nowy samochód

Data: 2012-06-04 11:06:29
Autor: Myjk
nowy samochód
Sun, 3 Jun 2012 23:26:12 +0200, A5tu5
Szukam czegoś podobnego, powiedzmy do 120tyś brutto, nowego, co by podobnie płynęło po naszych drogach i...

Jak ma płynąć, to chyba tylko Citroen.

było japończykiem... czy jest szansa znaleźć jakiegoś japończyka o podobnych wrażeniach jezdnych?

Lexus, ale to nie ten przedział cenowy, bo kanapy się zaczynają od 200k zł.

najchętniej w deaslu...

Nie lepiej po polsku napisać "z silnikiem diesla"? :P

co byście polecili?

C5 :P

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-06-04 11:54:34
Autor: A5tu5
nowy samochód

Nie lepiej po polsku napisać "z silnikiem diesla"? :P

No tak... dizla ;)

C5 :P

francuzy mnie nie interesują, chociaż miło wspominam moje pierwsze auto... BX ;)

--
A5tu5

Data: 2012-06-04 13:28:57
Autor: Myjk
nowy samochód
Mon, 4 Jun 2012 11:54:34 +0200, A5tu5
francuzy mnie nie interesujÄ…

Z powodu gdyż? Ja się będę własnie rozglądać za salonowym C5. Miałem okazję przejechać się dobrze wyposażoną wersją (z fotelami ergonomicznymi), szczerze mówiąc żal wysiadać z tego auta. Avensis to przy tym aucie zwyczajna taczka na kołach owiniętych szlauchem.

--
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

Data: 2012-06-04 13:51:56
Autor: Marek P.
nowy samochód

U¿ytkownik "Myjk" <myjkel@nospam.op.pl> napisa³ w wiadomo¶ci news:h6u09qlu7qqq.dlgmyjk.org...
Mon, 4 Jun 2012 11:54:34 +0200, A5tu5

francuzy mnie nie interesuj±

Z powodu gdy¿?

A5tu5 wydaje w³asn± kasê i takie ma widzimisie. Kolega prosil o alternatywê wsród japoñców a nie o przekonanie go do Citroena.
Ja te¿ akurat mam bardzo dobre do¶wiadczenia z japoñcami i jedynie dobre z francuzami i dlatego wolê na wszelki wypdaek nie kusic losu.
W temacie w±tku jak dorzucisz albo wy³apiesz promocjê to polecam Legacy. Dla mnie specyficznie komfortowe a na pewno przyjemnie w prowadzeniu.

Data: 2012-06-04 14:19:52
Autor: A5tu5
nowy samochód
Wiesz, może nie jest to argument, ale w rodzinie od lat jeździmy różnymi samochodami, głównie japończykami, może to przyzwyczajenie, może fanaberia...
ale mamy swoje obserwacje i wnioski. Wiem, czego spodziewać się po japońskim samochodzie, natomiast nie wiem czego spodziewać się po francuzach,a na pewno nie chciałbym sprawdzać tego za takie pieniądze (moje pieniądze) ;)
Ale dziękuję za sugestię...

--
A5tu5

Data: 2012-06-04 21:05:05
Autor: Myjk
nowy samochód
Mon, 4 Jun 2012 14:19:52 +0200, A5tu5
[...]

Ze statystyk nie wynika, aby francuzy były szczególnie bardziej awaryjne od
japońców. Aczkolwiek oczywiście miękkie zawieszenie (a tym bardziej hydro)
zawsze będzie bardziej kłopotliwe i będzie wymagać częstszych wizyt w
serwisie i co za tym idzie większych nakładów pieniężnych żeby pracowało
jak należy. Ale z tego co się orientowałem nie dryluje tak drastycznie
kieszeni, zwłaszcza że chcesz nowe auto.

Ale dziękuję za sugestię...

:)

--
Pozdor Myjk
http://xcarlink.pl - zmieniarka *MP3*

Data: 2012-06-04 21:11:39
Autor: BAREK
nowy samochód
W dniu 2012-06-04 14:19, A5tu5 pisze:
[...]
(moje pieniÄ…dze) ;)
Ale dziękuję za sugestię...

Tyle tylko, że Japończyków to nie masz zbyt wiele do wyboru;
-Subaru,
-Mazda,
-chyba Lexus i Infiniti, no ale to troszkę na wyższej półce leży ;-)
-i to chyba już koniec.....
:-)

Data: 2012-06-05 08:04:18
Autor: Myjk
nowy samochód
Mon, 04 Jun 2012 21:11:39 +0200, BAREK
Ale dziękuję za sugestię...
Tyle tylko, że Japończyków to nie masz zbyt wiele do wyboru;
-Subaru,
-Mazda,

Te marki nie spełniają postawionych wymagań. Mazda się świetnie prowadzi,
ale nie ma komfortowego zawieszenia -- żaden obecnie sprzedawany model. W
końcu Mazda kończy się na segmencie w miarę średniego D (ze swoją M6).
Jedynym kanapowozem były amerykańskie wersje Millenia czyli europejskie
Xedos9, i to już własnie z segmentu E -- ale od blisko 10 lat nie są
produkowane i nie zanosi siÄ™ na zmiany. Tymbardziej cenowo nie uda siÄ™
zmieścić w tej kwocie. Jak nic, tylko Citroen C5. :P

-chyba Lexus i Infiniti, no ale to troszkę na wyższej półce leży ;-)

Tak jak pisałem, dobre (znaczy komfortowe) zawieszenia zaczynają się
powyżej 200k zł a w Infinity to jeszcze deko wyżej. --
Pozdor Myjk
http://rejestratory-trasy.pl

nowy samochód