nowy system w bzwbk

Data: 2009-10-07 15:18:08
Autor: wspolna-flaszka.pl
nowy system w bzwbk
Hej!
Kiedy zostanie wdrożony nowy system bzw bk, nie chce mi sie codziennie sprawdzać,
a na stronie nie znalazłem takiej informacji, czy ktos wie?

P.

--
Program DUMPINGOWIEC(.pl) to mały kombajn. Za pomocą tylko jednego banalnie prostego
w obsłudze programu możesz prowadzić księgowość, magazyn, wystawiać faktury i rachunki,

Data: 2009-10-07 13:46:35
Autor: mierzvoj
nowy system w bzwbk
"wspolna-flaszka.pl" <przemyslaw.rokicki@gazeta.pl> wrote in news:hai4f8$39b$1inews.gazeta.pl:

Hej!
Kiedy zostanie wdrożony nowy system bzw bk, nie chce mi sie codziennie sprawdzać,
a na stronie nie znalazłem takiej informacji, czy ktos wie?

P.

hej wlasnie dzisiaj pozdro

Data: 2009-10-07 18:15:19
Autor: Chandler
nowy system w bzwbk

Nowy system jest już dostępny pod adresem: https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

--
Chandler

Data: 2009-10-07 10:27:35
Autor: Antlis
nowy system w bzwbk
On 7 Paź, 18:15, "Chandler" <chand...@chandler.pl> wrote:

> hej wlasnie dzisiaj pozdro

Nowy system jest już dostępny pod adresem:https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

--
Chandler

już jest

Data: 2009-10-07 19:58:07
Autor: Marcin Wasilewski
Żenada (było: Re: nowy system w bzwbk)
Użytkownik "Chandler" <chandler@chandler.pl> napisał w wiadomości news:haiesj$e19$1inews.gazeta.pl...

Nowy system jest już dostępny pod adresem: https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

Jak dla mnie porażka - nic nie naprawili, sporo rzeczy zepsuli.

Np. nadal można dokonywać operacji tylko pomiędzy pierwszymi ośmioma rachunkami z listy.
W starym systemie można było od razu zobaczyć datę ostatniej operacji (co jest ważne np. przy kontach oszczędnościowych), teraz trzeba wchodzić w szczegóły rachunku.
Nadal brak jakiegokolwiek wpływu na limity kart. Czyli bank ma jednym słowem w dupie bezpieczeństwo klienta.

Podsumowując: DNO

    Po cholerę te zabawy i ściemy z bankiem pomysłów, jak bank nie jest w stanie poprawić najprostszych błędów? Ot. choćby brak możliwości dokonania jakiejkolwiek operacji na 9-tym i kolejnym rachunku z listy rachunków.

Data: 2009-10-07 19:12:15
Autor: jk
Marcin Wasilewski <jakis@adres.pewnie.je.st> napisał(a):
    Po cholerę te zabawy i ściemy z bankiem pomysłów, jak bank nie jest w stanie poprawić najprostszych błędów? Ot. choćby brak możliwości dokonania jakiejkolwiek operacji na 9-tym i kolejnym rachunku z listy rachunków.

To naprawili parę tygodni temu. W necie może być widoczne i możesz korzystać z maksymalnie 300 rachunków. Było na grupie.
Jeśli nadal tego nie możesz zrobić, idź do oddziału. --

Data: 2009-10-08 00:26:32
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik " jk" <jk.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:haip6f$q6a$1inews.gazeta.pl...

To naprawili parę tygodni temu. W necie może być widoczne i możesz
korzystać z  maksymalnie 300 rachunków. Było na grupie.
Jeśli nadal tego nie możesz zrobić, idź do oddziału.

    A co mi to da, że pójdę do oddziału? Ja w BZWBK24 widzę wszystkie moje rachunki, powiem więcej - zakładałem je przez internet, a nie w oddziale. Pech polega na tym, że po wybraniu np. przelewu "na rachunek własny" mam do wyboru tylko pierwszych osiem.

    Może jeszcze powiesz, że jak pójdę do oddziału to mogę sobie limity dzienne na kartach zmienić? Pewnie, że mogę, ale chyba nie na tym polega bankowość elektroniczna, aby z każdą pierdołą do oddziału latać?

