nowy rzut reklam banków

Data: 2009-11-09 19:08:09
Autor: MarekZ
nowy rzut reklam banków
Zauważyłem:
- Paribas Fortis po francusku - jakaś taka pasywna choć jakieś ślady pomysłu w niej widać;
- Multibank z postaciami w tle - dla mnie słabizna;
- Allianz z wanną - też dosyć nijaka, choć ogólny odbiór nie jest zły;
- mBank starsze panie i jeszcze jakaś druga - dla mnie wysoce przeciętne w realizacji, chociaż pomysł był dobry.

Reszty al;bo nie widziałem, albo szkoda w ogóle o nich gadać.

Coś się pojawia jeszcze innego zwracającego uwagę? Jakoś BZWBK nie widzę w stawce, a w ich przypadku zazwyczaj można liczyć na coś interesującego.

Data: 2009-11-09 21:24:06
Autor: Gniewko
nowy rzut reklam banków
W dniu 2009-11-09 19:08, *MarekZ* napisał(a) co następuje:

Zauważyłem:
- Paribas Fortis po francusku - jakaś taka pasywna choć jakieś ślady pomysłu w niej widać;

Zauważalna ale bez polotu

- Multibank z postaciami w tle - dla mnie słabizna;
- Allianz z wanną - też dosyć nijaka, choć ogólny odbiór nie jest zły;

Nie widziałem. Chybaza mało telewizji oglądam albo się skutecznie przełączam w trakcie bloków reklamowych.

- mBank starsze panie i jeszcze jakaś druga - dla mnie wysoce przeciętne w realizacji, chociaż pomysł był dobry.

Babcie bardzo mi się podobają, ta druga z sejfem już nie jest taka fajna. Ale myślę że to najbardziej zapamiętywana reklama banku w tej chwili. Agencja reklamowa będzie mogła się pewne chwalić tym projektem.

Coś się pojawia jeszcze innego zwracającego uwagę? Jakoś BZWBK nie widzę w stawce, a w ich przypadku zazwyczaj można liczyć na coś interesującego.

ING na Wall Street wychodzi mi już bokiem, podobnie jak BOŚ ze swoimi 8% do 3.000,00 PLN. Ale najbardziej wpieniają mnie reklamy Polbanku. Ta z elastycznymi ratami kredytu mieszkaniowego wywołuje u mnie niekontrolowany ruch ręki w stronę pilota.

--
*Gniewomir*
Czy nie lepiej byłoby zamiast tępić zło, szerzyć dobro?

Data: 2009-11-09 21:39:17
Autor: MarekZ
nowy rzut reklam banków
Użytkownik "Gniewko" <spamerfucker@spamtrap.com> napisał w wiadomości grup

Babcie bardzo mi się podobają, ta druga z sejfem już nie jest taka fajna. Ale myślę że to najbardziej zapamiętywana reklama banku w tej chwili. Agencja reklamowa będzie mogła się pewne chwalić tym projektem.

Pomysł z babciami ekstra, choć są trochę za mało stare. Ale pomysł świetny. Natomiast uważam, że za to sikające coś z monitora powinni kogoś ukrzyżować.

ING na Wall Street wychodzi mi już bokiem, podobnie jak BOŚ ze swoimi 8% do

Oj tak, ING tym razem tragiczny. BOŚ po prostu nieumiejętny. Polbanku w ogóle nie kojarzę.

Data: 2009-11-09 22:11:47
Autor: Valdi
nowy rzut reklam banków
"MarekZ" news:hd9lf8$4qk$1srv.cyf-kr.edu.pl

ulala dużo tych reklam ;)

Data: 2009-11-09 22:19:01
Autor: ikarek
nowy rzut reklam banków
Świta mi reklama radiowa jakiegoś banku, która leci mniej więcej tak:
Gosia przejrzała się w chipsach, napuściła wody do chipsów, wytarła
się chipsami...

A chodzi o to, że rata kredytu w tym banku kosztuje tyle, co paczka
chipsów, a za ów kredyt można wyremontować łazienkę i dlatego te
chipsy... PO PROSTU KOSZMAR! Ten kto to wymyślił powinien
mieć dożywotni zakaz pracy w reklamie :)

Data: 2009-11-09 22:58:28
Autor: Valdi
nowy rzut reklam banków
"J_K_K" news:hda1iq$76o$1aioe.org

> - Allianz z wanną - też dosyć nijaka, choć ogólny odbiór nie jest zły;

http://wyborcza.biz/biznes/1,101562,7233053,Naga_Patrycja_kusi_ROR_em_w_Allianz_Banku.html

W tej reklamie jest tylko pani Patrycja fajna - reszta w moim odczuciu to
nic ciekawego :)

Data: 2009-11-10 00:04:13
Autor: MarekZ
nowy rzut reklam banków
Użytkownik "Valdi" <Valdi@valdi.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:hda2kn$lvn$1@news.interia.pl...

