[OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania firm na 115zł

Data: 2012-01-30 12:11:43
Autor: zlotowinfo
[OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania firm na 115zł
firemka z warszawy o nazwie:
Krajowy Rejestr Pracowników i Pracodawców
ul. Złotwa 59, 00-120 Warszawa

znalazła sobie metodę naciągania
ładnym pisemkiem ustawy, blablabla, zapłać 115zł
http://panel.comze.com/naciaganiefirm.jpg

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-01-30 12:19:48
Autor: anCZka
[OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania firm na 115zł
znalazła sobie metodę naciągania

 A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu kazdy pracownik-pracodawca mnie znajdzie

Ania

Data: 2012-01-30 08:53:23
Autor: witek
On 1/30/2012 5:19 AM, anCZka wrote:
znalazła sobie metodę naciągania

  A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu kazdy
pracownik-pracodawca mnie znajdzie

ty chyba idiotka jestes.

Data: 2012-01-30 15:21:18
Autor: Olgierd
On Mon, 30 Jan 2012 08:53:23 -0600, witek wrote:

  A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu
  kazdy
pracownik-pracodawca mnie znajdzie

ty chyba idiotka jestes.

To kolina, tyle, że teraz inblanko piszący...

--
pozdrawiam, Olgierd
http://olgierd.rudak.org

Data: 2012-02-01 15:24:41
Autor: Tomaszek
W dniu 2012-01-30 16:21, Olgierd pisze:
To kolina, tyle, że teraz inblanko piszący...
Dlaczego in-blanco?
To jest zawsze takie samo:

Data: 2012-01-30 12:51:15
Autor: RadoslawF
Dnia 2012-01-30 12:19, Użytkownik anCZka napisał:
znalazła sobie metodę naciągania

 A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu kazdy pracownik-pracodawca mnie znajdzie

Naiwność ludzka nie zna granic.

Pozdrawiam

Data: 2012-02-03 09:20:54
Autor: Artur M. Piwko
[OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania firm na 115zł
In the darkest hour on Mon, 30 Jan 2012 12:51:15 +0100,
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> screamed:
znalazła sobie metodę naciągania

 A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu kazdy pracownik-pracodawca mnie znajdzie

Naiwność ludzka nie zna granic.

(Prawdopodobnie, bo mam wycięte) to kOlina.

--
[ Artur M. Piwko : Pipen : AMP29-RIPE : RLU:100918 : From == Trap! : SIG:234B ]
[ 09:20:35 user up 13067 days, 21:15,  1 user, load average: 0.86, 0.04, 0.40 ]

       The best cure for an active sex life is several years of marriage.

Data: 2012-02-03 17:51:28
Autor: RZEGNA
[OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania firm na 115zł
(Prawdopodobnie, bo mam wycięte) to kOlina.

nie sądze. Po sprawdzeniu to nie ona

RZ

Data: 2012-02-03 22:15:54
Autor: Animka
[OSTRZE�ENIE] nowy spos�b naci�g ania firm na 115z�
W dniu 2012-02-03 17:51, RZEGNA pisze:
(Prawdopodobnie, bo mam wyci�te) to kOlina.

nie s�dze. Po sprawdzeniu to nie ona

Rzygowino, tak ślepy jesteś, ze nie widzisz swojego szczególnego znaku?

--
animka

Data: 2012-01-30 12:55:26
Autor: wiatrak

Użytkownik "anCZka" <Anna_Carska@ovio.pl> napisał w wiadomości news:jg5ucm$jnp$1inews.gazeta.pl...
>znalazła sobie metodę naciągania

A JA zapłaciłam bp jest warto (jestem krawiectwo-usługi). Gzięki temu kazdy
pracownik-pracodawca mnie znajdzie

I właśnie bazują na naiwnych.

Data: 2012-01-30 12:56:36
Autor: Mariano Italiano
[OSTRZE�ENIE] nowy spos�b naci�g ania firm na 115z�
W dniu 2012-01-30 12:19, anCZka pisze:
znalaz�a sobie metod� naci�gania

  A JA zapďż˝aciďż˝am bp jest warto (jestem krawiectwo-usďż˝ugi). Gziďż˝ki temu kazdy
pracownik-pracodawca mnie znajdzie

Ania

Jaaaasne.
Na http://krpip.com/ to sobie można szukać i szukać.
Dodatkowo - "domena na sprzedaĹź"...

--
Mariano

Data: 2012-01-30 14:17:29
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.01.2012 12:11, zlotowinfo pisze:
[...]

Podobny numer wycina "yellow pages polska" - przysłali fakturę za
zamówioną rzekomo usługę. A jak dostali maila z pytaniem, kto (z
nazwiska) zamawiał dla firmy tę usługę, to zaraz było "ojej,
przepraszamy, pomyłka".

Data: 2012-01-30 22:42:15
Autor: Robert Tomasik
Użytkownik "Andrzej Lawa" <alawa_news@lechistan.SPAM_PRECZ.com> napisał w wiadomości news:4f269869$1news.home.net.pl...
[...]

Mało podobne, bo w tym wypadku osoba zakładająca firme może odnieść mylne wrażenie, że to obiowiązek jakiś jest.

Data: 2012-01-30 13:56:40
Autor: Marcin
nowy sposób naciągania firm na 115zł
jeszcze inny spamer dla naiwnych to anonser - przykładowy email
(niezamówiony):
===========================

Data: 2012-01-31 08:11:16
Autor: Andrzej Lawa
W dniu 30.01.2012 22:42, Robert Tomasik pisze:

[...]

A tu, że ktoś zamówił - podobna technika.

Data: 2012-01-31 10:35:09
Autor: zlotowinfo
Użytkownik "zlotowinfo" <usuntousun@go2.pl> napisał w wiadomości news:jg5tte$ic9$1inews.gazeta.pl...
[...]

w związku z tak sprecyzowaną formą pisma
oraz ostrzeżeniem w urzędzie miasta
sprawa została zgłoszona na policji
jako próba wyłudzenia

http://glosuj.zasms.pl/?glosowania/voip/najgorszy_operator/

Data: 2012-01-31 10:59:24
Autor: spp
W dniu 2012-01-31 10:35, zlotowinfo pisze:

Krajowy Rejestr Pracowników i Pracodawców

Typowy 'Pobieraczek'. :)

--
spp

Data: 2012-01-31 12:30:50
Autor: anCZka
[OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania firm na 115zł
Typowy 'Pobieraczek'. :)

ja z koleżankami używamy Pobieraczka i uważamy że jest wart swojej ceny!

Ania

Data: 2012-02-04 19:31:58
Autor: _ąćęłńśźż.
[OSTRZEŻENIE] nowy sposób naciągania userów na kolinę
Moi koledzy używają dawaczek i też uważają, że są warte swojej ceny!

-- -- -