nowy świadek w sprawie Smoleńska

Data: 2010-07-19 04:52:57
Autor: ab.666
nowy świadek w sprawie Smoleńska
PIS właśnie ogłosił, że nie tylko Putina trza przesłuchac w sprawie
katastrofy, gdzie kaczka zdechła; ale trzeba też przesłuchać Boga, bo ta
mgła zesłana nad Smoleńsk, to wybitnie podejrzana sprawa.... znana z
historii por. Sodoma i Gomora, gdzie Bóg też przypieprzył i to nieźle....

Ziobro już szykuje siepaczy, by ukrzyżować Boga za tę mgłę....za Kaczkę, za
Polskę, za Kościół i za Jana Pawła II. A nawet tez za Jana Pawła III i Jana
Pawła IV.....

To straszne.... Tusk, Putin, Merkel i sam Pan Bóg wszyscy zorganizowali
zamach na prawdziwego Polaka-Katolika pseudo "KwaKwa".
Jarosław powiedział: "Nawet Bóg nie przekona mnie, że białe jest białe,
czarne czarne, a mgła jest mgłą".

(informację podaję za Radio "Futura FFF")

ab.

Data: 2010-07-19 08:04:38
Autor: mkarwan

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4c43bdf4$0$2604$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Kogo Pan ma na myśli pisząc "kaczka zdechła"?

Data: 2010-07-19 11:31:57
Autor: ab.666

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message

Kogo Pan ma na myśli pisząc "kaczka zdechła"?

Kaczkę krzyzówkę, która siedziała na drzewie gdy tupolew w nie trafił panie
seksisto.

ab.
PS. Doucz się języka polskiego mkarwan, bo o kaczce mówimy "co masz na
mysli" a nie "kogo masz na mysli"; po żydowsku pewnie piszesz poprawnie?

Data: 2010-07-19 11:42:44
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4c441b79$0$17099$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Jeśli jesteś takim purystą językowym, to wiedz wielce uczony człowieku, że nie ma języka żydowskiego, jako takiego.

Data: 2010-07-19 17:00:57
Autor: ab.666

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message

Jeśli jesteś takim purystą językowym, to wiedz wielce uczony człowieku, że
nie ma języka żydowskiego, jako takiego.

Myślisz, że Karwan o tym wie?
Wiesz.... by rozmawiać z głupkiem, muszę zniżyć się do jego poziomu.... bo
inaczej nie pokuma.

ab.

Data: 2010-07-19 17:12:47
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4c446892$0$2606$65785112news.neostrada.pl...

[...]

No cóż. Nie musisz się do niczego zniżać. Jesteś na właściwym poziomie. I zawsze byłeś.

Data: 2010-07-19 17:26:10
Autor: ab.666
nowy świadek w sprawie Smoleńska

"Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> wrote in message

byłeś.

A czemu to naśladujesz Żyda-Karwana w seksizmie?

ab.

Data: 2010-07-19 17:28:40
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c441e1c$1news.home.net.pl...

[...]

Tak jak nie ma narodu żydowskiego.
Podobnie nie ma narodu amerykańskiego i języka amerykańskiego.

bolek

Data: 2010-07-19 17:34:59
Autor: u2
W dniu 2010-07-19 17:28, bolek pisze:
Jeśli jesteś takim purystą językowym, to wiedz wielce uczony człowieku, że > nie ma języka żydowskiego, jako takiego.
Tak jak nie ma narodu żydowskiego.
Podobnie nie ma narodu amerykańskiego i języka amerykańskiego.

Amerykańskiego języka nie ma, podobnie jak nie ma języka żydowskiego,
Ale, choć narodu amerykańskiego nie ma, to jednak naród żydowski jest :

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBydzi

Data: 2010-07-19 18:10:10
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c4470a6$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

Amerykańskiego języka nie ma, podobnie jak nie ma języka żydowskiego,
Ale, choć narodu amerykańskiego nie ma, to jednak naród żydowski jest :

W takiej wikipedii można wszystko napisać.
Zależy kto płaci.

bolek

Data: 2010-07-19 18:11:52
Autor: u2
W dniu 2010-07-19 18:10, bolek pisze:

W takiej wikipedii można wszystko napisać.
Zależy kto płaci.

Nikt nie płaci, ale nie wszystkie wpisy przechodzą.

Data: 2010-07-19 18:22:55
Autor: bolek

Użytkownik "u2" <u_2@o2.pl> napisał w wiadomości news:4c44794b$0$17085$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-07-19 18:10, bolek pisze:

W takiej wikipedii można wszystko napisać.
Zależy kto płaci.

Nikt nie płaci, ale nie wszystkie wpisy przechodzą.

Czyli ktoś decyduje co wpisać.

Data: 2010-07-19 18:27:35
Autor: u2
W dniu 2010-07-19 18:22, bolek pisze:
[...]

Zasady redagowania Wikipedii są ogólnie znane.

Data: 2010-07-19 18:23:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c4478e6$0$19183$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

http://pl.wikipedia.org/wiki/%C5%BBydzi

W takiej wikipedii można wszystko napisać.

No to zapytaj księdza. On jest krynicą mądrości.

Data: 2010-07-19 18:45:00
Autor: bolek

Użytkownik "Bogdan Idzikowski" <bogdanid@sz.home.pl> napisał w wiadomości news:4c447bfcnews.home.net.pl...

> [...]

W takiej wikipedii można wszystko napisać.
Zależy kto płaci.

No to zapytaj księdza. On jest krynicą mądrości.
Zwłaszcza jak dostanie co łaska.

Data: 2010-07-19 19:00:14
Autor: Bogdan Idzikowski

Użytkownik "bolek" <bolek@neostrada.pl> napisał w wiadomości news:4c448110$0$17085$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

W takiej wikipedii można wszystko napisać.
Zależy kto płaci.

No to zapytaj księdza. On jest krynicą mądrości.

Ale nie mniej niż...

Data: 2010-07-19 11:54:26
Autor: mkarwan
[...]

Acha, czyli tchórzliwie schowałeś ogon pod siebie.

Data: 2010-07-19 16:59:48
Autor: ab.666

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości

schowałeś

A ty Żydzie nadal jesteś po zydowsku seksistą Karwan?

ab.

Data: 2010-07-19 17:56:22
Autor: mkarwan

Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości news:4c44684d$0$17083$65785112news.neostrada.pl...

"mkarwan" <mkarwan@poczta.onet.pl> wrote in message
Użytkownik "ab.666" <to@nie.adres> napisał w wiadomości

schowałeś

A ty Żydzie nadal jesteś po zydowsku seksistą Karwan?

Oooo, nie wiedziałem, ze jesteś antysemitą.
Rozczaruję cię, nie jestem Żydem, żydem tez nie.

Data: 2010-07-20 03:49:00
Autor: ab.666

Oooo, nie wiedziałem, ze jesteś ___antysemitą___.
Rozczaruję cię, nie jestem Żydem, żydem tez nie.

Ale seksistą Karwan jestes.... i do tego jesteś Karwan głupkiem skoro,
jeszcze nie wiesz o co mi chodzi?
Prawda? Głupku Karwanie?

ab.

nowy świadek w sprawie Smoleńska