Data: 2010-07-21 08:53:22 | |
Autor: bratPit[pr] | |
nowy samochód i odrapane drzwi - jak najlepiej naprawic? | |
Jest sobie nowy samochod z salonu (roczny), klasy średniej, ubezpieczony w pakiecie. Z winy kierowcy nastepuje zadrapanie drzwi o beton - w wyniku jest wgniecenie i zdarcie lakieru jeżeli się to kwalifikuje to można tak zrobić, 2. Nowe drzwi z fabryki od razu w kolorze auta (czy jest taka mozliwosc) nie ma i dobrze, przypuszczalnie i tak odcień by się różnił (nie piszesz jakie to auto, czasem ten sam model robiony jest w różnych fabrykach, lakier z różnych serii minimalnie może się różnić co będzie widać), 3. Nowe drzwi surowe + lakierowanie i cieniowanie jak pkt 1 - zależy od ubezpieczyciela 4. Znalezienie używanych drzwi na allegro w tym samym kolorze, zamiana drzwi, przezbrojenie osprzętu? niby też można, ale na własny koszt, poza tym jak pkt 2, Samochodem zamierzam jeszcze jezdzić do 8 lat, więc nie chciałbym mieć problemów ze zmianą odcienia malowanych niefabrycznie drzwi, odpadaniem szpachli etc. jeżeli będzie to zrobione dobrze to nie będzie problemów, Która opcja waszym zdaniem najlepsza? A moze znacie inne opcje? sytuacja jest skomplikowana, na auto masz gwarancję na blachę więc pod tym względem dobrze byłoby to zrobić w ASO...ale często ASO ma własne lakiernie i pożal się Boże blacharzy/lakierników (słabo płacą, zatrudniają uczniów, praktykantów), może się okazać, że naprawa w ASO będzie zrobiona z zachowaniem gwarancji ale ...beznadziejnie jakościowo -wpyłki, różnice w odcieniach itd. można też znaleźć dobrego lakiernika, skorzystać z ubezpieczenia, dobrze to naprawić i jeździć, nie wiem czy straci się gwarancję na element czy na całą blachę ? brat |
|