nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem

Data: 2009-10-23 01:57:24
Autor: PiSior
nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem
Użytkownik "Polska Mowi" <pm@polskamowi.pl> napisał w wiadomości news:hbqs14$o2s$2nemesis.news.neostrada.pl...
300 zł miesięcznie za jazdę autem

http://www.polskamowi.pl/

dadzą mi 20000 PLN pensji na miesiąc, czyli 5000 EUR i nie ma sprawy mogę rządowym złodziejom POpaprańcom i PiSuarom płacić 300 zł miesięcznie.

Data: 2009-10-23 02:16:47
Autor: PiSior
pierdolce z PSL i PiS
Użytkownik "PiSior" <PiSuar@PiSda.pl> napisał w wiadomości news:hbqrh8$m7$1aioe.org...
[...]

A to nawet PiSdnienty wymyśłił nie z POpaprańcem-aferzystą ale z pierdalnientym Piechocinskim z PSL.
Czyli znów pojeby ze wsi w akcji.
W żadnym kraju Europy nawet tam gdzie ludzie godnie zarabiają nie ma opłat za jazdę własnym samochodem w wysokości 300 zł miesięcznie.
Są owszem winiety na autostrady ale kosztują 300 zł na rok i wtedy można po wszystkich drogach i autostradach śmigać.

Poza tym obecnie podatek drogowy jest w cenie benzyny.

Data: 2009-10-23 13:11:46
Autor: robertbig
On 23 Paź, 01:57, "PiSior" <PiS...@PiSda.pl> wrote:
Użytkownik "Polska Mowi" <p...@polskamowi.pl> napisał w wiadomościnews:hbqs14$o2s$2nemesis.news.neostrada.pl...

> 300 zł miesięcznie za jazdę autem

>http://www.polskamowi.pl/

dadzą mi 20000 PLN pensji na miesiąc, czyli 5000 EUR i nie ma sprawy mogę
rządowym złodziejom POpaprańcom i PiSuarom płacić 300 zł miesięcznie.

100% głupiego polaka.
niemiec który zarabia 5000eur piekli sie o kazdego euro mimo że jego
kasa jest mega dobrze zagospodarowana. a polaczek jak by tylko miał
niemiecka pensje,  to by rozdawał kase państwu bez zalu i nawet nie
pytał na co ,po co ???

głupi naród -głupi kraj

nowy podatek - 300zl/m-c za jazde autem