Data: 2009-10-08 16:40:06
Autor: jk
> [...]

    A co mi to da, że pójdę do oddziału? Ja w BZWBK24 widzę wszystkie moje rachunki, powiem więcej - zakładałem je przez internet, a nie w oddziale. Pech polega na tym, że po wybraniu np. przelewu "na rachunek własny" mam do wyboru tylko pierwszych osiem.

Podaje ci rozwiązanie, którego wcześniej nie było, a ty dalej swoje. Możliwość aktywnego używania 10 i kolejnego rachunku jest od kilku tygodni.
Jeśli dalej nie chcesz z nich korzystać, to nigdzie nie idź. Siedź przed kompem i dalej narzekaj.

Data: 2009-10-07 20:39:04
Autor: Chandler
Żenada (było: Re: nowy system w bzwbk)
(...)
   Po cholerę te zabawy i ściemy z bankiem pomysłów, jak bank nie jest w stanie poprawić najprostszych błędów? Ot. choćby brak możliwości dokonania jakiejkolwiek operacji na 9-tym i kolejnym rachunku z listy rachunków.
Tak z ciekawości zgłosiłeś te błędy ?

--
Chandler

Data: 2009-10-08 00:29:32
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Chandler" <chandler@chandler.pl> napisał w wiadomości news:hain86$hqp$1inews.gazeta.pl...

[...]

    Jakie błędy? To jest funkcjonalność (a raczej jej brak), o której bank wie od wielu miesięcy, w starym systemie tak było, i w nowym jest tak samo, tylko się szata graficzna zmieniła.

Data: 2009-10-08 01:50:07
Autor: Krzysiek
On 7 Paź, 19:58, "Marcin Wasilewski" <ja...@adres.pewnie.je.st> wrote:

Jak dla mnie porażka - nic nie naprawili, sporo rzeczy zepsuli.

Ni jest prawdą, że nić nowego się nie pojawiło.
Są blokady na KK, można włączać 3D-secure do kart (ciekawe czy tez
wyłączać),

Nie ma co pisać, że dno dopóki stary system jest dostepny, mają czas
na poprawki.

Data: 2009-10-08 12:33:54
Autor: Marcin Wasilewski
Użytkownik "Krzysiek" <kl1@o2.pl> napisał w wiadomości news:d101da0c-6370-44cf-a22f-9d0e7eb2fc91v20g2000vbs.googlegroups.com...

Ni jest prawdą, że nić nowego się nie pojawiło.

    Prawie nic, a dokładniej mówiąc prawie same "bzdety" w postaci historii rachunku sortowanej wg dat malejąco,

Są blokady na KK,

    Tylko, że gdy w blokadach zobaczę, że właśnie w bankomacie w Bułgarii wyczyszczono mi kartę, to za wiele mi ta wiedza nie daje. Wolał bym mieć możliwość wpłynięcia na dzienne i miesięczne limity operacji z poziomu komputera, a nie z poziomu
oddziału i automatu białkowego, do którego muszę odstać w kolejce.

można włączać 3D-secure do kart (ciekawe czy tez
wyłączać),

    Nie można wyłączyć. Mam włączone i żadnych opcji dot. wyłączenia tegoż nie widzę.

Nie ma co pisać, że dno dopóki stary system jest dostepny, mają czas
na poprawki.

    Ale jakie poprawki? Zamiast na funkcjonalności, skupiono się na "bajerności".
Przecież poza tymi widocznymi blokadami z kard, ten nowy system nie daje użytkownikowi praktycznie nic w stosunku do starego.

Data: 2009-10-08 20:34:24
Autor: Marcin
nowy system w bzwbk
Witam

Użytkownik "Chandler" <chandler@chandler.pl> napisał w wiadomości news:haiesj$e19$1inews.gazeta.pl...

Nowy system jest już dostępny pod adresem: https://www.centrum24.pl/centrum24-web/login

Fundusze inwestycyjne mozna sobie ogladac w podziale na pkaiety z konkretnych zakupow.
W starym systemie bylo podsumowanie po 10 zlecen ile sie na tych funduszach zarobilo/stracilo.
Niestety teraz podsumowania nie ma i widac tylko zysk/strate z kazdego nabycia.

Pozdrawiam,
Marcin

nowy system w bzwbk