nowy trick glin

Data: 2010-01-16 02:51:57
Autor: Moon
nowy trick glin
tak jechałem dziś za ciężarówą pełną złomu, jedzie to 45km/h i nie da się wyprzedzić, bo cały czas ciągła, przejścia, skrzyżowania...
a za nią vectra szara... też się wlecze. i tak patrzę, patrzę, ale widzę tylko kierowcę, wiem, że w pojedynkę nie jeżdżą, bo co dwie głowy to nie jedna i w końcu, kilka metrów przed rozszerzeniem na wzniesieniu deycduję się na manewr, wyprzedzam, bo już kurwa nie mogę znieść tego pieprzenia się z szybkoscią żółwia, jestem 7 godzin w drodze i chcę być w domu i oczywiście z vectry wyskakuje lizaczek i mam 3 stówki w plecy i 5 punktów :)
okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się całkowicie chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.
dowcipnisie:)

moon

Data: 2010-01-16 02:08:57
Autor: to
nowy trick glin
Moon wrote:

tak jechałem dziś za ciężarówą pełną złomu, jedzie to 45km/h i nie da
się wyprzedzić, bo cały czas ciągła, przejścia, skrzyżowania... (...)

Powinni dać mandat głupkowi co nasmarował ciągłe gdzie nie trzeba...

--
cokolwiek

Data: 2010-01-16 08:19:52
Autor: JanKo
nowy trick glin
Agent Moon nadaje:
mam 3 stówki w plecy i 5 punktów :) okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się
całkowicie chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.

Za to, że przerwałeś koleżance policjantce chowanie się pod deską rozdzielczą, bez kozery dałbym pińcet. Po znajomości, bo obcemu to kulka z broni służbowej ;-)

Data: 2010-01-16 09:32:26
Autor: Michał
nowy trick glin
okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się całkowicie chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.

Głowy zazwyczaj nie widać, jak się pochyli w kierunku drążka :)

Data: 2010-01-16 11:29:05
Autor: Bydlę
nowy trick glin
On 2010-01-16 09:32:26 +0100, Michał <mbierwia@wywalto.o2.pl> said:

okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się całkowicie chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.

Głowy zazwyczaj nie widać, jak się pochyli w kierunku drążka :)

Ciekawsze jest coś innego.
Wiara w to, że fotel odsunięty do tyłu wydłuża swoje oparcie.

--
Bydlę

Data: 2010-01-16 12:30:59
Autor: venioo
nowy trick glin
Bydlę pisze:
Głowy zazwyczaj nie widać, jak się pochyli w kierunku drążka :)

Ciekawsze jest coś innego.
Wiara w to, że fotel odsunięty do tyłu wydłuża swoje oparcie.

....fotel wysuniety do tylu daje wiecej miejsca na nogi i umozliwia "zsuniecie" sie do przodu

--
venioo
Mondeo MkI 1.8 16V Sedan śnieżnobiały +LPG +PMS

Data: 2010-01-16 23:34:27
Autor: Jacek \"Plumpi\"
nowy trick glin

Użytkownik "venioo" <venioo@poczta.fm> napisał w wiadomości news:his868$rcp$1atlantis.news.neostrada.pl...

Ciekawsze jest coś innego.
Wiara w to, że fotel odsunięty do tyłu wydłuża swoje oparcie.

...fotel wysuniety do tylu daje wiecej miejsca na nogi i umozliwia "zsuniecie" sie do przodu

Może jednak to był lodzik ? ;D

Data: 2010-01-17 00:11:21
Autor: Rafał Grzelak
nowy trick glin
Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:34:27 +0100, Jacek "Plumpi" napisał(a):

[...]

Lizak.
Ale dla Moona. :>

--
Pozdrawiam, Rafał.
rg[na]skrzynka[kropka]pl

Data: 2010-01-16 15:40:25
Autor: jerzu
nowy trick glin
On Sat, 16 Jan 2010 02:51:57 +0100, "Moon" <munip79@yahoo.com> wrote:

okazuje się, że na miejscu pasażera siedzi policjantka, która się całkowicie chowa w siedzeniu odsuniętym na maksa i nie widać jej łba.
dowcipnisie:)

Stary numer. Stosowany m.in. przez policjantów z puławskiej, złotej
Vectry.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

http://aukcje.wosp.org.pl/show_user_auctions.php?uid=18273

Data: 2010-01-16 23:44:05
Autor: Moon
nowy trick glin
jerzu wrote:
[...]

szara vectra pozdrawia złotą vectrę!
:)

moon

Data: 2010-01-16 19:55:07
Autor: Samotnik
nowy trick glin
Dnia 16.01.2010 Moon <munip79@yahoo.com> napisał/a:
[...]