W tej reklamie jest tylko pani Patrycja fajna - reszta w moim odczuciu to
nic ciekawego :)

Reklama jako całość najlepsza w rozważanej stawce chyba.

Data: 2009-11-10 00:06:20
Autor: krzysztofsf
nowy rzut reklam banków
Valdi pisze:
[...]

A i ona, prawde mowiac taka sobie.

Odsylam do Rewizora, Gogola :)

Data: 2009-11-10 08:48:01
Autor: Valdi
nowy rzut reklam banków
"krzysztofsf" news:hda79i$vr6$2news.onet.pl

> W tej reklamie jest tylko pani Patrycja fajna

A i ona, prawde mowiac taka sobie.
Odsylam do Rewizora, Gogola :)

O gustach się nie dyskutuje :)

Data: 2009-11-10 02:55:59
Autor: Krzysiek
nowy rzut reklam banków
On 9 Lis, 22:58, "Valdi" <Va...@valdi.pl> wrote:

W tej reklamie jest tylko pani Patrycja fajna - reszta w moim odczuciu to
nic ciekawego :)
To już bank też nie mają nic ciekawego  w ofercie więc muszą stosować
zasadę
jak nie masz pomysłu to pokaż kobietę?

Data: 2009-11-10 12:41:48
Autor: Valdi
nowy rzut reklam banków
"Krzysiek"

To już bank też nie mają nic ciekawego  w ofercie więc muszą stosować
zasadę jak nie masz pomysłu to pokaż kobietę?

No to wychodzi. IMHO ofera allianz to nic rewelacyjnego... ot po prostu
spóźnili się z wejściem na rynek o dobre kilka lat.

Data: 2009-11-10 01:55:58
Autor: Robert
nowy rzut reklam banków
On 9 Lis, 19:08, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Coś się pojawia jeszcze innego zwracającego uwagę? Jakoś BZWBK nie widzę w
stawce, a w ich przypadku zazwyczaj można liczyć na coś interesującego.

jest jeszcze reklama z nowym wizerunkiem BPH z gadatliwym
taksówkarzem.
przy pierwszym podejściu nie wytrzymałem do końca, bo tacy taksówkarze
od razu podnoszą mi ciśnienie :)

Data: 2009-11-11 22:28:20
Autor: Sławomir Szyszło
nowy rzut reklam banków
Dnia 2009-11-10 10:55, Użytkownik Robert napisał:

jest jeszcze reklama z nowym wizerunkiem BPH z gadatliwym
taksówkarzem.
przy pierwszym podejściu nie wytrzymałem do końca, bo tacy taksówkarze
od razu podnoszą mi ciśnienie :)

Ten taksówkarz to chyba jeździ hobbystycznie, a nie zarobkowo - zwróćcie uwagę na jego samochód.
A skoro prezes dowiaduje się tak oczywistych rzeczy od taksówkarza, to chyba trzeba go zwolnić za to, że wcześniej tego nie wiedział?

--
Sławomir Szyszło
Primus inter FAQires & Grand Inquisitor no.0 of pl.comp.bazy-danych

Data: 2009-11-21 23:35:28
Autor: Tomasz Opalski
nowy rzut reklam banków
Sławomir Szyszło <slaszysz@CIACHTO.list.pl> napisał(a):
A skoro prezes dowiaduje się tak oczywistych rzeczy od taksówkarza, to chyba trzeba go zwolnić za to, że wcześniej tego nie wiedział?

Mi w tej reklamie podnosi ciśnienie świadomość, że takie młotki jak ten manager z reklamy rzeczywiście funkcjonują w biznesie. Jeśli BPH się przy okazji chwali swoją klasową kadrą menedżerską, "doradcami" i dogłębną analizą rynku, to tylko powinszować :^|

Data: 2009-11-21 21:37:12
Autor: MarekZ
nowy rzut reklam banków
Reklama ubezpieczeń w mBanku z drwalami - godna uwagi, jak dla mnie przebija niezłe babcie i słabiutkie "matce nie ufasz".

nowy rzut reklam banków