nowy taryfikator i 5pkt za rozmowÄ™

Data: 2011-12-12 12:33:49
Autor: AZ
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowÄ™
On 2011-12-12, M1SLQ <m-b-i-e-r-w-i-a@minusyPRECZ.o2.pl> wrote:
Proszę Państwa, czy Waszym zdaniem tak drastyczna kara, która zostanie wprowadzona od lutego, za rozmowę przez telefon podczas jazdy faktycznie służy poprawie bezpieczeństwa? W czym przeszkadza trzymanie telefonu przy uchu (oczywiście przy założeniu, że warunki drogowe na to - na zdrowy rozsądek - pozwalają)?
Oczywiscie niczym. Ostatnio taka paniusia rozmawiajaca przez telefon,
zamiast skrecic stwierdzila, ze zawroci zaczela mnie taranowac. Nawet
nie zauwazyla bo tak byla zaabsorbowana, wiec na pozegnanie niechcacy
butem urwalem jej zderzak czego tez nie zauwazyla...

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 13:52:23
Autor: DoQ
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
W dniu 12-12-2011 13:33, AZ pisze:
[...]

No wła¶nie. Najczę¶ciej z daleka widać takiego pacjenta/tke który jedzie jak "na bani", np. lewy pas 40km/h + zygzak lewo prawo i zmiana biegów lew± ręk±. 50PLN szkoda na słuchawkę BT kuzwa...

--
Paweł

Data: 2011-12-12 15:25:02
Autor: HeniekMogiłko
Dnia Mon, 12 Dec 2011 13:52:23 +0100, DoQ napisał(a):

[...]

Zw słuchawk± jest pewien problem, :-) Wsiadaj±c do samochodu niewiele
osób my¶li o tym, żeby zainstalować słuchawke przy uchu i dopiero jak
zadzwoni telefon zaczyna się akcja pt. "najpierw szukam po całym
samochodzie tej pieprzonej słuchawki, a potem kombinuje jak ja
zamontować do ucha", skutkuje to totaln± dekoncentracj± i może być
równie niebezpiecznie jak trzymanie telefonu przy uchu.

Zawsze można też zafundowac sobie ASB i IMHO po problemie ;-)
--
Heniek

Data: 2011-12-12 15:27:10
Autor: DoQ
W dniu 12-12-2011 15:25, HeniekMogiłko pisze:
Zawsze można też zafundowac sobie ASB i IMHO po problemie ;-)

Jednak taniej zestaw HF BT (je¶li kto¶ nie lubi słuchawek), albo radio z BT :P

--
Paweł

Data: 2011-12-12 16:24:59
Autor: RoMan Mandziejewicz
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
Hello DoQ,

Zawsze można też zafundowac sobie ASB i IMHO po problemie ;-)
Jednak taniej zestaw HF BT (je¶li kto¶ nie lubi słuchawek), albo radio z
BT :P

Znaj±c mojego pecha, to pół roku po zamontowaniu wypasionego radia z
BT wprowadzono by zakaz używania BT albo wydarzyłaby się podobna
katastrofa.

Raz się wpieprzyłem w instalację wypasionego zestawu Nokii. Nigdy
więcej tego błędu nie zrobię.

--
Best regards,

Data: 2011-12-12 15:56:18
Autor: Waldek Godel
Dnia Mon, 12 Dec 2011 16:24:59 +0100, RoMan Mandziejewicz napisał(a):

[...]

A jeden z pierwszych zestawów BT na ¶wiecie wci±ż sobie spokojnie działa w
zasadzie z każdym telefonem, jest wci±ż jednym z najlepszych rozwi±zań i
nic nie chce wiedzieć o niekompatybilno¶ci.
Szkoda, że niestety teraz do kupienia już tylko jako używka.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel
"Oczywiscie ze nie mam iphona po co mi ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

Data: 2011-12-12 17:24:23
Autor: DoQ
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
Znaj±c mojego pecha, to pół roku po zamontowaniu wypasionego radia z
BT wprowadzono by zakaz używania BT albo wydarzyłaby się podobna
katastrofa.

Bez przesady, HF to HF nikt nie zabroni.
Zwykłe radio z BT (np. JVC) można kupić za 400-500PLN, więc maj±tek to nie jest.

Raz się wpieprzyłem w instalację wypasionego zestawu Nokii. Nigdy
więcej tego błędu nie zrobię.

To były trochę inne czasy...

--
Paweł

Data: 2011-12-13 03:54:10
Autor: Grejon
W dniu 2011-12-12 15:25, HeniekMogiłko pisze:

[...]

Ja słuchawkę trzymam w uchwycie do zamykania drzwi. I muszę naprawdę pochwalić Samsunga - HM1000 ma 2-pozycyjny przeł±cznik, więc nie trzeba trzymać guziczka i patrzeć na migaj±c± diodkę.

No, ale ja nie mam niemieckiego auta, to mogę :)

--
Grzegorz Jońca    GG: 7366919    JID:gzesiu@jabber.wp.pl
Green Trafic 140 dCi

Data: 2011-12-12 15:45:55
Autor: to
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowę
begin AZ
wiec na pozegnanie niechcacy
butem urwalem jej zderzak czego tez nie zauwazyla...

