nowy telewidz

Data: 2016-05-21 18:36:07
Autor: platformowe głupki
nowy telewidz
chc±c pozostawać w ci±głej ł±czno¶ci z donaldem tuskiem i hann± gronkiewicz waltz... kupiłem dekoder dvb-t...

niestety nie potrafię go obsługiwać...

pomoże Kto¶?

wchodzę w EPG a tam pojawia się komunikat wyszukiwanie i tyle...

nie mam jeszcze anteny używam kawałka kabla...

Data: 2016-05-21 19:23:42
Autor: Jacek Maciejewski
nowy telewidz
Dnia Sat, 21 May 2016 18:36:07 +0200, platformowe głupki napisał(a):

niestety nie potrafię go obsługiwać...
Łaczymy się w bólu.

pomoże Kto¶?
Daj dzieciakowi s±siada, załatwi temat w 5 minut.

nie mam jeszcze anteny używam kawałka kabla...
To se kup.

--
Jacek
"Wszelka izolacja jest gleb±, na której wyrasta nienawi¶ć do obcych, a

Data: 2016-05-21 21:05:28
Autor: z
nowy telewidz
nie mam jeszcze anteny używam kawałka kabla...

Nawet pomijaj±c tożsamo¶ć pytaj±cego ;-) nie da się tak pstryk i pomóc.
Gdyby¶ napisał jaki dekoder (może usb), gdzie mieszkasz...
to kto¶ mógłby powiedzieć czy na tym kawałku druta zadziała...

A rada z dzieckiem s±siada wcale nie jest taka od czapy :-)

Data: 2016-05-22 09:50:51
Autor: ąćęłńóśźż
nowy telewidz
Modl±cych się do TVN nie obsługujemy.

-- -- -

Data: 2016-05-24 18:28:51
Autor: platformowe głupki
nowy telewidz
Panowie pomocy!

odpaliłem DVB-T, ale nigdzie nie mogę znaleĽć Polstatu
czy Polsatu nie nadaj± w warszawie?

co jest grane?

jedyne stacje które się dla mnie licz± to Polsat i TVP info,
a tu dupa...

pomożecie?

Data: 2016-05-25 13:11:34
Autor: Adam
nowy telewidz
[...]

Już Ci nieraz mówili, że grupy dyskusyjne to nie interface do wyszukiwarek.

http://telewizja-cyfrowa.com/nadajniki/

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-05-25 19:26:45
Autor: platformowe głupki
nowy telewidz
kurdę nie mogę złapać polsatu,
działa mi tylko mux na 522MHz nic więcej nie znajduje

może antena zjebana?

Data: 2016-05-25 22:53:05
Autor: Adam
nowy telewidz
kurdę nie mogę złapać polsatu,
działa mi tylko mux na 522MHz nic więcej nie znajduje

może antena zjebana?

Szwagier cieciuje na jakim¶ osiedlu w okolicy Kasprzaka. Kupiłem mu niedawno niezły tuner - Wiwa HD-95 Memo wraz z dedykowan± anten± AN-200 (podpina to do monitora komputerowego).
Próbowałem zestaw w Pruszkowie, wewn±trz bloku - łapało wszystko.
Natomiast u szwagra w pracy - w zasadzie na wolnym powietrzu, o rzut beretem od Pałacu Kultury - też ma problemy z niektórymi stacjami :(

Może za dużo zakłóceń?

Spróbuj zrobić "pokręconego" dipola z koncentryka, np tak jak tu:
http://majsterkowo.pl/bardzo-prosta-antenka-doublebiquad-do-obioru-telewizji-cyfrowej/

Powinno zagadać.

Ewentualnie nawet prosty dipol (otwarty) - ale on będzie łapał "wszystko".

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-05-26 12:48:02
Autor: ±ćęłń󶼿
nowy telewidz
Zwróciłbym jeszcze uwagę na polaryzację anten nadajnika i odbiornika: pionow± lub poziom±.

