nowy ślad w sprawie katastrofy

Data: 2010-04-16 14:47:58
Autor: Jan Werbiński
nowy ślad w sprawie katastrofy
Użytkownik "vave" <vavenss@wp.pl> napisał w wiadomoœci news:hq9gr3$brr$1news.onet.pl...
Czy to możliwe?

Cytuję za GW:

Rozmówca agencji powiedział, że błąd kapitana samolotu miał polegać na tym, że nie wziął pod uwagę właściwości maszyny rosyjskiej, która traci wysokość szybciej niż inne odrzutowce. Bowiem Tu-154, lecąc z małą szybkością, opada, kiedy pilot próbuje wyrównać kurs maszyny.

Miałem to samo przesiadajšc się z samochodu na rower. Nie wzišłem pod uwagę, że rower jedzie wolniej od samochodów. Życie jest pełne niespodzianek.

Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

nowy ślad w sprawie katastrofy