I jesteĹ› z siebie dumny?

Data: 2011-12-12 15:50:56
Autor: AZ
On 2011-12-12, to <to@xyz.abc> wrote:
wiec na pozegnanie niechcacy
butem urwalem jej zderzak czego tez nie zauwazyla...

I jesteĹ› z siebie dumny?

No nie do konca, ja bardzo chetnie bym spisal oswiadczenie ale pani nie
reagowala na klakson ani to co sie dzieje.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 17:52:22
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowÄ™
On 12/12/2011 01:33 PM, AZ wrote:
(ciach)
na pozegnanie niechcacy
butem urwalem jej zderzak czego tez nie zauwazyla...

To ty bandyta jesteĹ›.

Data: 2011-12-12 19:04:19
Autor: AZ
On 2011-12-12, megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:
na pozegnanie niechcacy
butem urwalem jej zderzak czego tez nie zauwazyla...

To ty bandyta jesteĹ›.

No pewno, pizda by mi przejechala po nodze i by nawet nie zauwazyla.
Jaka melepeta trzeba byc zeby nie poczuc ze sie w kogos wjechalo i jak
ktos przyjebal ci z buta w zderzak? Nastepnym razem zatrzymam i strzele
w pysk i nie bede patrzyl czy facet czy baba.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-12 22:30:51
Autor: megrimsNOSPAM@interia.pl
On 12/12/2011 08:04 PM, AZ wrote:
On 2011-12-12, megrimsNOSPAM@interia.pl<megrimsNOSPAM@interia.pl>  wrote:
na pozegnanie niechcacy
[...]

Jaja sobie robie. Kiedyś jakiś gościu stał z przodu na czerwonym
świetle i zaczął się staczać na mnie. No to klakson. A on nic.
No to ja wsteczny, a on nic. W końcu jak już nie było gdzie cofać
i ręka mnie od klaksonu bolała i poczułem, że się kolo oparł
zderzakiem o zderzak, no to ręczny, gaszę silnik i idę do gościa.
A tam dziadek taki zasuszony jak z chińskiego filmu i klasztorze
Shaolin. I ja do niego coĹ› mĂłwiÄ™, a on normalnie NIC!
Takimi wielkimi zdziwionymi oczami się patrzał, japę miał otwartą
i zero kontaktu z rzeczywistością. Światło zielone, 5 sekund i pojechał.
I miał jakiegoś nowego japońca.

Data: 2011-12-12 22:22:25
Autor: AZ
On 2011-12-12, megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> wrote:

[...]

No juz myslalem ;-) Ciesz sie, ze nie bylo czegos w stylu tego:

http://www.youtube.com/watch?v=S1STODSHrbk

:P
--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-13 22:09:36
Autor: kogutek
megrimsNOSPAM@interia.pl <megrimsNOSPAM@interia.pl> napisał(a):
On 12/12/2011 08:04 PM, AZ wrote:

> [...]
> ktos przyjebal ci z buta w zderzak? Nastepnym razem zatrzymam i strzele
> w pysk i nie bede patrzyl czy facet czy baba.

Jaja sobie robie. KiedyĹ&#65533; jakiĹ&#65533; goĹ&#65533;ciu staĹ&#65533; z przodu na czerwonym
Ĺ&#65533;wietle i zaczÄ&#65533;Ĺ&#65533; siÄ&#65533; staczaÄ&#65533; na mnie. No to klakson. A on nic.
No to ja wsteczny, a on nic. W koĹ&#65533;cu jak juĹĽ nie byĹ&#65533;o gdzie cofaÄ&#65533;
i rÄ&#65533;ka mnie od klaksonu bolaĹ&#65533;a i poczuĹ&#65533;em, ĹĽe siÄ&#65533; kolo oparĹ&#65533;
zderzakiem o zderzak, no to rÄ&#65533;czny, gaszÄ&#65533; silnik i idÄ&#65533; do goĹ&#65533;cia.
A tam dziadek taki zasuszony jak z chiĹ&#65533;skiego filmu i klasztorze
Shaolin. I ja do niego coĹ&#65533; mĂłwiÄ&#65533;, a on normalnie NIC!
Takimi wielkimi zdziwionymi oczami siÄ&#65533; patrzaĹ&#65533;, japÄ&#65533; miaĹ&#65533; otwartÄ&#65533;
i zero kontaktu z rzeczywistoĹ&#65533;ciÄ&#65533;. Ĺ&#65533;wiatĹ&#65533;o zielone, 5 sekund i pojechaĹ&#65533;.
I miaĹ&#65533; jakiegoĹ&#65533; nowego japoĹ&#65533;ca.

Jak będziesz miał szczę¶cie to dożyjesz do jego wieku. Tez może będziesz
starym dziadem. --

Data: 2011-12-13 23:39:26
Autor: megrims

On 12/12/2011 08:04 PM, AZ wrote:
[...]