nowy sklep i Zeagle N2ition

Data: 2010-03-10 11:31:57
Autor: tommi2001
nowy sklep i Zeagle N2ition
Należę do tych osób, które nie tylko lobią wieszać psy jeżeli coś jest złe ale i potrafią pochwalić jak coś jest dobre ;) I tak, wczoraj miałem okazję odwiedzić nowy sklep nurkowy na Bemowie z Divemanii. Musze przyznać, że robi wrażenie i widać, że kryzys faktycznie nie dotknął nurkowania skoro tak fajnie się to wszystko rozwija. Najbardziej podobało mi się to, że mają tam dużo sprzętu, komputerów, automatów, które mogłem sobie w końcu zobaczyć live.

No ale do rzeczy - mają tam komputer Zeagle N2ition, który bardzo mnie zaciekawił. I tutaj pytanie - czy ktoś może używa tego komputera ? Jak się on sprawuje w praktyce ? Pobawiłem się nim "na sucho" i muszę przyznać, że bardzo fajnie się go obsługuje. Chodzi o to, że jak porównałem sobie parametry to jest on "na moje" odpowiednikiem Sunto Air, ale sporo tańszym. Tak więc gdzie jest haczyk ? Czy ma ktoś z nim jakieś doświadczenie ?

tomek

--

nowy sklep i Zeagle N2ition