Data: 2016-05-27 14:39:29
Autor: Adam
nowy telewidz
W dniu 2016-05-26 o 12:48,  ±ćęłń󶼿 pisze:
Zwróciłbym jeszcze uwagę na polaryzację anten nadajnika i odbiornika: pionow± lub poziom±.

Wiem, że swego czasu Rzeszów siał pionowo. Nic mi nie wiadomo, aby w Warszawie kto¶ tak nadawał - ale też nie interesowałem się tym przez ostatnie kilkana¶cie lat.
Pytajnik pytał o Warszawę, ale nie podał dokładniejszej lokalizacji.

--
Pozdrawiam.

Adam

Data: 2016-05-27 15:36:06
Autor: ±ćęłń󶼿
nowy telewidz
A Raszyn (nie wiem, ale logiczne by było)?
Testowe z PKiN s± w pionowej IMHO.

-- -- -

Data: 2016-05-27 08:42:39
Autor: w.makarewicz4
nowy telewidz
W dniu pi±tek, 27 maja 2016 15:36:09 UTC+2 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
> [...]

> Pytajnik pytał o Warszawę, ale nie podał dokładniejszej lokalizacji.

99% nadajników dvbt pracuje z poziom± polaryzacj±.

http://www.dipol.com.pl/dane_nadajnikow_tv_naziemnej_w_polsce_bib07.htm

Data: 2016-05-27 18:56:58
Autor: ąćęłńóśźż
nowy telewidz
Bardzo dziwnie liczysz procenty, na moje oko 25-33% to V.

-- -- -

Data: 2016-05-27 14:52:17
Autor: w.makarewicz4
nowy telewidz
W dniu pi±tek, 27 maja 2016 18:55:30 UTC+2 użytkownik ±ćęłń󶼿 napisał:
Bardzo dziwnie liczysz procenty, na moje oko 25-33% to V.

Masz telewizor potrafi±cy MOBILNˇ TV odebrać?

Data: 2016-05-27 18:58:06
Autor: ±ćęłń󶼿
nowy telewidz
      Warszawa *Dworzec Zachodni* MUX-4 - TV Mobilna 34 1,700 V MPEG-4       Warszawa *Komin C Kawęczyn* MUX-4 - TV Mobilna 34 2,500 V MPEG-4       Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* MUX-1 58 3,000 H MPEG-4       Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* MUX-2 48 3,000 H MPEG-4       Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* MUX-3 27 10,000 H MPEG-4       Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* MUX-4 - TV Mobilna 34 2,200 V MPEG-4       Warszawa *Pałac Kultury i Nauki* Test DVB-T (TVN HD) 53 3,000 H MPEG-4

Data: 2016-05-26 07:49:41
Autor: Art
nowy telewidz
Dnia Wed, 25 May 2016 19:26:45 +0200, platformowe głupki napisał(a):

kurdę nie mogę złapać polsatu,
działa mi tylko mux na 522MHz nic więcej nie znajduje

może antena ...?

Nazywa się to Bow Tie antenna. Z puszki po groszku wyci±łem dwa trójk±ty i zamocowałem na kawałku tektury. Wymiary anteny dobrałem dla częstotliwo¶ci MUX-1 - 770 MHz. http://www.changpuak.ch/electronics/Butterfly-Antenna-Designer.php

Konstrukcja szybka, tania i lekka. Odbieram wszystkie trzy MUXy: MUX-1, MUX-2 i MUX-3. W wypadku marnej pogody z rzadka pojawia się zrywanie b±dĽ chwilowe blokowanie obrazu na niektórych programach. Na antence dostarczonej do tunera odbierałem tylko MUX-3 (522 MHz), MUX-1 i MUX-2 były w mojej lokalizacji praktycznie nieodbieralne.

A.

Data: 2016-06-03 07:37:32
Autor: Kamil
nowy telewidz
Użytkownik "Adam" napisał:

Już Ci nieraz mówili, że grupy dyskusyjne to nie interface do
wyszukiwarek.

Musicie karmić trolla/kretyna/prowokatora (niepotrzebne skre¶lić)?

Pzdr

nowy telewidz