nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone

Data: 2009-04-30 19:49:58
Autor: TaPik
nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone

Użytkownik "zxc" <dup@com.pl> napisał w wiadomości news:gtchds$2fok$1news.mm.pl...
ave!

konczy sie cyrograf i zastanawiam sie nad przejsciem na prepaida
duzo mi nie trzeba.. byl abo 35 i to starczalo

gdzie sa haczyki w tych ofertach(nowy pop i nowe orange go)?

w nog dopiero od doladowania 50zl jest stawka 29groszy
w npop od jakiegokolwiek doladowania? ale sms'y sa drozsze?!

to jedna z najbardziej rzucajacych sie roznic..

kolejna rzecz dotyczy nog i tych doladowan malejacych
doladuje za 50zl i mam rozmowy po 29gr
miedzyczasie doladuje za 5zl i teraz:
- rozmowy po 59gr beda w ramach calej kwoty na koncie?
- ceny za minute liczone dla kazdego doladowania osobno w zaleznosci od wielkosci doladowania -> rozmowy po 59gr beda tylko w ramach tych 5zl?

jest cos jeszcze warte uwagi? - pomijam wyzsze stawki do playa itd...
(dzwonie do wszystkich sieci mniej wiecej po rowno)

i pytanie zwiazane z doladowaniami jako ze nie mialem z tym jeszcze do czynienia

zalozmy ze doladuje za 50zl to przedluza mi wychodzace o 3 miesiace
wygadam ta kwote w ciagu 10 dni i doladuje za 25zl co przedluza wychodzace o 1 miesiac

kiedy skonczy mi sie mozliwosc wykonywania polaczen wychodzacych liczac od tego drugiego doladowania?

- miesiac?
- 2 miesiace i 20 dni?
- 3 miesiace i 20 dni?
- czy jeszcze inaczej sobie to wymyslili..?
################Warto ORANGE POP a nie NOWE ORANGE. W Orange POP zawsze są rozmowy po 29 gr., bez martwienia się o wysokość doładowania. Dodatkowo można uruchomić Gadane, czyli na trzy numery, rozmowy po 3 gr., przy koszcie dodatkowym za aktywację tego 6,- zł. Ważność tego jest przez 30 dni. W tej "trójce" mogą być numery z Orange i stacjonarne!! Czyli ogólnie rozmowy tańsze niż na stacjonarnych.
Są jeszcze inne promocje jak POPzone.
TaPik

nowy pop i nowe orange go - jak to jest liczone