nowy szybki RIB na zatoce ( market)

Data: 2010-07-22 10:41:15
Autor: whale
nowy szybki RIB na zatoce ( market)
Jak w temacie wypłynięcia Jastarnia Hel- wszystkie wraki Certyfikat bezpieczeństwa na 8 osób silnik 90KM.
Info -rezerwacje 602-22-34-30
pozdrawiam i zapraszam
Marcin

Data: 2010-07-22 11:06:37
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-22 10:41, whale pisze:
Jak w temacie wypłynięcia Jastarnia Hel- wszystkie wraki
Certyfikat bezpieczeństwa na 8 osób silnik 90KM.
Info -rezerwacje 602-22-34-30
pozdrawiam i zapraszam
Marcin

Nie nurałem jeszcze w Bałtyku. Jakoś nie było mi po drodze. Jaka jest średnia wizura i co jest wartego obejrzenia dla rekreacyjnych nurków (pianka jedna butla)?

Data: 2010-07-22 11:03:29
Autor:
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a):
dla rekreacyjnych nurków (pianka jedna butla)?

To nie masz żadnego obiegu zamkniętego, suchego skafandra, czy sprężarki ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-22 14:37:38
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-22 13:03, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
PesTYcyD<pestycyd@wp.pl>  napisał(a):

dla rekreacyjnych nurków
(pianka jedna butla)?

To nie masz żadnego obiegu zamkniętego, suchego skafandra, czy sprężarki ?

Nie miałem, nie mam i mieć nie będę. Pisałem już tobie że temat CCR gówno mnie obchodzi. Jedyne co mnie zadziwia to ty i twoje majty.

Data: 2010-07-22 12:59:00
Autor:
> [...]

Nie miałem, nie mam i mieć nie będę. Pisałem już tobie że temat CCR gówno mnie obchodzi. Jedyne co mnie zadziwia to ty i twoje majty.

To ciebie męskie dupy interesują ?

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-22 15:31:28
Autor: PesTYcyD
W dniu 2010-07-22 14:59, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:
To ciebie męskie dupy interesują ?

Masz problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego?

Data: 2010-07-22 13:57:03
Autor:
> [...]

Masz problemy ze zrozumieniem tekstu pisanego?

Nie znasz się na obiegach zamkniętych, to po co pyskujesz, skoro jesteś też na
tym polu dupa. Dodatkowo jesteś z tego dumny, dumna dupa.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-22 14:19:30
Autor: jacekplacek
  <demolant@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
PesTYcyD <pestycyd@wp.pl> napisał(a): > W dniu 2010-07-22 14:59, demolant@NOSPAM.gazeta.pl pisze:

> [...]

na
tym polu dupa. Dodatkowo jesteś z tego dumny, dumna dupa.

"Porozmawiałem z
producentem AO, nie stosuje się do grzybków teflonu" - przykład bełkotu idioty czarneckiego. Mowa była o zaworach, ale kto by się przejmował. Na pewno nie  głąb czarnecki. Głąb czarnecki się nie przejmuje a psychiatria przyjęła porażkę z godnością.

Data: 2010-07-22 15:47:10
Autor:
jacekplacek <jacekiala@NOSPAM.gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
producentem AO, nie stosuje się do grzybków teflonu" - przykład bełkotu idioty czarneckiego. Mowa była o zaworach, ale kto by się przejmował. Na pewno nie  głąb czarnecki. Głąb czarnecki się nie przejmuje a psychiatria przyjęła porażkę z godnością.

Znowu nie temat o zaworach,
Przepraszam za popisy chorego psychicznie "jacekplacek", nie daję gwarancji że
to się nie powtórzy.

pozdrawiam rc

Data: 2010-07-22 12:56:57
Autor: whale
nowy szybki RIB na zatoce ( market)
Aktualnie od 3 do 8 metrów temp na powierzchni od 18-20 stopni. Co do obejrzenia? wraki wraki aha i jeszcze wraki. Zobacz w wyszukiwarce -wraki bałtyku- pozdro