Ja dzisiaj wyprzedzam ciężarówkę i nagle zauważam, że przed nią jedzie oznakowany radiowóz drogówki :) Wcisnąłem się na wszelki wypadek pomiędzy nich no i tak sobie jedziemy. A policjanci zwalniają, zwalniają, zjeżdżają nieco na pobocze, migacz w prawo... Zwolnili do 20 km/h i migają. Nie dałem się nabrać, bo zauważyłem, że chwilę wcześniej przejechaliśmy znak zakazu wyprzedzania. Pojechaliśmy te 20km/h
z pół minuty i dali sobie spokój - wrócili na pas i do normalnej prędkości.
Moim zdaniem takie coś to już chamstwo. Jak to było - jazda z prędkością
utrudniającą ruch, czy jakoś tak? Bo w to, że faktycznie chcieli dać mi
pojechać (200m dalej droga przechodziła w drogę ekspresową dwujezdniową)
jakoś nie uwierzę...
--
Samotnik Biżuteria: http://www.bizuteria-artystyczna.pl/

Data: 2010-01-16 23:37:14
Autor: Krzysiek Kielczewski
nowy trick glin
On 2010-01-16, Samotnik <samotnik@WYTNIJ.samotnik.art.pl> wrote:

[...]

I to jest ten moment, kiedy człowiekowi brakuje kamerki :)

Bo w to, że faktycznie chcieli dać mi
pojechać (200m dalej droga przechodziła w drogę ekspresową dwujezdniową)
jakoś nie uwierzę...

Jest to możlwe...

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-17 00:47:02
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:37:14 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

I to jest ten moment, kiedy człowiekowi brakuje kamerki :)

Sugerujesz, że nie jestem człowiekiem/ :>

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 01:49:47
Autor: Krzysiek Kielczewski
nowy trick glin
On 2010-01-16, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

I to jest ten moment, kiedy człowiekowi brakuje kamerki :)

Sugerujesz, że nie jestem człowiekiem/ :>

Widziałeś tam jakieś kwantyfikatory?

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-17 19:00:06
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sun, 17 Jan 2010 01:49:47 +0100, Krzysiek Kielczewski napisał(a):

I to jest ten moment, kiedy człowiekowi brakuje kamerki :)

Sugerujesz, że nie jestem człowiekiem/ :>

Widziałeś tam jakieś kwantyfikatory?

Domyslnie jest wielki ;)

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 23:22:59
Autor: Krzysiek Kielczewski
nowy trick glin
On 2010-01-17, Adam Płaszczyca <trzypion@oldfield.spamnie.org.pl> wrote:

I to jest ten moment, kiedy człowiekowi brakuje kamerki :)

Sugerujesz, że nie jestem człowiekiem/ :>

Widziałeś tam jakieś kwantyfikatory?

Domyslnie jest wielki ;)

Ty chyba u Ciebie ;-P

Pzdr,
Krzysiek Kiełczewski

Data: 2010-01-17 11:55:49
Autor: kogutek
nowy trick glin

I to jest ten moment, kiedy człowiekowi brakuje kamerki :)

