nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem

Data: 2009-10-23 01:55:53
Autor: Polska Mowi
nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem
300 zł miesięcznie za jazdę autem

http://www.polskamowi.pl/

Data: 2009-10-23 01:57:24
Autor: PiSior
nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem
Użytkownik "Polska Mowi" <pm@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:hbqs14$o2s$2nemesis.news.neostrada.pl...
300 zł miesięcznie za jazdę autem

http://www.polskamowi.pl/

dadzą mi 20000 PLN pensji na miesiąc, czyli 5000 EUR i nie ma sprawy mogę rządowym złodziejom POpaprańcom i PiSuarom płacić 300 zł miesięcznie.

Data: 2009-10-23 02:16:47
Autor: PiSior
pierdolce z PSL i PiS
Użytkownik "PiSior" <PiSuar@PiSda.pl> napisał w wiadomości news:hbqrh8$m7$1aioe.org...
[...]

A to nawet PiSdnienty wymyśłił nie z POpaprańcem-aferzystą ale z pierdalnientym Piechocinskim z PSL.
Czyli znów pojeby ze wsi w akcji.
W żadnym kraju Europy nawet tam gdzie ludzie godnie zarabiają nie ma opłat za jazdę własnym samochodem w wysokości 300 zł miesięcznie.
Są owszem winiety na autostrady ale kosztują 300 zł na rok i wtedy można po wszystkich drogach i autostradach śmigać.

Poza tym obecnie podatek drogowy jest w cenie benzyny.

Data: 2009-10-23 13:11:46
Autor: robertbig
On 23 Paź, 01:57, "PiSior" <PiS...@PiSda.pl> wrote:
Użytkownik "Polska Mowi" <p...@polskamowi.pl> napisał w wiadomościnews:hbqs14$o2s$2nemesis.news.neostrada.pl...

> 300 zł miesięcznie za jazdę autem

>http://www.polskamowi.pl/

dadzą mi 20000 PLN pensji na miesiąc, czyli 5000 EUR i nie ma sprawy mogę
rządowym złodziejom POpaprańcom i PiSuarom płacić 300 zł miesięcznie.

100% głupiego polaka.
niemiec który zarabia 5000eur piekli sie o kazdego euro mimo że jego
kasa jest mega dobrze zagospodarowana. a polaczek jak by tylko miał
niemiecka pensje,  to by rozdawał kase państwu bez zalu i nawet nie
pytał na co ,po co ???

głupi naród -głupi kraj

Data: 2009-10-23 02:01:55
Autor: PiSior
[...]

Natomiast przy pensji równej pensji pomocnika na budowie to chyba zacznę mordować policjantów z komendy w K-cach, którzy współpracowali z mafią paliwową okradając Polaków i co miesiąc będę sprzedawał ich broń, samochody oraz mundury aby zapłacić te 300 zł złodziejom z rządu.

Data: 2009-10-22 21:46:32
Autor: Bruner

"PiSior" <PiSuar@PiSda.pl> wrote in message news:hbqrpo$un$1aioe.org...

[...]

po co az tak drastyczne metody stosowac nie lepiej sobie kupic rower za 300 zl, nie dosc ze wyjdzie taniej to jeszcze na zdrowie wyjdzie

Data: 2009-10-23 07:37:08
Autor: WW
Bruner pisze:
[...]

Tylko kup taki trochę większy, aby Ci się zona i dzieci z bagażami zmieściła.

Pozdrawiam
  WW
"Ein Reich, ein Volk, ein EURuro"
"Kiedy Niemcy uznają się za ofiary II Wojny Światowej, ich sąsiedzi powinni
zacząć się bać. "

Data: 2009-10-23 07:49:02
Autor: PiSior
Użytkownik "Bruner" <sopot@buziaczek.pl> napisał w wiadomości news:hbr1tr$4aa$1news.onet.pl...
po co az tak drastyczne metody stosowac nie lepiej sobie kupic rower za 300 zl, nie dosc ze wyjdzie taniej to jeszcze na zdrowie wyjdzie

Proponuję żeby rowery kupiły sobie te dwa chuje z PSL i PiS, które to wymyśliły, jeździły na nich zimą do pracy w Sejmie w jebanej Warszafce, a w ramach akcji humanitarnej żeby zapłacili po 300 zł nauczycielom którzy dojeżdżają do pracy samochodami i zarabiają nie całe 2000 PLN, z tego 1000 muszą zapłacić za wynajęcie mieszkania bo na swoje do końca życia ich nie będzie stać, 500 zł za rachunki, 500 za paliwo, 1000 dziecku studia itd czyli już nie starcza. Mieszkania w Warszafce droższe niż w Berlinie, a pensja nauczyciela kilkakrotnie niższa w tym komunistycznym kraju gdzie pomocnik murarza zarabia dwa razy więcej niż nauczyciel czy asystent na uczelni.

nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem