nowy taryfikator i 5pkt za rozmow

Data: 2011-12-14 15:42:00
Autor: J.F
nowy taryfikator i 5pkt za rozmow
Użytkownik "M1SLQ"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:4ee5f2b0$0$1458$65785112@news.neostrada.pl...
Proszę Państwa, czy Waszym zdaniem tak drastyczna kara, która zostanie wprowadzona od lutego, za rozmowę przez telefon podczas jazdy faktycznie służy poprawie bezpieczeństwa? W czym przeszkadza trzymanie telefonu przy uchu (oczywiście przy założeniu, że warunki drogowe na to - na zdrowy rozsądek - pozwalają)?

Prawde mowiac - przeszkadza. Trzeba sobie dluzej pogadac i samokrytycznie zobaczyc jak sie jechalo.

Jak to statystycznie wychodzi to nie wiem - mozliwe ze w krajach gdzie jest 0.5FR/km to sie nagle okazuje ze telefony sa glowna przyczyna wypadkow, i trzeba z tym walczyc. Jak to u nas wyglada - nie wiem.

A z drugiej strony - sluchaweczka na kabelku kosztuje 5zl, BT 50zl .. felga rozwalona na krawezniku kosztuje wiecej.

J.

nowy taryfikator i 5pkt za rozmow