nowy podatek

Data: 2015-03-29 18:45:53
Autor: platformowe głupki
nowy podatek
coś popierguje się w po o nowym "re3wolucyjnym (słusznością)" podatku... wiadomo jaką formę ma ta informacja (ostrego dupostrzału popierającego)... natomiast można z niej wywnioskować (bo treści brak, wiadomo system), że będzie to jakiś rodzaj podatku od głosowania na PiS... KtośCośSłyszał?

Data: 2015-03-30 11:17:09
Autor: noname
nowy podatek
Dnia 2015-03-29, o godz. 18:45:53
platformowe głupki <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(a):

[...]

Twój przypadek jest o tyle smutny, wygląda jakbyś wszystko czerpał z
mediów elektronicznych, zabijasz sobie głowę tysiącem teorii, ile ludzi
w tym necie tyle wariantów rozbiorowych - coś jak u lekarza, każdy chce
się pożalić nad swoją historią. Jest taka piosnka HURT-u, bodaj "Zmień
 dilera" , sÅ‚owa mnie strasznie wkurzajÄ… ale konkluzja jest czasem
 dobra: wyluzuj.

Data: 2015-03-30 13:41:59
Autor: platformowe głupki
nowy podatek
nie rozumiem, ale nie ważne...

pytałem czy Ktoś tu słyszał o nowym podatku, podatku od PiS?

nowy podatek