nowy taryfikator i 5pkt za rozmowê

Data: 2011-12-12 13:43:30
Autor: Artur Ma¶l±g
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowê
W dniu 2011-12-12 13:25, M1SLQ pisze:
Proszê Pañstwa, czy Waszym zdaniem tak drastyczna kara, która zostanie
wprowadzona od lutego, za rozmowê przez telefon podczas jazdy faktycznie
s³u¿y poprawie bezpieczeñstwa?

Oby tylko nie by³ to martwy przepis, kara - jaka to ona drastyczna?

W czym przeszkadza trzymanie telefonu
przy uchu (oczywi¶cie przy za³o¿eniu, ¿e warunki drogowe na to - na
zdrowy rozs±dek - pozwalaj±)?

Od dawna wiadomo, ¿e prowadzenie rozmowy trzymaj±c telefon
przy uchu (bez zestawu) jest wielokrotnie niebezpieczniejsze
ni¿ taka sama rozmowa z wykorzystaniem zestawu. By³y tutaj linki
na grupie - sam dawa³em. Kto¶ tam siê zdaje siê oburza³, ¿e nie
po polsku, ale zdaje siê, ¿e stwarzanie zagro¿enia z tego
tytu³u niespecjalnie zale¿y od jêzyka, którym siê pos³uguje
prowadz±cy.

Data: 2011-12-12 15:46:48
Autor: to
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowê
begin Artur Maśląg
Od dawna wiadomo, że prowadzenie rozmowy trzymając telefon przy uchu
(bez zestawu) jest wielokrotnie niebezpieczniejsze niż taka sama rozmowa
z wykorzystaniem zestawu.

Bzdura.

Data: 2011-12-12 19:27:28
Autor: Artur Maśląg
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowÄ™
W dniu 2011-12-12 16:46, to pisze:
[...]

Tak, tak - teraz poszukaj tego o czym pisałem:
"
Były tutaj linki
na grupie - sam dawałem. Ktoś tam się zdaje się oburzał, że nie
po polsku, ale zdaje się, że stwarzanie zagrożenia z tego
tytułu niespecjalnie zależy od języka, którym się posługuje
prowadzÄ…cy.
"
Później możesz próbować dyskutować z wynikami wieloletnich badań.

Data: 2011-12-13 15:11:02
Autor: to
[...]
niespecjalnie zależy od języka, którym się posługuje prowadzący.
"
Później możesz próbować dyskutować z wynikami wieloletnich badań.

Te, które ja widziałem, mówiły co innego, więc jakieś enigmatyczne badania z dupy niespecjalnie mnie ciekawią, szczególnie, że słyniesz to z kreatywnej interpretacji najróżniejszych "faktów".

Data: 2011-12-14 07:52:38
Autor: Artur Maśląg
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowÄ™
W dniu 2011-12-13 16:11, to pisze:
Artur Maśląg

[...]

badania z dupy niespecjalnie mnie ciekawiÄ…,

Na dzień dzisiejszy to ja podałem wyniki badań, a Ty nie podałeś nic,
poza swoim osobistym przekonaniem. To, że Ciebie niespecjalnie
ciekawiÄ… wcale mnie nie dziwi.

szczególnie, że słyniesz to z
kreatywnej interpretacji najróżniejszych "faktów".

To zdaje miało się udowodnić wartość merytoryczną Twoich
wypowiedzi, które jako żywo faktów się nie trzymają, ale
cóż. Może pozostań przy opowieściach o wężu ogrodowym.
Śmieszne nie są, ale chociaż nikt w nie nie uwierzy.

Data: 2011-12-14 11:48:05
Autor: to
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowê
begin Artur Maśląg
Na dzień dzisiejszy to ja podałem wyniki badań (...)

Nic nie podałeś, nie widzę w tym wątku.

Data: 2011-12-14 12:10:48
Autor: AZ
On 2011-12-14, to <to@xyz.abc> wrote:
Na dzień dzisiejszy to ja podałem wyniki badań (...)

Nic nie podałeś, nie widzę w tym wątku.

Po co dyskutujesz? Trzecia zasadu PMS-u mowi - Arturowi wydaje sie, ze
zawsze i we wszystkim ma racje bez wzgledu na realia.

--
Artur
ZZR 1200

Data: 2011-12-14 13:30:23
Autor: Artur Maśląg
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowÄ™
W dniu 2011-12-14 12:48, to pisze:
Artur Maśląg

Na dzień dzisiejszy to ja podałem wyniki badań (...)

Nic nie podałeś,

Poszukaj sobie wyników badań sam - np. Institut Belge pour la
Sécurité Routière (IBSR). Ja je już przedstawiałem.

> nie widzÄ™ w tym wÄ…tku.

A to już tylko i wyłącznie Twój problem.

Data: 2011-12-14 14:01:33
Autor: to
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowê
begin Artur Maśląg
Poszukaj sobie wyników badań sam - np. Institut Belge pour la Sécurité
Routière (IBSR). Ja je już przedstawiałem.

A ja przedstawiłem 10 kontrbadań -- poszukaj sobie.

Data: 2011-12-14 15:11:41
Autor: Artur Maśląg
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowÄ™
W dniu 2011-12-14 15:01, to pisze:
Artur Maśląg

Poszukaj sobie wyników badań sam - np. Institut Belge pour la Sécurité
Routière (IBSR). Ja je już przedstawiałem.

A ja przedstawiłem 10 kontrbadań -- poszukaj sobie.

Niestety nieprawda.

Data: 2011-12-14 14:16:50
Autor: to
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowê
begin Artur Maśląg
Niestety nieprawda.

Raczej tzw. arturoprawda.

Data: 2011-12-12 22:50:28
Autor: J.F.
nowy taryfikator i 5pkt za rozmowê
Dnia 12 Dec 2011 15:46:48 GMT, to napisa³(a):
begin Artur Ma¶l±g
Od dawna wiadomo, ¿e prowadzenie rozmowy trzymaj±c telefon przy uchu
(bez zestawu) jest wielokrotnie niebezpieczniejsze ni¿ taka sama rozmowa
z wykorzystaniem zestawu.

Bzdura.

Az taka bzdura to nie. Ale moze niektorzy potrafia bardziej.
Albo nie potrafia bardziej :-)

J.

nowy taryfikator i 5pkt za rozmowê