Data: 2017-04-20 16:37:15 | |
Autor: J.F. | |
nowy raport | |
Użytkownik "TJ_Blues" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:8a14835c-2844-41f5-8328-c05ea237747f@googlegroups.com...
On Thursday, April 20, 2017 at 7:26:20 AM UTC-4, J.F. wrote: [...] >Idziesz w zlym kierunku. Probujesz dojsc do tego co mysleli >piloci, Nie pozwoli. Tak jak "znajomosc procesu myslenia" pilota z Alp Ale przeciez powodem i tamtej katastrofy bylo zejscie ponizej minimow. Jakby nie zszedl, to by sie nie rozbil :-) Jakby mu tak TAWS sprzac z drazkiem - nie musi mowic, nie tez podciaga :-) >Oni sa juz po drugiej stronie cienia, nigdy sie Mylisz sie. Powodem bylo przekroczenie przepisow bezpieczensta lotu. Mozna i tak. Pewnie nawet trzeba na szkoleniach - niech pilot wie, jak sie naginania koncza. Ja tam jednak jestem ciekaw, czy chcieli zejsc nizej, bo bardzo chcieli wyladowac, czy nie chcieli, ale zeszli, bo ... no wlasnie, dlaczego ? J.F-ku, wczoraj sie rozpisales i wciaz ogarniam Twoje posty:-) Mozemy ustalic pewna plaszczyne porozumienia. Przyznaj, ze TAWS dziala inaczej na znanym lotnisku, a inaczej nad nieznanym. J. |
|