Jakiś miesiąc temu zrobiłem sobie jaja i napisałem że instaluję kamerkę żeby
mieć bat na piratów. Jaki niedobry się wtedy zrobiłem. Tylko ze trzy osoby
uznały to co napisałem za żart. Kamerka to doskonały środek techniczny
pozwalający udowodnić że ktoś nam wjechał w tył a nie że to my żeśmy cofali.
Pokaże kto miał pierwszeństwo i jakie światło się świeciło na sygnalizatorze.
Pozwala na dokładne zmierzenie prędkości z jaką się poruszaliśmy, można również
określić czy te 180 co nam pokazuje niebieski na radarze to nasza prędkość czy
kogoś złapanego 5 minut wcześniej itp. To nie musi być super kamera. Wystarczy
taka w starym telefonie, leżącym gdzieś w szufladzie. Specjalnie nie mam
zastrzeżeń co do pracy Policji. Ale z doświadczenia wiem że trafiają się tam
osoby z lekka pierdolnięte. Kamerka to doskonały sposób na eliminacje
nadgorliwych. W normalnych warunkach na słowo jednego policjanta trzeba mieć z
20 świadków zeznających przeciwko niemu. I też nie wiadomo komu sędzia uwierzy.
Nawet niezbyt szczegółowy zapis z kamerki powoduje że proporcje zaczynają się
wyrównywać. Jeśli by było dużo osób posiadających kamerki. I robili by użytek
również w taki sposób że dokumentowali by czasami niezbyt odpowiedzialne a
czasami wręcz zagrożone sporymi karami zachowania policjantów. To może po pewnym
czasie policjant stał by się partnerem a nie panem naszej kasy.  --

Data: 2010-01-17 12:26:54
Autor: J.F.
nowy trick glin
On Sun, 17 Jan 2010 11:55:49 +0100,  kogutek wrote:
[...]

Ale ty pisales ze chcesz miec bat na piratow, a nie na wlasne ciekawe
przypadki. A to jednak co innego ..

[...]

Owszem, ale tak prawde mowiac to jesli chodzi o mnie to zawsze im sie
predkosc zgadzala. Ci z jakims tam czesciowym poczuciem uczciwosci naprawde oszukiwac nie musza - wystarczy spojrzec na nasze drogi ze
piratow do zlapania nie brakuje. Oczywiscie moga sie zdarzyc i gorsi.

To nie musi być super kamera. Wystarczy
taka w starym telefonie, leżącym gdzieś w szufladzie.

Az taki bardzo stary nie moze byc, bo nie ma kamery, ma za mala
pamiec. No i oprogramowac trudno.
A szkoda, bo bylby idealny.

[...]

Taa .. ale reszta obywateli tez jest rozna, zaczna masowo wysylac
filmy, najpierw zmusza policjantow do jazdy 50, a potem wszyscy beda
musieli jechac 50, bo jak ktos radiowoz wyprzedzi, to policjant
zaniedbal obowiazkow :-)

J.

Data: 2010-01-17 19:02:57
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sun, 17 Jan 2010 11:55:49 +0100, kogutek napisał(a):

[...]

Oj coś wiem na ten temat :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 00:46:45
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sat, 16 Jan 2010 19:55:07 +0000 (UTC), Samotnik napisał(a):

[...]

No cóż, kamerka, jazda po poboczu, na komende i niech płacą, sukinsyny. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 22:03:59
Autor: gogi
nowy trick glin
W dniu 2010-01-16 20:55, Samotnik pisze:
[...]

Ja bym wyprzedzil, nie kazdy policjant to kawal ch*ja.
Podziekowalbym awaryjnymi i pojechal dalej.

--
gogi

Data: 2010-01-17 22:02:28
Autor: Samotnik
nowy trick glin
Dnia 17.01.2010 gogi <goNOSPAME@WYTNIJ.pl> napisał/a:
[...]

Ja po namyśle uznałem, że dobrze zrobiłem. Gdyby tylko chcieli, żebym ich
sobie dalej wyprzedzał, to by zamigali kierunkowskazem. Zwolnienie do
20km/h i zjechanie na pobocze to już śmierdzi podpuchą.
--
Samotnik

Data: 2010-01-18 17:01:39
Autor: gogi
nowy trick glin
W dniu 2010-01-17 23:02, Samotnik pisze:
Ja po namyśle uznałem, że dobrze zrobiłem. Gdyby tylko chcieli, żebym ich
sobie dalej wyprzedzał, to by zamigali kierunkowskazem. Zwolnienie do
20km/h i zjechanie na pobocze to już śmierdzi podpuchą.

Nie negowalem tego co zrobiles.
Ja po prostu bym wyprzedzil i byc moze bylbym chudszy o pare zlotych :)

--
gogi

Data: 2010-01-19 11:23:50
Autor: Baczek
nowy trick glin
Ja po namyśle uznałem, że dobrze zrobiłem. Gdyby tylko chcieli, żebym ich
sobie dalej wyprzedzał, to by zamigali kierunkowskazem. Zwolnienie do
20km/h i zjechanie na pobocze to już śmierdzi podpuchą.

Jadę , widzę błękitna skoda przede mną. Ograniczenie do 70, skoda około 71km/h.
Podjeżdżam, skoda do lewej krawędzi, ewidentnie prowokuje do wyprzedzania.
Przed przejściem dla pieszych prawie na pobocze wjechali.
Widzę w lusterku jak pomyka auto z tyłu, otworzyłem okno i dałem ręką znać ze gliny jadą. Gość nurkowanie (hamował ze prawie lampy wypadły). Panownie ze skody zakumali, że wiem w jakiej branży pracują i zaczęli jechać normalnie.

Data: 2010-01-19 10:29:00
Autor: Waldek Godel
nowy trick glin
Dnia Tue, 19 Jan 2010 11:23:50 +0100, Baczek napisał(a):

[...]

I dzięki temu ten co nie wyprzedzał być może następny raz będzie wyprzedzał
na przejściu jak ty będziesz przechodził. Tzn. dobrze byłoby, żebyś to był ty i tylko ty a nie ktoś zupełnie
przypadkowy.

--
Pozdrowienia, Waldek Godel

Data: 2010-01-20 20:03:36
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Tue, 19 Jan 2010 10:29:00 +0000, Waldek Godel napisał(a):

I dzięki temu ten co nie wyprzedzał być może następny raz będzie wyprzedzał
na przejściu jak ty będziesz przechodził.

Mam nadzieję, że jednak będziesz to Ty.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-20 20:34:15
Autor: kogutek
nowy trick glin
> [...]

Widzę w lusterku jak pomyka auto z tyłu, otworzyłem okno i dałem ręką znać ze gliny jadą. Gość nurkowanie (hamował ze prawie lampy wypadły). Panownie ze skody zakumali, że wiem w jakiej branży pracują i zaczęli jechać normalnie.
Jak się daję ręką znak że gliny jadą? Ze znaków powszechnie dawanych ręką znam
taki co się środkowy palec pokazuje. Jest jeszcze wersja rozszerzona.
Solidaruchy mówiły ze to zwycięstwo, dwa palce wskazujący i środkowy ułożone w
V. Jak się po latach okazało to w rzeczywistości oznacza to samo co jeden palec
tylko w dwie dziury. Uwiarygodnij opowieść opisując znak ręką " gliny" bo lipą
Twoja opowieść pachnie. I do tego ze niebiescy zakumali. Chyba że żabami byli.
Za komuny nie było policji tylko milicja. Był też współczynnik określający
inteligencję. Jednostką był 1 Cjant i typowa wartość dla przeciętnego człowieka
wynosiła 1. --

Data: 2010-01-16 21:33:15
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sat, 16 Jan 2010 02:51:57 +0100, Moon napisał(a):

Panie Piotrze Dynda, prezesie QMC International sp. z o.o. z siedzibą przy
ul. Chocimskiej 27/4 w Krakowie
[...]

Oj, Pan Prezes jak widze prawa nie przestrzega...

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-16 23:46:29
Autor: Moon
nowy trick glin
Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sat, 16 Jan 2010 02:51:57 +0100, Moon napisał(a):

Oj, Pan Prezes jak widze prawa nie przestrzega...

Oj Płaszczyca, nieadwno czytałem jak to straciłeś prawo jazdy...
Pan Płaszczyca, to dopiero prawa nie przestrzega!
Recydywa!

Moon

Data: 2010-01-17 00:48:00
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:46:29 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Oj, to musiał Pan mieć jakieś zwidy, albo ktoś Panu kłamstw napisał. A do tego łamie Pan prawo. I jeszcze pisał Pan, że daje w łape policjantom.

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-16 21:33:43
Autor: Gruby
nowy trick glin
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hir4hm$38n$1news.interia.pl...
[...]

znowu dałes się wydymac...
a nie było to w Ełku przypadkiem?

