nowy portal(ik) motocyklowy

Data: 2009-07-22 14:45:12
Autor: Slawomir O.
nowy portal(ik) motocyklowy
Witam, chciałbym zaprosić wszystkich motocyklistów na portal www.motokraina.pl,
dzięki któremu możesz:

 - poznać historię swojego motoctykla
 - przejrzeć kalendarz i mapę imprez
 - zagrać w grę "Very Easy Rider" ;]
 - dodawać motocykle, imprezy, zdjęcia itp

To tyle marketingowego bełkotu :)
Serwis dopiero wystartował, wszelkie sugestie i uwagi, jak również
propozycje współpracy (wymiana linków itp) mile widziane.

Pozdrawiam
Sławo.

Data: 2009-07-22 23:51:07
Autor: Kuczu
nowy portal(ik) motocyklowy
Slawomir O. pisze:

 - poznać historię swojego motoctykla

Mojego nie ma

 - przejrzeć kalendarz i mapę imprez

Msza to impreza ? Wiedzialem...

--
Kuczu

LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
Harley Davidson FXR-C 666 Edition
www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

Data: 2009-07-23 08:44:08
Autor: Pryzmat
nowy portal(ik) motocyklowy
Kuczu wrote:
 - przejrzeć kalendarz i mapę imprez
Msza to impreza ? Wiedzialem...

A co? Moze nie? Tyle, ze tylko jeden jej uczestnik pije alkohol..... ;)

--
Pryzmat (Jacek)
foto i moto

Data: 2009-07-22 23:57:18
Autor: Laphroaig
nowy portal(ik) motocyklowy
Slawomir O. wrote:

 - zagrać w grę "Very Easy Rider" ;]

Hi,
gra mi sie podobie :)

--
pozdr
Laphroaig

Data: 2009-07-23 00:13:56
Autor: Ditron
nowy portal(ik) motocyklowy
On 22 Lip, 23:45, "Slawomir O." <slawek...@gmail.com> wrote:
Witam, chciałbym zaprosić wszystkich motocyklistów na portalwww.motokraina.pl,

...w "krainie motycykli" podobałoby mi się bardziej, tymbardziej że na
stronie nie ma ni jednego zdjęcia motocyklisty
(sami jeźdźcy bez głowy i ich pojazdy; pomijając zakazane facjaty
użytkowników)
pozdra

Data: 2009-07-23 00:35:58
Autor: TasmaN
nowy portal(ik) motocyklowy

Użytkownik "Slawomir O." <slawek125@gmail.com> napisał w wiadomości news:a1550ad9-ffbf-424c-a487-5d3e2eeb4e53d32g2000yqh.googlegroups.com...
Witam, chciałbym zaprosić wszystkich motocyklistów na portal www.motokraina.pl,

Ciekawie sie zapowiada, fajny pomysl :)

Ale kilka bledow merytorycznych:
Suzuki GSXF 750, ZTCW ma 92 KM a nie 96 (jajko). Produkowany (jesli chodzi o jajko) do 2006 a nie 2002 r.

Nie wiem jak w przypadku innych modeli. Ale warto zweryfikowac te dane :)

--
-- -
TasmaN

Forum GSXF: www.gsxf.pl __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4267 (20090722) __________

Data: 2009-07-22 19:34:29
Autor: Slawomir O.
nowy portal(ik) motocyklowy
On 23 Lip, 00:35, "TasmaN" <tas...@gsxf.pl> wrote:
[...]

Te informacje są tworzone przez użytkowników, każdy kto uważa, że są
nieprawidłowe może je poprawić.
Musze jeszcze nad tym popracować, żeby nie było nadużyć - na razie
jest o tyle bezpiecznie, że aby móc coś zmienić w danych modelu trzeba
wykazać się jakąś aktywnością - dodać motocykl, zdjęcie itp..

Póki co ruchu za dużego nie ma, ale zaczyna się rozwijać. Poza tym, że
powoli przybywa motocykli, dzisiaj ktoś dodał info o "swobodnej"
wycieczce na moto w sobotę w okolicach Jeleniej Gory i Wroclawia, może
nawet się przejadę :D

nowy portal(ik) motocyklowy