nowy rzut reklam banków

Data: 2009-11-10 01:55:58
Autor: Robert
nowy rzut reklam banków
On 9 Lis, 19:08, "MarekZ" <b...@adresu.w.pl> wrote:

Coś się pojawia jeszcze innego zwracającego uwagę? Jakoś BZWBK nie widzę w
stawce, a w ich przypadku zazwyczaj można liczyć na coś interesującego.

jest jeszcze reklama z nowym wizerunkiem BPH z gadatliwym
taksówkarzem.
przy pierwszym podejściu nie wytrzymałem do końca, bo tacy taksówkarze
od razu podnoszą mi ciśnienie :)

Data: 2009-11-11 22:28:20
Autor: Sławomir Szyszło
nowy rzut reklam banków
Dnia 2009-11-10 10:55, Użytkownik Robert napisał:

jest jeszcze reklama z nowym wizerunkiem BPH z gadatliwym
taksówkarzem.
przy pierwszym podejściu nie wytrzymałem do końca, bo tacy taksówkarze
od razu podnoszą mi ciśnienie :)

Ten taksówkarz to chyba jeździ hobbystycznie, a nie zarobkowo - zwróćcie uwagę na jego samochód.
A skoro prezes dowiaduje się tak oczywistych rzeczy od taksówkarza, to chyba trzeba go zwolnić za to, że wcześniej tego nie wiedział?

--
Sławomir Szyszło
Primus inter FAQires & Grand Inquisitor no.0 of pl.comp.bazy-danych

Data: 2009-11-21 23:35:28
Autor: Tomasz Opalski
nowy rzut reklam banków
Sławomir Szyszło <slaszysz@CIACHTO.list.pl> napisał(a):
A skoro prezes dowiaduje się tak oczywistych rzeczy od taksówkarza, to chyba trzeba go zwolnić za to, że wcześniej tego nie wiedział?

Mi w tej reklamie podnosi ciśnienie świadomość, że takie młotki jak ten manager z reklamy rzeczywiście funkcjonują w biznesie. Jeśli BPH się przy okazji chwali swoją klasową kadrą menedżerską, "doradcami" i dogłębną analizą rynku, to tylko powinszować :^|

--

nowy rzut reklam banków