nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone

Data: 2009-04-30 17:50:47
Autor: zxc
nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone
ave!

konczy sie cyrograf i zastanawiam sie nad przejsciem na prepaida
duzo mi nie trzeba.. byl abo 35 i to starczalo

gdzie sa haczyki w tych ofertach(nowy pop i nowe orange go)?

w nog dopiero od doladowania 50zl jest stawka 29groszy
w npop od jakiegokolwiek doladowania? ale sms'y sa drozsze?!

to jedna z najbardziej rzucajacych sie roznic..

kolejna rzecz dotyczy nog i tych doladowan malejacych
doladuje za 50zl i mam rozmowy po 29gr
miedzyczasie doladuje za 5zl i teraz:
- rozmowy po 59gr beda w ramach calej kwoty na koncie?
- ceny za minute liczone dla kazdego doladowania osobno w zaleznosci od wielkosci doladowania -> rozmowy po 59gr beda tylko w ramach tych 5zl?

jest cos jeszcze warte uwagi? - pomijam wyzsze stawki do playa itd...
(dzwonie do wszystkich sieci mniej wiecej po rowno)

i pytanie zwiazane z doladowaniami jako ze nie mialem z tym jeszcze do czynienia

zalozmy ze doladuje za 50zl to przedluza mi wychodzace o 3 miesiace
wygadam ta kwote w ciagu 10 dni i doladuje za 25zl co przedluza wychodzace o 1 miesiac

kiedy skonczy mi sie mozliwosc wykonywania polaczen wychodzacych liczac od tego drugiego doladowania?

- miesiac?
- 2 miesiace i 20 dni?
- 3 miesiace i 20 dni?
- czy jeszcze inaczej sobie to wymyslili..?

Data: 2009-04-30 19:29:08
Autor: osiek
zxc pisze:
[...]

nie znam z praktyki obecnych prepaidow oranga ale :

jeśli doładujesz za 5pln to od tego momentu masz rozmowy rozliczane jak po doładowaniu za 5pln (zdecydowanie to upraszcza system rozliczeniowy niż jakiekolwiek inne rozwiązanie oprócz oczywiście płaskiej stawki)

jeśli doładowywujesz mniejszym nominalem niż poprzednio i termin wychodzących zawiera się w obecnym to nie przedłuża się czyli w Twoim przykładzie 2 miesiące 20 dni. Taka to polityka Centertela coby ważności doładowań się nie sumowały ;)

Data: 2009-04-30 19:40:40
Autor: zxc
osiek wrote:

[...]

slyszalem ze istnije mozliwosc doladowania mojego numeru przez "osobe trzecia", ja sobie doladuje za 50zl a ktos zrobi mi zarcik i doladuje za 5zl -> wtedy polaczenie z 29gr skacze mi na 59gr

prawda to z tym sposobem doladowania?!

Data: 2009-04-30 19:49:58
Autor: TaPik

Użytkownik "zxc" <dup@com.pl> napisał w wiadomości news:gtchds$2fok$1news.mm.pl...
[...]

################Warto ORANGE POP a nie NOWE ORANGE. W Orange POP zawsze są rozmowy po 29 gr., bez martwienia się o wysokość doładowania. Dodatkowo można uruchomić Gadane, czyli na trzy numery, rozmowy po 3 gr., przy koszcie dodatkowym za aktywację tego 6,- zł. Ważność tego jest przez 30 dni. W tej "trójce" mogą być numery z Orange i stacjonarne!! Czyli ogólnie rozmowy tańsze niż na stacjonarnych.
Są jeszcze inne promocje jak POPzone.
TaPik

Data: 2009-04-30 20:10:37
Autor: MaRkeR
Nowe Orange Go - nowe stawki

To jak to qrwa jest:

http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3700436

czy

http://www.orange.pl/portal/map/map/prepaid_go_discover ?

Mi nalicza raz tak, a raz tak. Czasami po jakiejś rozmowie przyjdzie sms ze zwrotem jakiejś dziwnej kwoty, która nijak ma się do czasu rozmowy i ceny, czy 29 gr, czy 39/59 gr.

--

pzdr
MaRkeR

"Jedyny sposób, jaki odkryłem, aby zdążyć na pociąg, to spóźnić się na poprzedni." - G.K. Chesterton

Data: 2009-04-30 20:21:15
Autor: TaPik
Nowe Orange Go - nowe stawki

Użytkownik "MaRkeR" <spam@jest.be> napisał w wiadomości news:gtcpjc$9rk$1inews.gazeta.pl...

[...]

#######################
W przypadku Orange POP wyraźnie napisano: Teraz minuta rozmowy do wszystkich sieci (oprócz Play i Cyfrowego Polsatu) to jedyne 29 groszy.
Nowa, niska stawka dotyczy wszystkich obecnych i nowych użytkowników Orange POP. Stawka 29gr obowiązuje w standardzie - nie ma konieczności włączania dodatkowych planów taryfowych, pakietów czy zakupu startera.

TaPik

Data: 2009-04-30 21:09:54
Autor: MaRkeR
Nowe Orange Go - nowe stawki
TaPik pisze:

W przypadku Orange POP

W przypadku POP-a OK.

Ale w przypadku Orange GO jest tak:

http://img208.imageshack.us/img208/2130/83447145.jpg

Data: 2009-04-30 20:23:17
Autor: zxc
Nowe Orange Go - nowe stawki
MaRkeR wrote:

To jak to qrwa jest:

http://www.orange.pl/portal/map/map/article?id=3700436

dobre to jest!

na gorze strony

"Teraz w ofertach na kartę w Orange minuta połączenia do wszystkich sieci kosztuje jedyne 29 gr."

na dole

"Stawka nie dotyczy połączeń do sieci Play i Polsat Cyfrowy."

chyba mnie matmy zle nauczyli...
uokik, uke... przybywajcie!!!!

Data: 2009-05-01 22:24:38
Autor: Cyb
Nowe Orange Go - nowe stawki
On Thu, 30 Apr 2009 20:10:37 +0200, MaRkeR <spam@jest.be> wrote:

[...]

20gr do orange, 29gr poza orange (bez play)...

pozdarwiam,
Cyb

Data: 2009-05-03 15:52:25
Autor: J.F.
On Thu, 30 Apr 2009 17:50:47 +0200,  zxc wrote:
kolejna rzecz dotyczy nog i tych doladowan malejacych
doladuje za 50zl i mam rozmowy po 29gr
miedzyczasie doladuje za 5zl i teraz:

Ale po co chcesz ladowac za 5 zl ?
Doladowuj zawsze po 50, albo i po 100, skoro 50 nie starcza ..

[...]

wtedy.

J.

nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone