłes już ile będzie kosztowac cie wymiana żarówek i reflektorów? czy jednak to dla Ciebie za trudne?

--
mst <at> gazeta <.> pl
Jeep Grand Cheeroke 4.0L, Ford Mondeo 1,8

Data: 2009-04-18 16:53:21
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:1c8d4d60e647dc93e8529baf30a3f0fcf650.pl.eu.org...
[...]

Zadzwoń do serwisu Toyoty to się dowiesz. darmo nie wymienią. Ile by nie było to rząd POwinien to sfinansować.
neelix

Data: 2009-04-19 19:16:08
Autor: masti
nowy podatek
Dnia Sat, 18 Apr 2009 16:53:21 +0200, neelix napisał(a):

[...]

a po co mi toyota? Jak widać dodanie paru liczb przekracza Twoje możliwości.

Data: 2009-04-20 17:34:56
Autor: neelix
nowy podatek

Użytkownik "masti" <gone@to.hell> napisał w wiadomości news:99239750b0925e5d9375d42e46fe0f8cf650.pl.eu.org...
[...]

Dodawać to będą w serwisie. Mnie każą tylko zapłacić. Kilkaset złociszy wyleci dziurą jaką zrobili nam posłowie PO.
neelix

nowy podatek