--
Kardynała Richelieu sekret wam dziś zdradze
od przyjaciół Boże strzeż, z wrogami sobie poradze

Data: 2010-01-16 23:51:49
Autor: Moon
nowy trick glin
Gruby wrote:
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości
moon

znowu dałes się wydymac...
a nie było to w Ełku przypadkiem?

w Ełku to ja rządzę:)
zapomniałem poinformować speców od ceny wymiany żarówki, że teraz pewne naprawy zostały przez niesfornego dealera wykonane za darmo, bo "ależ kto by tam brał za taką drobną naprawę - szerokiej drogi".
to się nazywa edukacja poprzez negatywny feedback, LOL!

moon

Data: 2010-01-17 00:48:26
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:51:49 +0100, Moon napisał(a):

w Ełku to ja rządzę:)

O ile Ja Ci pozwolę :D --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 01:16:13
Autor: Moon
nowy trick glin
Adam Płaszczyca wrote:
Dnia Sat, 16 Jan 2010 23:51:49 +0100, Moon napisał(a):

w Ełku to ja rządzę:)

O ile Ja Ci pozwolę :D

ty to możesz mi skoczyć.
jesteś pikuś.

moon

Data: 2010-01-17 01:27:32
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sun, 17 Jan 2010 01:16:13 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Podskocz, to zobaczysz :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 02:29:11
Autor: Moon
nowy trick glin
Adam Płaszczyca wrote:
> [...]

Podskocz, to zobaczysz :D

umysłowo chory pracowniku firmy Softnet w Krakowie, publicznie oświadczajacy, że masz dostęp do ważnych informacji bankowych, że jesteś w związku z tym często badany psychiatrycznie, a jednocześnie oświadczjący publicznie, że znasz stan mojego konta...
sam się zamykasz w pierdlu i wypierdalasz z roboty.
będę miał wielką przyjemność zafundować ci wreszcie ulgę od mentalnych cierpień.
jesteś chorym żuczkiem.

moon

Data: 2010-01-17 19:04:15
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sun, 17 Jan 2010 02:29:11 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Myśle, że dla psychiatry byłby Pan bardzo ciekawym przypadkiem :D

--
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 23:06:01
Autor: Moon
nowy trick glin
Adam Płaszczyca wrote:
[...]

czyli piszesz po pijanemu i nie pamiętasz?
no coż, to twój problem,
nie przenoś go na innych

moon

Data: 2010-01-20 20:06:17
Autor: Adam Płaszczyca
nowy trick glin
Dnia Sun, 17 Jan 2010 23:06:01 +0100, Moon napisał(a):

[...]

Myśle, że 'projekcja' to byłoby jedno z słów użytych przez psychiatrę do opisania Pańskiego przypadku. --
     ___________ (R)

Data: 2010-01-17 09:33:02
Autor: Gruby
nowy trick glin
Użytkownik "Moon" <munip79@yahoo.com> napisał w wiadomości news:hitebp$mum$1news.interia.pl...
Gruby wrote:
[...]

na smietniku chyba...:-)

[...]

no ba, wywaliłes cały zespół i zatrudnili nowych, którzy z ręki ci jedza?
ty to jestes prezes po prostu, a nawet taki bos wszystkich bosów:-PPP

ale nie zmienia to faktu, że i tak jestes jemiołem:-)

Data: 2010-01-17 11:48:53
Autor: Marcin \"Kenickie\" Mydlak
nowy trick glin
Moon pisze:
Gruby wrote:
> [...]

zapomniałem poinformować speców od ceny wymiany żarówki, że teraz pewne naprawy zostały przez niesfornego dealera wykonane za darmo, bo "ależ kto by tam brał za taką drobną naprawę - szerokiej drogi".

LOL! Fantazję to ty jednak masz... wybujałą.

to się nazywa edukacja poprzez negatywny feedback, LOL!

Coraz ładniejsze nazwy wymyślasz, dla czegoś co ludzie zwykli nazywać donosicielstwem.

--
Marcin "Kenickie" Mydlak
[WRC] GG:291246/skype:kenickie_PL | "Motocykl czy samochód powinien być

Data: 2010-01-17 21:28:08
Autor: Karol Y
nowy trick glin
tylko kierowcę, wiem, że w pojedynkę nie jeżdżą, bo co dwie głowy to nie
jedna i w końcu, kilka metrów przed rozszerzeniem na wzniesieniu

Mnie w pojedynkę złotą laguną zatrzymał. Ale to był mój pierwszy raz i dałem się na wlekącego 40km/h po "zabudowanej" wiosce na krajówce ;-)

--
Mateusz Bogusz

nowy trick glin